Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey ben een grote fan van zowel jullie whey perfection en jullie perfeckt protein mix:p,deze is al te koop in combiepaket voordeel maar enkel met de kleine verpakkingen ...

Zou het geen goed idee zijn de grote verpakkingen ook ook in combiepaket voordeel te verkopen :) dit voor de grootverbruikers;)

groeten
Ja dat zou perfeCKt zijn:D

Hey ben een grote fan van zowel jullie whey perfection en jullie perfeckt protein mix:p,deze is al te koop in combiepaket voordeel maar enkel met de kleine verpakkingen ...

Zou het geen goed idee zijn de grote verpakkingen ook ook in combiepaket voordeel te verkopen :) dit voor de grootverbruikers;)

groeten

Leuk idee! Zal ik gelijk extra grote dozen laten maken! :D

-Leon

Klopt het dat in de Isolaat Perfection een nieuwe scoop zit?
Heb nu een scoop die bolvormige is en een kort steeltje.

ik heb gezien dat de syntha-6 bars in de aanbieding zijn maar er is helaas geen korting op?
:p

groeten

En dan ook graag de groot-verpakkingen van whey-perfection en Micellar Casein Perfection in combi plz. :D

Bestelling is zoals altijd binnen een dag geleverd, fijn dat met de opmerkingen rekening is gehouden, topservice bedankt!
Ref: 316871.

Fijne kerstdagen!

mijn bestelling gisteravond geplaatst en vanmiddag binnengekregen! alles zat er bij en het was snel geleverd!

enige puntje van kritiek: dit is de derde keer dat ik een zelfde smaak sample krijg als dat ik bestel, ik koop een pot chocolate cassein en ik krijg een sample van chocolate :p
dit is ook al 2 keer eerder voorgekomen bij het bestellen van whey.

ik snap dat jullie het erg druk hebben en daarom neem ik jullie ook niks kwalijk, maar misschien een idee om hier voortaan wat beter op te letten :)

Word er toevallig zaterdag bezorgd ? want dan bestel ik me morgen nog even een nieuwe 5kg whey :)

De prijs ten opzichte van de (reguliere) prijs van Xtend is ook netjes. Mits de smaak even goed is verdwijnt daarmee het op een na laatste niet-B&F huismerk product uit mijn stack.

Nog een te gaan jongens, zet hem op!:D

:thumb:De smaak is echt goed! De Lemon Bubblegum is mijn persoonlijke favoriet.:)

Muscle Protect

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 18:58 ----------

Word er toevallig zaterdag bezorgd ? want dan bestel ik me morgen nog even een nieuwe 5kg whey :)

Ja, vanavond voor 22.00 uur heb je het zelfs nog morgen. als je morgen besteld dan heb je het Zaterdag.:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 19:00 ----------

mijn bestelling gisteravond geplaatst en vanmiddag binnengekregen! alles zat er bij en het was snel geleverd!

enige puntje van kritiek: dit is de derde keer dat ik een zelfde smaak sample krijg als dat ik bestel, ik koop een pot chocolate cassein en ik krijg een sample van chocolate :p
dit is ook al 2 keer eerder voorgekomen bij het bestellen van whey.

ik snap dat jullie het erg druk hebben en daarom neem ik jullie ook niks kwalijk, maar misschien een idee om hier voortaan wat beter op te letten :)

Dank je, voor de order!:) Met je opmerking kan ik het alleen maar eens zijn. Geven we ook bijna dagelijks aan:rolleyes: Het is juist de bedoeling dat je ook een andere smaak kunt testen, dat is voor de klant leuk en ook voor ons belangrijk. Morgen maar weer eens..:cool:

Njah, moet nog even wachten op wat geld van de bank .. dan kan ik me weer eens trakteren op een kerstcadeau :)

Bestelling is zoals altijd binnen een dag geleverd, fijn dat met de opmerkingen rekening is gehouden, topservice bedankt!
Ref: 316871.

Fijne kerstdagen!

Jij ook bedankt en fijne dagen!!:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 19:01 ----------

En dan ook graag de groot-verpakkingen van whey-perfection en Micellar Casein Perfection in combi plz. :D

Tja, dat zou eigenlijk wel moeten kunnen inderdaad. Ik noteer het nu en kijk morgen wat er mogelijk is.:)

Als ik vrijdag na de weekaanbieding bestel ;-) komt het dan nog voor de kerst binnen?

Als ik vrijdag na de weekaanbieding bestel ;-) komt het dan nog voor de kerst binnen?
Als de TNT meewerkt wel, want zaterdag is het de 24ste dus gewoon een werkdag lijkt me. Vrijdag worden de pakketten opgehaald en dus zaterdag gewoon geleverd.

Trouwens, nog bedankt voor de HyperFX sample van BSN. Ik had 300ml water gedaan en één zakje. Prima, ik gooide het er in en een enorme schuimhoop kwam op het water. Even laten inwerken en daarna opgedronken. Wel grappig, bij de meeste pwo's heb je niet meer dat je zo'n plof geluidje hebt als je de dop eraf haalt (wat je vroeger ook altijd bij de noxplode had) maar bij deze nog wel. De smaak was ongelooflijk smerig (fruit punch sample) en een sterke en smerige nasmaak. Tijdens de training had ik een matige pomp en in mijn energie zat ik wel lekker. Ook kon ik redelijk tot zware gewichten tillen, dus zijn werking was wel oke, maar niet super. Geef mij maar de Hard! of de Maximize v2, prijs en kwaliteit technisch veel betere producten! In ieder geval, bedankt voor het proberen. Mannen, fijne feestdagen :D

is het goed om mammoth 2500 te mixen met sizeon - superpump max ?

Vandaag gaat ook alles eruit, dus verwacht dat alles gewoon morgen binnen is. :)

Als de TNT meewerkt wel, want zaterdag is het de 24ste dus gewoon een werkdag lijkt me. Vrijdag worden de pakketten opgehaald en dus zaterdag gewoon geleverd.

Trouwens, nog bedankt voor de HyperFX sample van BSN. Ik had 300ml water gedaan en één zakje. Prima, ik gooide het er in en een enorme schuimhoop kwam op het water. Even laten inwerken en daarna opgedronken. Wel grappig, bij de meeste pwo's heb je niet meer dat je zo'n plof geluidje hebt als je de dop eraf haalt (wat je vroeger ook altijd bij de noxplode had) maar bij deze nog wel. De smaak was ongelooflijk smerig (fruit punch sample) en een sterke en smerige nasmaak. Tijdens de training had ik een matige pomp en in mijn energie zat ik wel lekker. Ook kon ik redelijk tot zware gewichten tillen, dus zijn werking was wel oke, maar niet super. Geef mij maar de Hard! of de Maximize v2, prijs en kwaliteit technisch veel betere producten! In ieder geval, bedankt voor het proberen. Mannen, fijne feestdagen :D

Bedankt voor de review. Zuipschuit! Hard! blijft inderdaad super populair, zelfs tegen de grote bekende merken, zoals BSN en CTD Labs. :)

Nu ook in de Kerstaanbieding!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

is het goed om mammoth 2500 te mixen met sizeon - superpump max ?

Het is geen probleem, maar ik denk dat de smaak er niet beter op wordt! :D

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven