Welke shakebekers bedoel je? Met de donkerblauwe draaidop?
-Leon
Klopt inderdaad!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke shakebekers bedoel je? Met de donkerblauwe draaidop?
-Leon
Ben ik ook wel benieuwd naar want de nieuwe is ook wel oke... maar er pas volgens mijn minder inHey B&F, zijn de oude shakebekers van jullie nog gewoon te koop?

Ben ik ook wel benieuwd naar want de nieuwe is ook wel oke... maar er pas volgens mijn minder in![]()

Een 8 kilo emmer is nog groterKerstpakket binnen! Binnen een dag
Wat is die 4 kilo emmer groot zeg!!
En nog bedankt voor de beker.

. Nog ff wat aanbiedingen afw8en om grotere bestelling te plaatsen
.Erg druk bij de post door nakende feestdagen. Heb je binnenkort wel in huis.hoi b&f ik heb alweer problemen met de verzending van mijn producten ...
Referentie nummer: 313975
Wat is precies het probleem?
vrijdag was het pakketje verzonden door jullie en nog steeds niet binnen...
mvg jens
. Pwo zouden ze moeten scheiden in 2 delen: 1 deeltje poeder met alles wat niet naar drol smaakt en de rest in pil vorm. Mss ideetje als jullie nog eens PWO uitbrengen. Want PWO's in pil zijn vaak incompleet of te duur & poeder is altijd bah. Zou mss wat extra PWO's kunnen doen verkopen aan mensen die het momenteel niet willen nemen omdat ze geen zin hebben om te kotsen 
Staking van de Bpost is morgen maarHeb hem ook nog niet binnen, mss door de stakingen hier?
en B&F zendingen komen niet aan via Bpost maar tntNamens vele anderen:Vandaag weer mijn bestelling binnengehad! Wederom weer netjes binnen 1 dag! Sterker nog savonds besteld en om 0800 de postbode voor de deurhelemaal top