XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
net nog even snel een bestelling geplaatst, met nog 5 minuten tot de 22:00 regel, rennen in dat magazijn jongens! haha

ref: 316964

ik kijk er naar uit! :zuip:

Ok, dan bestel ik die later heb nog wel genoeg pwo staan voor paar weken. Als hij over paar dagen binnen was had ik nog even gewacht met de bestelling die ik nu ga doen.
Ik pm je zo mijn ref. nummer ivm. met verkeerde smaak van isolaat perfection tijdje terug.

Ok! Zag dat je bestelling al eruit was maar houd mij even op de hoogte! Anders stuur ik het na. :)

-Leon

Er is niet gekeken naar de opmerkingen bij de bestelling.
Weet niet of je me pm nog hebt, maar ref. nummer: 315985

Buiten dat uitstekende service zoals altijd mooi in 1 dag geleverd en begin ondertussen een band op te bouwen met de postbode :D (is zelfde oude man van tnt die al sinds me 1ste bestelling bij b&f, aan me deur komt.)

Buiten dat uitstekende service zoals altijd mooi in 1 dag geleverd en begin ondertussen een band op te bouwen met de postbode :D (is zelfde oude man van tnt die al sinds me 1ste bestelling bij b&f, aan me deur komt.)

En ik maar denken dat ik de enige was :P. Hij is bijna verbaasd als het een keer geen pakketje van b&f is wat ie af hoeft te leveren.

Shakebekers zijn er gewoon. :)

Hallo,

Ik heb op 20 december op bodyenfitshop zitten bestellen, maar heb vandaag een verkeerd product ontvangen.

Ik had Best Vitamine D3* (Doctors Best) 1x180 capsules van 5000IU besteld.

Maar heb dit volgende ontvangen:
NOW Vitamin D-3 van 1000 IU.

Klantnummer: 54472
Referentienummer: 316114

Ik ga dat even checken! :) Stuur ik het na! :)

ik heb vrijdag overgeschreven maar nog steeds geen bericht van verzending,ref313897.eerste keer dat het zo lang duurt

Zaterdag, zondag en maandag is er geen bankverkeer in Belgie. Ik verwacht dat deze dus vandaag binnenkomt. :) De overschrijving normaal duurt 2 werkdagen.

tot hoelaat worden de pakketjes gebracht? bij mij staat er nog steeds ''chauffeur is onderweg'' ..normaal heb ik hem rond een uur of 2-4 :D

8 uur. :)

Vorige keer dat ik bij jullie whey had besteld (4,5 kg framboos) kwam het in 2 potten van 2,25. Zouden het bij mij volgende bestelling 2 smaken kunnen zijn als ik dat in de opmerking zet?

Helaas, dit kan normaal gesproken niet. Waarschijnlijk was de groot verpakking van Whey Perfection framboos op dat moment niet aanwezig.

hoi b&f ik heb alweer problemen met de verzending van mijn producten ...
Referentie nummer: 313975

Wat is precies het probleem? :)

vrijdag was het pakketje verzonden door jullie en nog steeds niet binnen...
mvg jens

Je hebt vrijdag de bestelling gedaan en ook met vooruitbetaling. Zoals ik al eerder zei is er geen bankverkeer op zaterdag, zondag en maandag in Belgie, dus ik verwacht dat deze ook vandaag binnen zal komen. Binnen 24 uur versturen is niet mogelijk met vooruitbetaling, door de transfertijd tussen de banken. Bij alle andere opties is het wel mogelijk. :)

Bij mijn bestelling
http://www.bodyenfitshop.nl/energie-producten/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power
zou een:
Gratis MuscleMag Magazine twv 8,00

zat er ook niet bij, en het was pas na 48uur binnen.
normaal heb ik alles op tijd..

De Muscle Magazines zijn al een paar weken op. Excuus dat dit nog bij dit product stond. Stuur mij maar je ref nummer bij je volgende bestelling dan maak ik er een extra mooi pakket van. :)

Heb hem ook nog niet binnen, mss door de stakingen hier?

Inderdaad, vandaag zijn er stakingen bij de post in Belgie. :(

Wanneer krijgen jullie Fiber-3 weer op voorraad? Hij is inmiddels uitverkocht zie ik. Heb 't ruim een week genomen en vind die toch beter dan Psyllium Husk aangezien die het hongergevoel beter onderdrukt.

Is gewoon binnen? :)

http://bodyenfitshop.nl/afslankproducten/now-foods/fiber-3

Staking van de Bpost is morgen maar :p en B&F zendingen komen niet aan via Bpost maar tnt
Kan natuurlijk wel bijdragen tot extra werk voor tnt als men met tnt gaat verzenden ipv Bpost om de staking te vermeiden

Oh gelukkig maar! :D

Er is niet gekeken naar de opmerkingen bij de bestelling.
Weet niet of je me pm nog hebt, maar ref. nummer: 315985

Nee helaas, stuur hem nog maar keer door en dan regel ik het voor je! :)

-Leon

Namens vele anderen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;):p
We're jelly bro :D

.

Tgo B&F is soms een beetje te snel vind ik :p
Bestel je bij B&F zodat je producten op een vrije dag thuis aankomen.
Maar op een vrije dag wil je wel eens uitslapen. Staat TNT daar dan al aan je voordeur te bellen en te claxoneren om half 9 's ochtends :mad: :p

Maar op een vrije dag wil je wel eens uitslapen. Staat TNT daar dan al aan je voordeur te bellen en te claxoneren om half 9 's ochtends :mad: :p

haha idd, xD

Een shakeje met cappuccino smaak en een cafeïne pilletje en je bent meteen wakker! :D

Haha, wakker worden met Body En Fitshop! :)

-Leon

Net weer Magnificent van B&F shop na training op! Wat een top product voor die prijs, my compliments...

Beste Leon,

Ik ben van plan om een PWO te bestellen, zat te denken aan Hard! of Jack3D. Welke zou je adviseren? (Noxipro lokt me niet echt vanwege de verhalen over de crash en de heftigheid).

En ben ik veilig wanneer ik bijvoorbeeld vandaag Hard! bestel of is er een kans dat deze morgen in de weekaanbieding komt?

Alvast bedankt ;)

Net weer Magnificent van B&F shop na training op! Wat een top product voor die prijs, my compliments...

Dank je, Marcel! :)

Magnificent

Voordelen Magnificent:
-Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
-Tot 40% meer spierkracht!
-Extreem volle, harde spieren
-Spieren voelen constant opgepompt
-High Tech! Unieke ingredienten
-Unieke - extreem hoge kwaliteit!
-Extreme bodybuilding

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beste Leon,

Ik ben van plan om een PWO te bestellen, zat te denken aan Hard! of Jack3D. Welke zou je adviseren? (Noxipro lokt me niet echt vanwege de verhalen over de crash en de heftigheid).

En ben ik veilig wanneer ik bijvoorbeeld vandaag Hard! bestel of is er een kans dat deze morgen in de weekaanbieding komt?

Alvast bedankt ;)

Uhm, wacht dan nog heel even tot morgen met de Hard! ;)

-Leon

En ik maar denken dat ik de enige was :P. Hij is bijna verbaasd als het een keer geen pakketje van b&f is wat ie af hoeft te leveren.

^^

Laatst gaf hij bijna verkeerde pakket aan mij :p Hij zag nog net op tijd dat de 2de B&F doos voor iemand anders was.

Is het goed om de volgende 2 supps te nemen?
Agmatine voor de training en Magnificent voor na de training?

Of zou hier iets beters kunnen worden geadviseerd?

goed als in zal je er voordeel mee hebben? ja!
maar er zijn betere pre workout supps als enkel agmatine.

T ging me voornamelijk doordat ik in de review hier had gelezen dat je er vollere en hardere spieren door kreeg.

Het is een extra toevoeging voor de Muscle Protect, maar het is natuurlijk niet het kernproduct. Muscle Protect is een aminozuurproduct, waarin de BCAA's centraal staan. :)

-Leon

De prijs ten opzichte van de (reguliere) prijs van Xtend is ook netjes. Mits de smaak even goed is verdwijnt daarmee het op een na laatste niet-B&F huismerk product uit mijn stack.

Nog een te gaan jongens, zet hem op!:D

combi pack whey perfecktion en perfeckt protein mix

Hey ben een grote fan van zowel jullie whey perfection en jullie perfeckt protein mix:p,deze is al te koop in combiepaket voordeel maar enkel met de kleine verpakkingen ...

Zou het geen goed idee zijn de grote verpakkingen ook ook in combiepaket voordeel te verkopen :) dit voor de grootverbruikers;)

groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven