- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb gisteren ochtend besteld om 6.30, nog geen mailtje ontvangen dat ie verstuurd is, kan dat? ref nr. 315049
Zal vandaag of uiterlijk morgen bij je worden aangeboden.Hallo B&F.
Kunnen jullie 313753 eens checken aub?
Het is nog altijd niet aangekomen, wat normaal veel sneller gaat
Staat nog altijd op:
17.12.2011:
Ontvangen in land van bestemming

Referentie nummer: 315711
Faktuur datum: 20-12-2011
Betaalmethode: PayPal
Net besteld, nu volgens mijn mail is de betaling voldaan maar op jullie site staat:
Uw betaling is mislukt. De volgende melding wordt meegestuurd:
Indien deze fout blijft terugkomen, neem dan contact met ons op via +31 (0)513 - 683068.
Welke is nu juist![]()
Deze is ook netjes bij ons binnen en zelfs al ingepakt en verwerkt. Betaling is inderdaad voldaan..

Je zou het bijna wel denken inderdaadWe doen er werkelijk alles aan wat in onze macht ligt om fouten te voorkomen. Ik snap je frustratie ook direct. Vergeet het bij een volgende order niet te vermelden dna komt het weer helemaal goed.
Als er iets is dan kun je mij hier altijd direct bereiken. Excuses, voor het ongemak!!!

[/COLOR]We hebben ook een mooie actie met de Xtend Grootverpakking
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Normaal 49,90 nu 37,50!!!!!!!
Vandaag dikke k*t zeg. Deze ochtend kom ik aan in Leuven en stel ik vast dat mijn studentenkamer uitgebrand is. Naast mijn kleding, ps3, TV, nota's, boeken, enz. ook een hele hoop van mijn b&f supplementen.![]()

Een beetje verschil per smaak maar tussen de 1016 gram en 1170 gram.
Nice !
Vandaag dikke k*t zeg. Deze ochtend kom ik aan in Leuven en stel ik vast dat mijn studentenkamer uitgebrand is. Naast mijn kleding, ps3, TV, nota's, boeken, enz. ook een hele hoop van mijn b&f supplementen.![]()
Evenveel dus als de BCAA Stack van Universal, maar 10 euro cheaperNice !
Ga ik van profiteren![]()
De maten per smaak staan er nu exact bij

Dank je, voor de bestelling!Deze is ook netjes bij ons binnen en zelfs al ingepakt en verwerkt. Betaling is inderdaad voldaan..
---------- Post toegevoegd Tue 20 Dec 2011 om 09:00 ----------
We hebben ook een mooie actie met de Xtend Grootverpakking
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Normaal 49,90 nu 37,50!!!!!!!

Ik zag ook dat jullie de Muscle Protect inmiddels hebben, wat is het verschil tussen deze en Xtend.![]()

ideaal? Nu moet ik weer bestellen
Heb de doos van vorige bestelling geeneens weggedaan
foutje opgemerkt bij noxipro:
Exclusieve prijs voor de Benelux alleen bij Bodyenfitshop.nl:
1x 45 doseringen NoxiPro voor 23,90!
Terwijl het 22 euro kost![]()