MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke eiwit shake zouden jullie mij aanraden. Ik train nu een jaar en let 8 maanden goed op mijn voeding.
Ik wil graag een eiwit shake die 's ochtens, voor en/of na de training, en voordat ik naar bed ga te gebruiken is.

Het liefst heb ik 1 shake die van alle markten thuis is, maar is dit niet mogelijk overweeg ik ook om er 2 te kopen.

Smaak vind ik best belangrijk (ik heb een heel sterke afkeur van melk, en ben bang dat het daar iets van weg heeft), ik vind het dan ook niet erg als er zoetstoffen inzitten.

Deze vraag omdat er op jullie site heel veel verschillende shakes te koop zijn, die allemaal bij de tekst aangeprezen worden.

Wanneer komt novedex xt weer binnen bij jullie zie dat hij uitverkocht is?

En dan nog een vraagje krijg je korting als je boven een bepaald bedrag besteld??

Weer een bestelling gedaan.
Referentie: 102735

Nieuwe shake beker is toppie!
Samples zijn welkom ;)

net me bestelling binnen gehad.. nieuwe shake beker is idd top ja.. alleen jammer dat er ipv universal crea,. interactive crea bij is gestopt.. die heb ik dus niet besteld..

:dunno: Tja, ik had er niet meer op gerekend eigenlijk. Stond de Whey Hydrolisaat toch ineens voor de deur vrijdag.

---------- Toegevoegd om 16:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Wanneer komt novedex xt weer binnen bij jullie zie dat hij uitverkocht is?

En dan nog een vraagje krijg je korting als je boven een bepaald bedrag besteld??

De Novedex XT mag niet meer in NL.

Uitleg kortingen :D

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------

Weer een bestelling gedaan.
Referentie: 102735

Nieuwe shake beker is toppie!
Samples zijn welkom ;)

Dank je. Ik zie nu pas je post, je bestelling is helaas al verwerkt. Er wordt bij ons tegenwoordig ook op zaterdag gewerkt:cool: Ik hoop dus maar dat ze er wat bij gedaan hebben.

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

net me bestelling binnen gehad.. nieuwe shake beker is idd top ja.. alleen jammer dat er ipv universal crea,. interactive crea bij is gestopt.. die heb ik dus niet besteld..

Foutje:rolleyes: Geef mij maar even het referentienummer door dan stuur ik de Universal Creatine direct na maandag. De Interactive Creatine is dan voor het ongemak;)

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Welke eiwit shake zouden jullie mij aanraden. Ik train nu een jaar en let 8 maanden goed op mijn voeding.
Ik wil graag een eiwit shake die 's ochtens, voor en/of na de training, en voordat ik naar bed ga te gebruiken is.

Het liefst heb ik 1 shake die van alle markten thuis is, maar is dit niet mogelijk overweeg ik ook om er 2 te kopen.

Smaak vind ik best belangrijk (ik heb een heel sterke afkeur van melk, en ben bang dat het daar iets van weg heeft), ik vind het dan ook niet erg als er zoetstoffen inzitten.

Deze vraag omdat er op jullie site heel veel verschillende shakes te koop zijn, die allemaal bij de tekst aangeprezen worden.

Ik zou gaan voor de Perfect Protein Matrix. Geschikt op elk tijdstip.

Laatst bewerkt:
Oh ja zag dat het pakketje was verstuurd zonder een reactie in dit topic
verwachte het al slecht :p
zal vast niks bij zitten! :(

Oh ja zag dat het pakketje was verstuurd zonder een reactie in dit topic
verwachte het al slecht :p
zal vast niks bij zitten! :(

We zijn te snel:D Als er niets bij zit dan maak ik het de volgende keer persoonlijk met je goed;)

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

Potverdomme hoezo gaat bij mij toch altijd alles goed? :D

Just kidding, netjes hoor. :thumbs:

Straks gaan mensen nog hopen dat we een foutje maken;) Dank je:D

dat zou wel heel tof zijn.. ik heb nog een zak waxy vol smaakloos nodig.. anders stop je die pot bij die bestelling..

ik bestel de waxy nu.. ref 102768

Laatst bewerkt:
Zaterdag besteld!
hij is nogsteeds zending voorgemeld!
k*t TNT!
Heb me product nodig asap! :'(

Zaterdag besteld!
hij is nogsteeds zending voorgemeld!
k*t TNT!
Heb me product nodig asap! :'(

In het weekend is er geen distributie van de TNT. Dat doen ze voor geen enkel bedrijf in NL. Als je op zaterdag bestelt dan heb je een bestelling altijd dinsdag in huis. Er is geen enkel bedrijf of vervoersmaatschappij die dat in het weekend sneller voor elkaar krijgt.

Dus dat klopt wel helaas..

Mijn eerste bestelling hier: 102927

Gisteren rond 23u45 het geld overgemaakt (België).
Deze morgen om 9u38 mailtje: bestelling verzonden!

Damn dat is snel :d Hoop dat er ook een shakebeker bijzit, is aan vervanging toe.

Mijn eerste bestelling hier: 102927

Gisteren rond 23u45 het geld overgemaakt (België).
Deze morgen om 9u38 mailtje: bestelling verzonden!

Damn dat is snel :d Hoop dat er ook een shakebeker bijzit, is aan vervanging toe.

Dank je:) Zal vast wel goed komen..

---------- Toegevoegd om 17:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Ik heb zojuist perfect protein matrix besteld in combinatie met pure whey blend.

Zou ik eventueel een sample erbij kunnen krijgen?

ref. 103029

groeten

Dank je!
Je bestelling is in ieder geval direct verzonden en morgen in huis. Of er sampling bij zit weet ik zo niet uit m´n hoofd.. Ik hoop het wel:cool:

Bedankt! Dat is zeer snel!
Ik zie het verschijnen

20.03.2010:
Zending is voorgemeld

Cmon TNT!
Als die vandaag niet komt wordt ik gek :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven