Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, dat is inderdaad wel jammer. Regel ik even voor je:cool:

Wow, super! Stevige doos waarin je verstuurd trouwens, komt nog van pas.

Ps, miss toch even de trackingnrs van tnt naar belgie nakijken want deze werken blijkbaar niet of ben ik toch de enige? :)

[Link niet meer beschikbaar]

Wow, super! Stevige doos waarin je verstuurd trouwens, komt nog van pas.

Ps, miss toch even de trackingnrs van tnt naar belgie nakijken want deze werken blijkbaar niet of ben ik toch de enige? :)

[Link niet meer beschikbaar]

Nee, TNT had enig probleempje begin van de week..:rolleyes:

gisteren besteling gedaan rond 12u vandaag gekregen ook rond 12 u echt super snel gewoon top:) en dat voor belgie:clap:

gisteren besteling gedaan rond 12u vandaag gekregen ook rond 12 u echt super snel gewoon top:) en dat voor belgie:clap:

Top! We versturen ook altijd direct, alleen maandag was er enige verstraging van de TNT naar Belgie. Gelukkig weer opgelost:cool:

:cool: Dank je! Maat L is op in de shirts. De samples regel ik;)

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Thanx :D ik zie mn levering al tegemoet, 90% eiwit isolate besteld, hoop alleen dat de smaak meevalt :P

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Alleen waarom werkt dat track&trace systeem niet?

top!
echt goede service!
zelfs mocht er iets fout gaan (wat natuurlijk altijd kan) wordt het direct en zeer netjes opgelost!

:cool: Dank je! Maat L is op in de shirts. De samples regel ik;)

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Thanx :D ik zie mn levering al tegemoet, 90% eiwit isolate besteld, hoop alleen dat de smaak meevalt :P

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Alleen waarom werkt dat track&trace systeem niet?

OK:DDe smaak van Isolate is altijd iets minder als producten met hoofdzakelijk WPC omdat het vet en carb aandeel nu eenmaal extreem laag is. Maar de smaken zijn prima:cool:

Geen idee, iets bij de TNT. Bij ons werkt het wel weer op kantoor. Zal het maandagochtend nog eens navragen. Dikke kans dat de track&trace dan weer 100% werkt.

oja ik wilde nog wat vragen, je kon namelijk geen kleur kiezen voor dat shirtje, welke kleur heb ik er nou bij gekregen? (103679)

hahahaha :P

ik heb wel in de opmerkingen neer gezet dat ik graag wit wil hebben, omdat ik alleen zwarte shirts heb, een keer wat anders is ook wel leuk he

Even een snel vraagje, hoeveel mg geranamine zit er in 1 cap fast diet?

Thx

ja precies, we zien morgen wel :)

ik laat het wel weten...

Dank je! :D

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:26 ----------

Ja, dat is inderdaad wel jammer. Regel ik even voor je:cool:

En als ze bij B&F zeggen dat ze het goedmaken dan doen ze het ook op een heel mooie manier. Klant is duidelijk koning bij B&F.
Nogmaals hartelijk bedankt voor wat jullie geregeld hebben , ook al konden jullie zelf er niks aan doen want het probleem lag bij TNT. Top service :thumb:

reactie op vragen vandaag

Goedemorgen heren,

Reactie op vragen die vandaag worden gesteld, zal morgenochtend zijn..

We hebben vanmiddag een bruiloft vandaar:D Bestellingen worden natuurlijk gewoon verzonden...:cool:

post_old.gif
Gisteren, 14:06

Goedemiddag B&F shop,

Heb net een bestelling geplaats (ref. nummer 103773). Ben alleen vergeten om er bij te zetten dat ik samples wil hebben ipv een shakebeker. Heb er nl al een stuk of vijf hier liggen
:p

Ik zie het wel morgen!

Dank je! :D

Bestelling is binnen (super snel! top :rocknana:).
Alleen jammer dat er geen enkel sampeltje er bij zit waar ik wel om gevraagd had, maar goed volgende keer beter!

Laatst bewerkt:
hoe combineer ik radical fat loss stack het beste met TMS + men wy pro

103001 net betaald op belgische fortis rekening.

ik heb reeds heel wat bij u besteld, en zal dat ook bljven doen wegens gewoon goeie shop. alleen die samples zijn een beetje aan de magere kant (heb wel al 9 drinkbussen en 3 pillendozen enzovoort :-) )

samples van RPM en/of drive en/of black powder als dat enigszins kan :)

verder alles ok - jullie nieuwe fatburner van huismerk ziet er vet uit - ik ga hem ook reviewen van zodra ik hem begin te nemen

gr

s

net ontvangen. geen RPM maar vet veel andere samples :D worx 4 me :p
en nóg beter - werd afgeleverd via DPD ipv TNT :thumbup:

mooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven