MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil binnenkort weer whey bestellen, maar twijfel eigenlijk tussen enkele smaken.

Wat kan ik verwachten van Cool Cassis of Ice Lemon? Anders hou ik het gewoon bij een, neutralere, Ice Coffee. Ben benieuwd naar de reacties..

Uhm? Lekker? :D Wat dacht je daarvan? :D

Het zijn echt frisse en zomerse smaken! :)

-Leon

B&F, kunnen de trainingshandschoenen van jullie merk in de wasmachine?

Net een bestelling geplaatst :)

286021

Hopelijk morgen in huis, kan ik gelijk de shaker pro testen :D

Even een klein foutje ontdekt:
Bij de Wholly Oat Bars van On staat bij jullie het volgende:
-Low Carb, slechts 3 gram suiker.
Echter als je bij de ingredienten kijkt staat er:
Total Carbs: 42 gram
Waarvan Sugars: 8 gram
En 8 gram is geen 3 gram :)

http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitrepen/optimum-nutrition/wholly-oats-bars_ingredienten

Direct aangepast ! :)

Maar het is nu geen zomer meer ;). Hoe smaakt de ijskoffie, als echte ijskoffie of meer cappucino of ...?

Naar Ice Coffee. :)

B&F, kunnen de trainingshandschoenen van jullie merk in de wasmachine?

Alleen koude was. :)

Net een bestelling geplaatst :)

286021

Hopelijk morgen in huis, kan ik gelijk de shaker pro testen :D

Bedankt voor je bestelling! :)

-Leon

Kunnen jullie vertellen wat de verhouding maltodextrine/boekweitmeel is in Lean Gain?

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 18:33 ----------

Nee, nieuwbouw langs de snelweg richting Drachten. Zodra ik een impressie heb dan maak ik er wel een mooi berichtje van:)

Mooie locatie, als het goed zichtbaar is vanaf de snelweg zal het zeker veel reclame opleveren!

Kunnen jullie vertellen wat de verhouding maltodextrine/boekweitmeel is in Lean Gain?

40% Havermeel, 40% malto, 20% boekweit.:)

---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 08:52 ----------

Mooie locatie, als het goed zichtbaar is vanaf de snelweg zal het zeker veel reclame opleveren!

Ja, er zal binnenkort ook een mooi bord langs de snelweg verschijnen. Ik zal dat wel een een mooie foto maken:)

Gisteren de Whey Perfection Lemon Ice besteld, ben benieuwd :lick:

Wat is momenteel de meest heftige fatburner/energizer behalve dexaprine? Ga zo een bestelling doen dus heb even advies nodig, wat is nou echt een heftige aanrader waarvan je denkt WOW.....

En natuurlijk zitten de eiwitten al in het winkelmandje.... Vanille casseine als veilige keuze en ice coffee whey waar ik erg benieuwd naar ben

Wat is momenteel de meest heftige fatburner/energizer behalve dexaprine? Ga zo een bestelling doen dus heb even advies nodig, wat is nou echt een heftige aanrader waarvan je denkt WOW.....

En natuurlijk zitten de eiwitten al in het winkelmandje.... Vanille casseine als veilige keuze en ice coffee whey waar ik erg benieuwd naar ben

Dexaprina is toch wel de topper momenteel. Stimulant-X krijgt ook goede reacties:)

Ice Coffee, het begint een beetje eentonig te worden maar je zult echt verrast zijn!!:)

En vaporize is dat iets? Stimulant-x heb ik al eens gebruikt ;-) En hoe heftig is het effect van Solid?

286259 Bestelling geplaatst!

En natuurlijk doe ook ik over wat extra samples niet moeilijk (A)

Kan iemand mij vertellen welke smaak ik voor lean gain echt eens moet proberen?

normaliter vind ik romige smaken lekker

thx

Heb banaan gehad, en die vond ik erg lekker;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven