AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook maar weer 's wat spulletjes besteld. 5kg Whey Perfection, 5kg Lean Gain en weer 's maximize v2 proberen.

beste, heb de 8ste dec bestelling gedaan via de bank en heb nog altijd niets ontvangen al 2 mails gezonden en geen antwoord ben wel men refrentie nr kwijt ben dat nie gewoon van jullie:mad:

heb een mooi grote bestelling geplaatst :) 400 euries naar jullie :D

Vandaag dikke k*t zeg. Deze ochtend kom ik aan in Leuven en stel ik vast dat mijn studentenkamer uitgebrand is. Naast mijn kleding, ps3, TV, nota's, boeken, enz. ook een hele hoop van mijn b&f supplementen. :(

Vandaag dikke k*t zeg. Deze ochtend kom ik aan in Leuven en stel ik vast dat mijn studentenkamer uitgebrand is. Naast mijn kleding, ps3, TV, nota's, boeken, enz. ook een hele hoop van mijn b&f supplementen. :(

Damn :eek: Weet je al wat de oorzaak was? :s

Damn :eek: Weet je al wat de oorzaak was? :s

Ja, een kortsluiting rond 2 uur 's nachts => printer in brand geschoten. Is een vrij oud gebouw en de elektriciteit is niet optimaal daar. :/ Alleszinds geen kwaad opzet en ook geen fout van mij, maar ben nu wel flink gescheten aangezien het binnen paar weken examens zijn. Maar het ergste zijn mijn b&f supps. :D

Is een fotograaf van de krant langsgeweest, hij ging mij de foto's doorsturen. Want heb er ook nodig voor de verzekering enzo. Ik zal er hier eentje plaatsen wanneer ik ze heb. ;)

heej b&f , heb zaterdag besteld en nogsteeds niet binnen
ref: 314553 enig idee waardie blijft?

alvast bedankt ;)

beste, heb de 8ste dec bestelling gedaan via de bank en heb nog altijd niets ontvangen al 2 mails gezonden en geen antwoord ben wel men refrentie nr kwijt ben dat nie gewoon van jullie:mad:

Kan je even je email direct naar mij toe sturen? Leon@. Ik denk dat je e-mail niet is aangekomen, aangezien wij bijna altijd binnen 24 uur antwoorden. :)

heb een mooi grote bestelling geplaatst :) 400 euries naar jullie :D

Dank je wel! Jij ook bedankt!

Ja, een kortsluiting rond 2 uur 's nachts => printer in brand geschoten. Is een vrij oud gebouw en de elektriciteit is niet optimaal daar. :/ Alleszinds geen kwaad opzet en ook geen fout van mij, maar ben nu wel flink gescheten aangezien het binnen paar weken examens zijn. Maar het ergste zijn mijn b&f supps. :D

Is een fotograaf van de krant langsgeweest, hij ging mij de foto's doorsturen. Want heb er ook nodig voor de verzekering enzo. Ik zal er hier eentje plaatsen wanneer ik ze heb. ;)

Wow, heftig. Hoop dat het snel in orde komt! :)

heej b&f , heb zaterdag besteld en nogsteeds niet binnen
ref: 314553 enig idee waardie blijft?

alvast bedankt ;)

In het weekend werkt de TNT inderdaad niet. :) Dus morgen in huis! :)

-Leon

Vraagje, met kerstdagen, wordt dan ook geleverd? Dus stel ik bestel vrijdag krijg ik dan zaterdag bestelling?

En wat meer bekend over wholly oats bars? :) bedankt

Vraagje, met kerstdagen, wordt dan ook geleverd? Dus stel ik bestel vrijdag krijg ik dan zaterdag bestelling?

En wat meer bekend over wholly oats bars? :) bedankt

Wholly oats nog niet en zaterdag vind er nog wel bezorging plaats. :)

-Leon

Net mijn eerste 4.5 kilo eiwitten gekocht bij jullie. Gratis shaker erbij is super :P

Hopelijk helpt het me.

referentienummer: 315522

Net mijn eerste 4.5 kilo eiwitten gekocht bij jullie. Gratis shaker erbij is super :P

Hopelijk helpt het me.

Shitttt man, echt verrot voor je man! Ik hoop voor je dat je een dikke 1000 euro ter krijgt man, want het leven is echt idioot duur.. Heb je een vervangende woning oid? Wie weet kan B&F in de toekomst net zoals telefoons een verzekeringen afsluiten op supplementen haha.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven