- Waardering
- 909
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
heb hem nog niet geprobeerd, ziet er wel goed uit!
was gisteren naar de shop in Amersfoort geweest (y)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Had ik nou maar 2 dagen gewacht
http://www.bodyenfitshop.nl/whey-hydrolisaat/body-fit-sportsnutrition/peptide-pro-whey-hydrolisaat
^^
Tja, ik had er niet meer op gerekend eigenlijk. Stond de Whey Hydrolisaat toch ineens voor de deur vrijdag.Wanneer komt novedex xt weer binnen bij jullie zie dat hij uitverkocht is?
En dan nog een vraagje krijg je korting als je boven een bepaald bedrag besteld??

Weer een bestelling gedaan.
Referentie: 102735
Nieuwe shake beker is toppie!
Samples zijn welkom![]()
Ik hoop dus maar dat ze er wat bij gedaan hebben.net me bestelling binnen gehad.. nieuwe shake beker is idd top ja.. alleen jammer dat er ipv universal crea,. interactive crea bij is gestopt.. die heb ik dus niet besteld..
Geef mij maar even het referentienummer door dan stuur ik de Universal Creatine direct na maandag. De Interactive Creatine is dan voor het ongemak
Welke eiwit shake zouden jullie mij aanraden. Ik train nu een jaar en let 8 maanden goed op mijn voeding.
Ik wil graag een eiwit shake die 's ochtens, voor en/of na de training, en voordat ik naar bed ga te gebruiken is.
Het liefst heb ik 1 shake die van alle markten thuis is, maar is dit niet mogelijk overweeg ik ook om er 2 te kopen.
Smaak vind ik best belangrijk (ik heb een heel sterke afkeur van melk, en ben bang dat het daar iets van weg heeft), ik vind het dan ook niet erg als er zoetstoffen inzitten.
Deze vraag omdat er op jullie site heel veel verschillende shakes te koop zijn, die allemaal bij de tekst aangeprezen worden.
FoutjeGeef mij maar even het referentienummer door dan stuur ik de Universal Creatine direct na maandag. De Interactive Creatine is dan voor het ongemak
![]()

Oh ja zag dat het pakketje was verstuurd zonder een reactie in dit topic
verwachte het al slecht
zal vast niks bij zitten!![]()
Als er niets bij zit dan maak ik het de volgende keer persoonlijk met je goed
Potverdomme hoezo gaat bij mij toch altijd alles goed?
Just kidding, netjes hoor.![]()
Dank je
We zijn te snelAls er niets bij zit dan maak ik het de volgende keer persoonlijk met je goed
![]()

dat zou wel heel tof zijn.. ik heb nog een zak waxy vol smaakloos nodig.. anders stop je die pot bij die bestelling..
ik bestel de waxy nu.. ref 102768
Zaterdag besteld!
hij is nogsteeds zending voorgemeld!
k*t TNT!
Heb me product nodig asap! :'(
Ik zou gaan voor de Perfect Protein Matrix. Geschikt op elk tijdstip.
Mijn eerste bestelling hier: 102927
Gisteren rond 23u45 het geld overgemaakt (België).
Deze morgen om 9u38 mailtje: bestelling verzonden!
Damn dat is snel :d Hoop dat er ook een shakebeker bijzit, is aan vervanging toe.
Zal vast wel goed komen..Ik heb zojuist perfect protein matrix besteld in combinatie met pure whey blend.
Zou ik eventueel een sample erbij kunnen krijgen?
ref. 103029
groeten