XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb argipure, het is echt niet te slikken, hoe kan ik dit het best n capsules zetten b&f?

ik heb argipure, het is echt niet te slikken, hoe kan ik dit het best n capsules zetten b&f?

Dan kan je het beste Cap N Quick proberen. Hiermee kan je makkelijk capsules maken met onze poeder. Helaas verkopen wij dit alleen niet zelf. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Mon 24 Oct 2011 om 15:21 ----------

Levende bodybuilding legende Ronnie Coleman komt met een nieuw merk op de markt. Hier alvast een preview;

Myo-Blitz
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Resurrect-PM
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Body en Fitshop heeft nu 200 leden bij de B&F Fan Group. Hiep, hiep, hoera! :D

[Link niet meer beschikbaar]

Haha ondertussen al 203 :D. Best grappig hoe mijn link naar de groep ineens uit mijn handtekening is verdwenen terwijl ik het niet verwijderd heb. :p

Rara hoe dat zou komen? :rolleyes::D

Kan ook:D Gaat Leon straks even doen.:)

Haha top. :D. Btw how is it going Ilco? :D

Druk zoals altijd zeker?

Laatst stond er nog een nieuw aminoproduct van jullie in de verwacht rubriek. Die leek toen veelbelovend te worden. :D. Al enig idee wanneer die er komt? Kan even niet op de naam komen.

Bestelling met referentie nummer 276511 is nog niet binnen had vrijdag besteld kan op de track trace staat deze alleen voorgemeld?

Komen er nog samples van de Ronnie Coleman supps, als soort introductie voor het merk in Nederland? :D

Bedankt nog, vorige bestelling met caseine en accesoires kwam perfect binnen incl extra shakebeker, super!

Ik heb net een bestelling gedaan voor TMS+magnificent en daarbij gevraagd of ik ipv de sample van afslank eiwit samples van whey perfection kan krijgen, omdat ik niet zo weg ben van de smaak die ik nu heb en ik zoek dus een nieuwe smaak :)

ref: 285749

Ik wil binnenkort weer whey bestellen, maar twijfel eigenlijk tussen enkele smaken.

Wat kan ik verwachten van Cool Cassis of Ice Lemon? Anders hou ik het gewoon bij een, neutralere, Ice Coffee. Ben benieuwd naar de reacties..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven