AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er al wat bekend over Peptide Pro (Whey Hydrolisaat)??:)

NOX Pump binnen enkele dagen. Ik verwacht maandag/dinsdag. NO KO weet ik eigenlijk niet, deze is helemaal uitverkocht bij de importeur.

Ok bedankt voor je reactie, is Anadraulic Pump een goede vervanger voor NO KO?

Wil namelijk een beetje afwisselen qua pre work out sups. :D

Zekerrr:D Qua energie denk ik iets sterker, qua pomp ook.

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:54 ----------

Is er al wat bekend over Peptide Pro (Whey Hydrolisaat)??:)

De levering laat inderdaad nogal op zich wachten. We gaan nog steeds uit van eind deze week:cool:

KJ, ik blijf wel w88 ::)

Ik had vorige week voor mijn doen een fikse bestelling gedaan (Referentie nummer: 101362) en had in de comments gezet dat ik niet al die gratis shake bekers (1 is genoeg) hoefde, en dat ik daarvoor in de plaats wel wat samples wilde. Doos werd de dag erna meteen geleverd, maar helaas geen enkele sample :(

ik bestel online bij b&f, uitmuntende website, 1e klas service en levering,en de service,moet je lezen als SERVICE.

Ik had vorige week voor mijn doen een fikse bestelling gedaan (Referentie nummer: 101362) en had in de comments gezet dat ik niet al die gratis shake bekers (1 is genoeg) hoefde, en dat ik daarvoor in de plaats wel wat samples wilde. Doos werd de dag erna meteen geleverd, maar helaas geen enkele sample :(

Ok, of we hadden even geen samples of iemand bij ons heeft niet goed opgelet. Excuses! Laat mij het als je de volgende bestelt hebt maar even weten;) (wel even doen direct na bestellen, anders is het al ingepakt:cool:)

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

ik bestel online bij b&f, uitmuntende website, 1e klas service en levering,en de service,moet je lezen als SERVICE.

:thumbs: Dank je!! (leuk om te lezen en motivatie om zo door te gaan:cool:

Kleine bestelling gedaan

Referentie nummer: 101888 (SAMPLES AUB :D)

Zal Purepumg(arginine),Beta aline,Crea Mono en WMS gebruiken als pre-wo

wat is jullie deadline ook alweer?

dus bijvoorbeeld sommige shops.. voor 16:00 besteld morgen binnen etc. ???

hun deadline is:

vanaf de second dat je bestelt zo snel mogelijk bij de klant :cool: geloof mij, hun pakjes zijn echt snel en moest er vertraging zijn dan weet ik altijd dat ze alles hebben gedaan om het sneller te laten gaan maar isr gwn bij iemand anders iets misgelope :cool:

B&F shop,

Toevallig vandaag de NOX pump al binnen gekregen? Zo ja, dan plaats ik nu namelijk nog een bestelling ;)

GreetZz

B&F shop,

Toevallig vandaag de NOX pump al binnen gekregen? Zo ja, dan plaats ik nu namelijk nog een bestelling ;)

GreetZz

Nee, nog steeds niet:rolleyes: Ik laat het direct weten als het er is.
(heb ook direct een mailtje gezonden..

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

na 30 seconden zoeken zag ik dat ze uitverkocht waren :rolleyes:

Ja, ze hadden er al moeten zijn, maar nog niets gezien:mad:

Sinds kort ook overgestapt naar bodyenfitshop. Goedkopere prijzen en prima snelle verzending, volhouden dus!

Ooeh, me whey begint op te raken waar blijft de hydrolisaat ^^
prijs is wel al bekend.

Laatst bewerkt:
Ik Heb bestelling geplaatst en betaald
is deze al verzonden?

Anadraulic Pump

Onder Nummer:101431

Dit is al de 2de keer dat ik dit eerst
moet vragen of mijn bestelling al verzonden
is, en heb het nooit eerder dan een week.

Hiervoor had ik ze altijd de volgende dag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven