sdhbuilding
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 15%
opeten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
opeten
Ik Heb bestelling geplaatst en betaald
is deze al verzonden?
Anadraulic Pump
Onder Nummer:101431
Dit is al de 2de keer dat ik dit eerst
moet vragen of mijn bestelling al verzonden
is, en heb het nooit eerder dan een week.
Hiervoor had ik ze altijd de volgende dag.
Je hebt bestelt en gekozen voor de optie "vooruitbetaling". Er wordt dan direct verzonden zodra de betaling binnen is. De volgende dag in huis kan dan praktisch niet omdat er een dag zit tussen het overboeken en de bijschrijving. Dit kan wel met rembours vanuit Belgie.(de volgende dag in huis)Ooeh, me whey begint op te raken waar blijft de hydrolisaat ^^
prijs is wel al bekend.

Ik wil gewoon een beetje afwisseling en ff kijken hoe het smaakt.heeft geen extra toegevoegde waarde, tov iso, met jouw vetp.
Haha, maar je hebt in ieder geval een prijs.
---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------We beginnen inderdaad onderhand een beetje zenuwachtig te worden...
Soms zit het een beetje tegen![]()
Ik wil gewoon een beetje afwisseling en ff kijken hoe het smaakt.
Haha, maar je hebt in ieder geval een prijs.

.Ik ga toch maar voor Metabolic Whey om uit te testen, mijn whey begint echt bijna oP te raken. Neem hydrowhey de volgende ronde dan maar ^^.
Is het wel mogelijk omipv die shakebeker, iets anders te krijgen samples ofzo. Want kheb al een stuk of 10 shakebekers en een paar bidons.
Referentie:102203 Betaalmethode:Eenmalige machtiging
Vaste klant! Maar ik regel het even, komt helemaal goed
B&F.
Bedankt, vaste klanten worden echt goed behandeld.
Vandaag bestelling binnen met mijn favo shaker,heel wat samples en een powerlift dvd ofzo.
Zelf nog niet eens gezien overigens
Hey Ilco,
Wat bedoelen jullie met nox pump performance mildere versie? Wat zit er minder in ofzo?
ook maar bij body en fitshop de voorraad aanvullen, die kassa korting is leuk bestel samen met een kameraad krijg je flinke korting
hoe zit dat eigenlijk met die shakebeker krijg je die altijd ? of soms. heb nog geen shaker namelijk![]()
bedankt ik lees blijkbaar niet zo goed ook bij de optimum whey van 2270 gram zit al gewoon een shakebeker bij volgens de site![]()