Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, dan bestel ik die later heb nog wel genoeg pwo staan voor paar weken. Als hij over paar dagen binnen was had ik nog even gewacht met de bestelling die ik nu ga doen.
Ik pm je zo mijn ref. nummer ivm. met verkeerde smaak van isolaat perfection tijdje terug.
Ok! Zag dat je bestelling al eruit was maar houd mij even op de hoogte! Anders stuur ik het na.
-Leon
(is zelfde oude man van tnt die al sinds me 1ste bestelling bij b&f, aan me deur komt.)Kijk eens, hij staat online: http://bodyenfitshop.nl/afslankproducten/now-foods/fiber-3Wanneer krijgen jullie Fiber-3 weer op voorraad? Hij is inmiddels uitverkocht zie ik. Heb 't ruim een week genomen en vind die toch beter dan Psyllium Husk aangezien die het hongergevoel beter onderdrukt.
Buiten dat uitstekende service zoals altijd mooi in 1 dag geleverd en begin ondertussen een band op te bouwen met de postbode(is zelfde oude man van tnt die al sinds me 1ste bestelling bij b&f, aan me deur komt.)
. Hij is bijna verbaasd als het een keer geen pakketje van b&f is wat ie af hoeft te leveren.
Hallo,
Ik heb op 20 december op bodyenfitshop zitten bestellen, maar heb vandaag een verkeerd product ontvangen.
Ik had Best Vitamine D3* (Doctors Best) 1x180 capsules van 5000IU besteld.
Maar heb dit volgende ontvangen:
NOW Vitamin D-3 van 1000 IU.
Klantnummer: 54472
Referentienummer: 316114
Stuur ik het na! 
ik heb vrijdag overgeschreven maar nog steeds geen bericht van verzending,ref313897.eerste keer dat het zo lang duurt
De overschrijving normaal duurt 2 werkdagen.tot hoelaat worden de pakketjes gebracht? bij mij staat er nog steeds ''chauffeur is onderweg'' ..normaal heb ik hem rond een uur of 2-4![]()

Vorige keer dat ik bij jullie whey had besteld (4,5 kg framboos) kwam het in 2 potten van 2,25. Zouden het bij mij volgende bestelling 2 smaken kunnen zijn als ik dat in de opmerking zet?
hoi b&f ik heb alweer problemen met de verzending van mijn producten ...
Referentie nummer: 313975
Wat is precies het probleem?
vrijdag was het pakketje verzonden door jullie en nog steeds niet binnen...
mvg jens

Bij mijn bestelling
http://www.bodyenfitshop.nl/energie-producten/body-fit-sportsnutrition/pre-workout-power
zou een:
Gratis MuscleMag Magazine twv 8,00
zat er ook niet bij, en het was pas na 48uur binnen.
normaal heb ik alles op tijd..

Heb hem ook nog niet binnen, mss door de stakingen hier?

Wanneer krijgen jullie Fiber-3 weer op voorraad? Hij is inmiddels uitverkocht zie ik. Heb 't ruim een week genomen en vind die toch beter dan Psyllium Husk aangezien die het hongergevoel beter onderdrukt.
Staking van de Bpost is morgen maaren B&F zendingen komen niet aan via Bpost maar tnt
Kan natuurlijk wel bijdragen tot extra werk voor tnt als men met tnt gaat verzenden ipv Bpost om de staking te vermeiden

Er is niet gekeken naar de opmerkingen bij de bestelling.
Weet niet of je me pm nog hebt, maar ref. nummer: 315985
Buiten dat uitstekende service zoals altijd mooi in 1 dag geleverd en begin ondertussen een band op te bouwen met de postbode(is zelfde oude man van tnt die al sinds me 1ste bestelling bij b&f, aan me deur komt.)

En zelfs zendingen met Bpost komen blijkbaar nog toe, zonet mn kerstcadeau van mezelf uit de UK ontvangen met Bpost

Namens vele anderen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
We're jelly bro
.

Tgo B&F is soms een beetje te snel vind ik
Bestel je bij B&F zodat je producten op een vrije dag thuis aankomen.
Maar op een vrije dag wil je wel eens uitslapen. Staat TNT daar dan al aan je voordeur te bellen en te claxoneren om half 9 's ochtends![]()
![]()
Een shakeje met cappuccino smaak en een cafeïne pilletje en je bent meteen wakker!Tgo B&F is soms een beetje te snel vind ik
Maar op een vrije dag wil je wel eens uitslapen. Staat TNT daar dan al aan je voordeur te bellen en te claxoneren om half 9 's ochtends![]()
![]()

Tgo B&F is soms een beetje te snel vind ik
![]()

Net weer Magnificent van B&F shop na training op! Wat een top product voor die prijs, my compliments...

Beste Leon,
Ik ben van plan om een PWO te bestellen, zat te denken aan Hard! of Jack3D. Welke zou je adviseren? (Noxipro lokt me niet echt vanwege de verhalen over de crash en de heftigheid).
En ben ik veilig wanneer ik bijvoorbeeld vandaag Hard! bestel of is er een kans dat deze morgen in de weekaanbieding komt?
Alvast bedankt![]()

En ik maar denken dat ik de enige was. Hij is bijna verbaasd als het een keer geen pakketje van b&f is wat ie af hoeft te leveren.
Hij zag nog net op tijd dat de 2de B&F doos voor iemand anders was.^^
Laatst gaf hij bijna verkeerde pakket aan mijHij zag nog net op tijd dat de 2de B&F doos voor iemand anders was.
bijna zou er iemand hier hebben moeten klagen omdat hij zn bestelling niet kreeg 
Het is een extra toevoeging voor de Muscle Protect, maar het is natuurlijk niet het kernproduct. Muscle Protect is een aminozuurproduct, waarin de BCAA's centraal staan.
-Leon

,deze is al te koop in combiepaket voordeel maar enkel met de kleine verpakkingen ...
dit voor de grootverbruikers