Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb argipure, het is echt niet te slikken, hoe kan ik dit het best n capsules zetten b&f?

Dan kan je het beste Cap N Quick proberen. Hiermee kan je makkelijk capsules maken met onze poeder. Helaas verkopen wij dit alleen niet zelf.
-Leon
Body en Fitshop heeft nu 200 leden bij de B&F Fan Group. Hiep, hiep, hoera!
[Link niet meer beschikbaar]
. Best grappig hoe mijn link naar de groep ineens uit mijn handtekening is verdwenen terwijl ik het niet verwijderd heb. 

Haha ondertussen al 203. Best grappig hoe mijn link naar de groep ineens uit mijn handtekening is verdwenen terwijl ik het niet verwijderd heb.
Rara hoe dat zou komen?![]()

ik heb argipure, het is echt niet te slikken, hoe kan ik dit het best n capsules zetten b&f?

Misschien kunnen jullie de link nog in jullie handtekening zetten?![]()
Gaat Leon straks even doen.
. Btw how is it going Ilco? 
. Al enig idee wanneer die er komt? Kan even niet op de naam komen.

Hallo Hulkies bij B&F, Ilco / Leon,
Gebruik nou volgens mij alweer 4 maanden B&F's Bodybuilding vitaminepack
er staat een foutje op de verpakking en helaas ook op de website.
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamin...rition/bodybuilding-vitamin-pack_ingredienten
check maar eens vitamine B5 (hoeveel mg?)
I know! you are welcome!![]()

Komen er nog samples van de Ronnie Coleman supps, als soort introductie voor het merk in Nederland?![]()
Hee B&F,
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines-en-mineralen/optimum-nutrition/opti-men
Op rustdagen 1 cap 's ochtends
trainingsdagen 2 caps 1 s ochtends 1 met de hoofdmaaltijd
ipv 3 caps per dag.
Of heb je een beter alternatief?
Grtz.
Je kan altijd een beetje afwijken van richtlijnen voor persoonlijke doeleinden.Haha ondertussen al 203. Best grappig hoe mijn link naar de groep ineens uit mijn handtekening is verdwenen terwijl ik het niet verwijderd heb.
Rara hoe dat zou komen?![]()
Sterk gegroeid die groep