damocell
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 230
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je, voor de bestelling! Ze zijn inderdaad ontzettend snel momenteelOpmerkingen moeten ze altijd zien, laat het mij maar even weten. Morgen al in huis!

---------- Post toegevoegd Sun 23 Oct 2011 om 10:07 ----------
[/COLOR]
Klopt welWe zijn bezig met een nieuw pand inderdaad. Heel dichtbij waar we nu zitten in Heerenveen. Later meer
)
Zie het al een tijdje te huur staan.
bestelling gister middag geleverd gekregen, uiteraard helemaal compleet en de opmerkingen zijn inderdaad gelezen, super bedankt daarvoor!![]()
Dank je, voor het bericht!Toevallig het pand waar vroeger Inmotion zat?Zie het al een tijdje te huur staan.

Klinkt goed enige idee? Wil namelijk zo spoedig mogelijk bestellen

[COLOR=Silver zei:---------- Post toegevoegd Sat 22 Oct 2011 om 09:18 ----------
[/COLOR]
hmmmNormaal 2-3 dagen inderdaad. Ik ga ervan uit dat het gewoon nog komt. Gaat eigenlijk nooit fout
![]()
Wanneer kunnen we de nieuwe B&F site bewonderen? Ben zo benieuwd.![]()

Klinkt goed enige idee? Wil namelijk zo spoedig mogelijk bestellen![]()

Als hij er woensdag nog niet is, moet ik dan met jullie contact opnemen of met afterpay rechtstreeks?

Ik hoop dat ik geen aardbei krijg want die vind ik niet te pruimen 

gekocht! ref 285458. Met MCP perfection sample (ik heb die gratis twee samples nog steeds niet ontvangen, dus ga ik het op deze manier proberenIk hoop dat ik geen aardbei krijg want die vind ik niet te pruimen
![]()

Die Pink Magic van USP labs is wel iets goed.. Merk duidelijk toename in libido en groei van men testikels, aleen zit ik soms heel de dag met gevoelige.. haha
Casein Perfection is btw elke avond een traktatie.. Nog nooit zo'n heerlijke shake gedronken gebruik hem zelfs nu overdag haha

Dank je, voor de complimenten!! Zijn we heel blij mee!!Top, laat maar even weten als je de bestelling hebt gedaan. Dan maak ik er een leuk pakketje van voor je
![]()
En flinke voorraad kan geen kwaad!
Ik heb het ook al gezet bij de opmerkingen van mijn bestelling, maar ik dacht ik vraag het hier ook nog even. Referentie nummer is: 285476
Zo gezegd zo gedaan!
Zojuist nog een bestelling gedaan, en meteen maar een extra pot Micellar Casein Superior erbij besteld zolang die nog in de uitverkoop is.En flinke voorraad kan geen kwaad!
Maar..
Ik heb al een shaker pro gehad bij mijn vorige bestelling, dus die mogen jullie achterwegen laten! Ik dacht misschien kan ik ipv die gratis samples en cadeaus een Casein Perfection Variety Pack (12 sachets in 6 verschillende smaken) krijgen? Die is net zo duur als een shaker pro.Ik heb het ook al gezet bij de opmerkingen van mijn bestelling, maar ik dacht ik vraag het hier ook nog even. Referentie nummer is: 285476
Verder wil ik er helemaal niks extra's bij hoor, dan ga ik me nog schuldig voelen! Ik ben al ontzettend verwend bij mijn vorige bestelling.
Jaap

Dank je, voor de bestelling!! Deze is al verwerkt zie ik. (weet dus niet of ze het wel/niet gedaan hebben) Morgen in huis!![]()
Ik zie naar het pakketje uit!]Hee b&f,
Ik ben van plan om creatine te gaan bestellen maar heb een paar vraagjes ..
Ik heb al gelezen dat creapure creatine "1 vd beste is" maar waarom is deze beter dan andere?
En ik zit op een sportopleiding (cios) en doe dus naast 4x pw traine ook nog veel sport op school (conditie shit), zou ik dan meer creatine moeten innemen?
Gr Stephan
Met jouw trainingsintensiteit altijd een aanrader.
Kreeg al een mailtje dat hij verzonden was voordat ik dit berichtje kon typen. Wat werken die inpakkers daar snel zeg.Ik zie naar het pakketje uit!
Dank je!!
]
De keuze voor Creapure maak je voor de zuiverheid en 100% kwaliteitsgarantie. Elke batch wordt getest op zuiverheid en kwaliteit. Op zich betaal je er ook eigenlijk niets meer voor dus is voor veel mensen de keuze dan snel gemaakt.Met jouw trainingsintensiteit altijd een aanrader.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Mon 24 Oct 2011 om 12:59 ----------
Klopt, tegenwoordig wordt de bestelling bijna direct na plaatsing al verwerkt. We hebben het tempo er aardig inzittenDank je!!
![]()
Bedankt!]
De keuze voor Creapure maak je voor de zuiverheid en 100% kwaliteitsgarantie. Elke batch wordt getest op zuiverheid en kwaliteit. Op zich betaal je er ook eigenlijk niets meer voor dus is voor veel mensen de keuze dan snel gemaakt.Met jouw trainingsintensiteit altijd een aanrader.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
---------- Post toegevoegd Mon 24 Oct 2011 om 12:59 ----------