Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb op 20 december op bodyenfitshop zitten bestellen, maar heb vandaag een verkeerd product ontvangen.

Ik had Best Vitamine D3* (Doctors Best) 1x180 capsules van 5000IU besteld.

Maar heb dit volgende ontvangen:
NOW Vitamin D-3 van 1000 IU.

Klantnummer: 54472
Referentienummer: 316114

Ben benieuwd of ze het hebben, kan ik gelijk mijn bestelling plaatsen.

ik heb vrijdag overgeschreven maar nog steeds geen bericht van verzending,ref313897.eerste keer dat het zo lang duurt

Kerstpakket binnen! Binnen een dag :p
Wat is die 4 kilo emmer groot zeg!!
En nog bedankt voor de beker.

tot hoelaat worden de pakketjes gebracht? bij mij staat er nog steeds ''chauffeur is onderweg'' ..normaal heb ik hem rond een uur of 2-4 :D

Kerstpakket binnen! Binnen een dag :p
Wat is die 4 kilo emmer groot zeg!!
En nog bedankt voor de beker.
Een 8 kilo emmer is nog groter :D

Pakketje binnen: had Micellar Casein Perfection sample aangeduid maar in de plaats ervan 2 andere samples gekregen. Evengoed voor mij :p. Nog ff wat aanbiedingen afw8en om grotere bestelling te plaatsen :).

Vorige keer dat ik bij jullie whey had besteld (4,5 kg framboos) kwam het in 2 potten van 2,25. Zouden het bij mij volgende bestelling 2 smaken kunnen zijn als ik dat in de opmerking zet?

hoi b&f ik heb alweer problemen met de verzending van mijn producten ...
Referentie nummer: 313975

Wat is precies het probleem? :)

vrijdag was het pakketje verzonden door jullie en nog steeds niet binnen...
mvg jens

hoi b&f ik heb alweer problemen met de verzending van mijn producten ...
Referentie nummer: 313975

Wat is precies het probleem? :)

vrijdag was het pakketje verzonden door jullie en nog steeds niet binnen...
mvg jens
Erg druk bij de post door nakende feestdagen. Heb je binnenkort wel in huis.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 19:29 ----------

Anadraulic state GT es geprobeert, smaakt niet bepaald goed maar toch veel minder slecht dan alle andere PWO die ik al geprobeerd heb :P. Pwo zouden ze moeten scheiden in 2 delen: 1 deeltje poeder met alles wat niet naar drol smaakt en de rest in pil vorm. Mss ideetje als jullie nog eens PWO uitbrengen. Want PWO's in pil zijn vaak incompleet of te duur & poeder is altijd bah. Zou mss wat extra PWO's kunnen doen verkopen aan mensen die het momenteel niet willen nemen omdat ze geen zin hebben om te kotsen :p

Laatst bewerkt:
Heb hem ook nog niet binnen, mss door de stakingen hier?

Wanneer krijgen jullie Fiber-3 weer op voorraad? Hij is inmiddels uitverkocht zie ik. Heb 't ruim een week genomen en vind die toch beter dan Psyllium Husk aangezien die het hongergevoel beter onderdrukt.

Vandaag weer mijn bestelling binnengehad! Wederom weer netjes binnen 1 dag! Sterker nog savonds besteld en om 0800 de postbode voor de deur :) helemaal top

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven