MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F,

Momenteel gebruik ik alleen afslank eiwit en ik ben van plan over te stappen naar Whey Isolaat. Naast whey ben ik op zoek naar een goede supplement voor meer uithoudingsvermogen en energie, zodat ik de laatste setjes mooie kan afronden :o
Welke supplement kan ik hiervoor gebruiken? Wat is jullie advies?

Ik zag gisteren toevallig syntha-6 eiwitrepen op de site, maar dit kan ik vandaag niet meer terug vinden. Kan dit kloppen?

Ik hoor het graag van jullie..

Alvast bedankt,

2 potten Xtend besteld

Hopen dat ze eens de opmerkingen lezen :o

Referentie nummer: 315915
Faktuur datum: 20-12-2011
Betaalmethode: PayPal

De betaling is reeds voldaan via PayPal.

had nog een bestelling geplaatst, als je samples over hebt, ontvang ik ze graag :)

315970

Hey Leon/Ilco,

Wanneer hebben jullie MesoMorph weer binnen?

MesoMorph komt hopelijk eind deze maand nog binnen en anders de eerste week van januari. :)

Beste B&F,

Momenteel gebruik ik alleen afslank eiwit en ik ben van plan over te stappen naar Whey Isolaat. Naast whey ben ik op zoek naar een goede supplement voor meer uithoudingsvermogen en energie, zodat ik de laatste setjes mooie kan afronden :o
Welke supplement kan ik hiervoor gebruiken? Wat is jullie advies?

Ik zag gisteren toevallig syntha-6 eiwitrepen op de site, maar dit kan ik vandaag niet meer terug vinden. Kan dit kloppen?

Ik hoor het graag van jullie..

Alvast bedankt,

Hard! en helaas zijn de Syntha-6 repen al uitverkocht! :)

2 potten Xtend besteld

Hopen dat ze eens de opmerkingen lezen :o

Referentie nummer: 315915
Faktuur datum: 20-12-2011
Betaalmethode: PayPal

De betaling is reeds voldaan via PayPal.

Bedankt voor je bestelling! :) Laat me even weten of het goed gekomen is via de p.m. :)

had nog een bestelling geplaatst, als je samples over hebt, ontvang ik ze graag :)

315970

Bedankt voor je bestelling!

-Leon

MesoMorph komt hopelijk eind deze maand nog binnen en anders de eerste week van januari. :)

-Leon

Ok, dan bestel ik die later heb nog wel genoeg pwo staan voor paar weken. Als hij over paar dagen binnen was had ik nog even gewacht met de bestelling die ik nu ga doen.
Ik pm je zo mijn ref. nummer ivm. met verkeerde smaak van isolaat perfection tijdje terug.

Ok, dan bestel ik die later heb nog wel genoeg pwo staan voor paar weken. Als hij over paar dagen binnen was had ik nog even gewacht met de bestelling die ik nu ga doen.
Ik pm je zo mijn ref. nummer ivm. met verkeerde smaak van isolaat perfection tijdje terug.

Ok! Zag dat je bestelling al eruit was maar houd mij even op de hoogte! Anders stuur ik het na. :)

-Leon

Ok! Zag dat je bestelling al eruit was maar houd mij even op de hoogte! Anders stuur ik het na. :)

-Leon

haha ja 2min later had ik al verzend bevestiging :D Speedy Gonzales aan het werk bij jullie.
Ik hou je op de hoogte, had wel bij opmerkingen gezet dat ik nog bericht op DBB had gestuurd.

hoeveel kh zitten er in een syntha-6 reep?

Die is gisteren verzonden:) Zal vandaag of uiterlijk morgen bij je worden aangeboden.
Ow oke, vond het raar dat ik wel betalingsbewijs heb ontvangen, maar geen verzend mail met link naar Postnl om mn pakket op te volgen...vandaar de vraag

Edit: silent ninja's dat dat hier zijn...het pakket is gwn al afgeleverd! wel afgegeven bij de buurman omdat ik sliep...super!

Laatst bewerkt:
Dit is de aller eerste keer dat het langer dan 2 dagen duur voor me pakketje tot die binnenkomt.

hoelang duurt het maximaal?

Pakje nog altijd niet aangekomen :(

Ze hebben tot 8 uur de tijd. :)

Ow oke, vond het raar dat ik wel betalingsbewijs heb ontvangen, maar geen verzend mail met link naar Postnl om mn pakket op te volgen...vandaar de vraag

Edit: silent ninja's dat dat hier zijn...het pakket is gwn al afgeleverd! wel afgegeven bij de buurman omdat ik sliep...super!

Top! :thumbs:

Dit is de aller eerste keer dat het langer dan 2 dagen duur voor me pakketje tot die binnenkomt.

hoelang duurt het maximaal?

In het weekend werkt de TNT inderdaad niet, dus dan worden de verzendingen pas maandag meegenomen. :)

-Leon

Zeer mooi pakketje! Die repen zien er super uit :p btw exp date staat 01 feb 2012. Zijn deze lang na datum nog te houden, zijn nog dagdagelijkse producten die iets langer houdbaar zijn dan de datum die erop staat, geld dat bij deze repen ook of steek ik ze best naar binnen voor die datum?

Zeer mooi pakketje! Die repen zien er super uit :p btw exp date staat 01 feb 2012. Zijn deze lang na datum nog te houden, zijn nog dagdagelijkse producten die iets langer houdbaar zijn dan de datum die erop staat, geld dat bij deze repen ook of steek ik ze best naar binnen voor die datum?

Je kan het nog makkelijk 2 maanden goed houden als je het cool en en gesealed bewaard. :)

-Leon

Uit de nieuwsbrief:
Atleten, voetballers, harlopers etc - of je nu professional of amateur bent. Muscle Protect is het product dat zorgt dat je langer en beter kunt presteren. Doordat het je spieren beschermt en je veel sneller kunt herstellen kun je frequenter op vol vermogen trainen en presteren.
:p

Hey bodyenfitshop,

Ik heb net een bestelling geplaatst: 316134
Als tweede kado heb ik heb een shakebeker gekozen.
Ik heb al genoeg shakers dus jullie mogen die houden.
Als je dit nog op tijd leest, anders gooi ik gewoon een oudere beker weg.

mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven