AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste body en fitshop. Heb een bestelling bij jullie gedaan met de ref.nr:102920.

Heb o.a 6 flessen Protein DrinkWhey isolate van cytosport met de smaak watermelon. Maar welke smaak heb ik gekregen is tangerine. Deze had ik de laatste keer ook besteld en was niet te zuipen. Dus zou ik deze alsnog terug kunnen sturen. En jullie mij de 6 flessen watermelon kunnen sturen.

Voor de rest was alles weer toppie zoals altijd!

Dank je! Terug sturen hoeft niet. Ik stuur je morgenochtend de 6 flessen watermelon na:cool:

He super man!! Bedankt!!

Daarom bestel ik altijd bij deze winkel mensen. Top SERVICE!!!:thumbup:

Net weer een klein beetje besteld nu de stufi binnen is(A) Mocht je nog pre-workout samples hebben zou ik daar heel blij mee zijn:D 103582

Vet van dat gratis T shirt trouwens!!

He super man!! Bedankt!!

Daarom bestel ik altijd bij deze winkel mensen. Top SERVICE!!!:thumbup:

Dank je:)

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Net weer een klein beetje besteld nu de stufi binnen is(A) Mocht je nog pre-workout samples hebben zou ik daar heel blij mee zijn:D 103582

Vet van dat gratis T shirt trouwens!!

Thanks!... en komt goed:cool:

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Super... de positieve reacties! Een motivatie voor ons:cool:

Dit doet me al uitkijken naar mijn levering morgen :cool:

Body en Fitshop is zeker een aanrader, altijd snelle leveringen en als er iets niet op voorraad is wordt er een goede oplossing aangeboden, daarom koop ik ook eerst bij hun mijn supplementen voordat ik ergens anders ga bestellen. Dus toppers zou ik zeggen :D

En ja dat met die shirts is vet, maar ik moet L hebben en er zijn maar S,M,XXL en XXXL :P

PS: gratis samples zouden wel welkom zijn ;) (103679)

Laatst bewerkt:
vandaag is mijn pakket binnengekomen. Met samples van een product waar ik wel interresse in had. Die kan ik nu proberen :-)

Bedankt!

Body en Fitshop is zeker een aanrader, altijd snelle leveringen en als er iets niet op voorraad is wordt er een goede oplossing aangeboden, daarom koop ik ook eerst bij hun mijn supplementen voordat ik ergens anders ga bestellen. Dus toppers zou ik zeggen :D

En ja dat met die shirts is vet, maar ik moet L hebben en er zijn maar S,M,XXL en XXXL :P

PS: gratis samples zouden wel welkom zijn ;) (103679)

:cool: Dank je! Maat L is op in de shirts. De samples regel ik;)

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

vandaag is mijn pakket binnengekomen. Met samples van een product waar ik wel interresse in had. Die kan ik nu proberen :-)

Bedankt!

OK, mooi. Een extra goede training vandaag hoop ik voor je:cool:

In Nederland de volgende dag. In Belgie 1-2 dagen. We sturen altijd direct.:cool:

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Een deal is een deal:cool: Laat maar weten wanneer je bestelt;)

De laatste maanden lukt het bij mij nooit meer op 1-2 dagen onder rembours. Voorlaatste keer bijna een week kunnen wachten , deze keer maandag voormiddag besteld en vandaag (donderdag) staat het nog onder "aangekomen in land van bestemming" dus het zal ook niet voor vandaag zijn :mad:
Altijd wat met TNT...

De laatste maanden lukt het bij mij nooit meer op 1-2 dagen onder rembours. Voorlaatste keer bijna een week kunnen wachten , deze keer maandag voormiddag besteld en vandaag (donderdag) staat het nog onder "aangekomen in land van bestemming" dus het zal ook niet voor vandaag zijn :mad:
Altijd wat met TNT...

geef mij het referentienummer eens, dan ga ik even bellen..

Body&fitshop ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen van gisteren, top!
alleen op internet staat dat je bij de magic EAA een gratis bidon krijgt, deze zat er niet bij.
niet dat ik deze gratis moest hebben maar ik had er wel een nodig, anders had ik er een los besteld.

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

referentienummer: 103407

oki ;)

Ik vertrek nu naar mijn werk dus ik ben pas laat terug thuis , hopelijk morgen dan maar...

Ze gaan het morgen leveren. Ook de enige bestelling naar Belgie van maandag die er zo lang over heeft gedaan. Vreemd??? maar het komt goed:cool:

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Body&fitshop ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen van gisteren, top!
alleen op internet staat dat je bij de magic EAA een gratis bidon krijgt, deze zat er niet bij.
niet dat ik deze gratis moest hebben maar ik had er wel een nodig, anders had ik er een los besteld.

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

referentienummer: 103407

Regel ik;) Morgen in huis..

Goedemiddag B&F shop,

Heb net een bestelling geplaats (ref. nummer 103773). Ben alleen vergeten om er bij te zetten dat ik samples wil hebben ipv een shakebeker. Heb er nl al een stuk of vijf hier liggen :p

Ik zie het wel morgen!

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Goedemiddag B&F shop,

Heb net een bestelling geplaats (ref. nummer 103773). Ben alleen vergeten om er bij te zetten dat ik samples wil hebben ipv een shakebeker. Heb er nl al een stuk of vijf hier liggen :p

Ik zie het wel morgen!

Dank je! :D

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Bestelling 102927 ontvangen, alleen...niets van samples, geen shakebeker, niets. Enkel de 10kg whey die ik besteld had. Jammer na al die verhalen hier :rolleyes:

Ja, dat is inderdaad wel jammer. Regel ik even voor je:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven