Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe komt het dat die tracking niet werkt dan? :)

Hetzelfde als onze vraag:DEen groot aantal pakketten is 's avond of 's nachts niet verwerkt. Scan/distributie is pas vanmiddag gedaan volgens de TNT. Het zou best kunnen dat deze nu wel zichtbaar is of anders morgenochtend.

Waar blijft het pakje met bestelnr 102527 eigenlijk?Donderdag besteld en vandaag nog steeds niets in huis...
Ik heb ook nog steeds geen bevestiging gehad dat hij verzonden is?

Laatst bewerkt:
Waar blijft het pakje met bestelnr 102527 eigenlijk?Donderdag besteld en vandaag nog steeds niets in huis...
Ik heb ook nog steeds geen bevestiging gehad dat hij verzonden is?

Je hebt donderdag bestelt per "vooruitbetaling" . Dinsdag hebben we je betaling binnen gekregen en ook direct verzonden. als het goed is wordt de bestelling dus vandaag of morgen bij je aangeboden.

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:52 ----------

We hebben deze gistermiddag laat pas binnen gehad. Moet er nog even induiken:cool:

Je hebt donderdag bestelt per "vooruitbetaling" . Dinsdag hebben we je betaling binnen gekregen en ook direct verzonden. als het goed is wordt de bestelling dus vandaag of morgen bij je aangeboden.

Dan zijn die bankbediendes precies in slaap gevallen want gewoonlijk is de overchrijving de volgende dag al aangekomen

Mijn sortering is de verkeerde kant op gegaan hij zit nu weer een keer in de sorteerbak ofzo.
Misschien gaat die vanmiddag mee met de chauffeur anders morgen pas :(

Ook hier ging net de bel! :D

Wow man thanks, wat een samples!! :D

heb vandaag besteling gedaan (rembours) nr is 103440 heb ik da vrijdag binnen

Laatst bewerkt:
heb vandaag besteling gedaan (rembours) nr is 103440 heb ik da vrijdag binnen

In Nederland de volgende dag. In Belgie 1-2 dagen. We sturen altijd direct.:cool:

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Hij is binnen raar want bij tracing staat die nog onder sorteren.
geen supps helaas krijg ze ook nooit we hebben een deal niet laat ik niet vallen!!
:D

Een deal is een deal:cool: Laat maar weten wanneer je bestelt;)

Toppie heb alleen net me pre-workout en whey al gehaald :p
volgende week weer denk ik!
ik laat het weten

oooeh salaris gestort, moet ff goed rondkijken wat ik nu ga uitproberen :cool:

Ik zou wel eens animal mstak
uitproberen is dit zijn geld waard?

Laatst bewerkt:
Ik moet blijkbaar nog ff geduld hebben :) Vandaag niets geleverd en tracking werkt ook nog steeds niet :scratch:

oooeh salaris gestort, moet ff goed rondkijken wat ik nu ga uitproberen :cool:

Ik zou wel eens animal mstak
uitproberen is dit zijn geld waard?

:D Moeilijk ,moeilijk.. op Animal M-Stak krijgen we zeer wisselende reacties al is het wel altijd veel verkocht. Wel een heel volledig totaalproduct.

hmm, kga er nog even over nadenken ^^
dan hoor je het wel :rolleyes:

Beste body en fitshop. Heb een bestelling bij jullie gedaan met de ref.nr:102920.

Heb o.a 6 flessen Protein DrinkWhey isolate van cytosport met de smaak watermelon. Maar welke smaak heb ik gekregen is tangerine. Deze had ik de laatste keer ook besteld en was niet te zuipen. Dus zou ik deze alsnog terug kunnen sturen. En jullie mij de 6 flessen watermelon kunnen sturen.

Voor de rest was alles weer toppie zoals altijd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven