AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hoort donderdag wel van me :p

Waarom is julliue caseine in de uitverkoop?

Komt er een nieuwe??

Op de perfect protein matrix staat dat hij gemxt moet worden met water, vruchtensap of melk. Zelf vind ik hem heel lekker met magere yoghurt en kaneel. Worden de eiwitten slechter opgenomen als het niet opgelost is?

En mijn multivitamine is bijna op. Welke zouden jullie aanraden? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.

Waarom is julliue caseine in de uitverkoop?

Komt er een nieuwe??

Een aantal redenen;

-we krijgen nieuwe betere smaken
-de hoeveelheid per verpakking wordt iets anders
-we hebben in verhouding te weinig banaan en teveel choco ingekocht
-de oplosbaarheid wordt beter
-het eiwitgehalte gaat naar 90%

Kortom de hoogst mogelijke kwaliteit!

Je kunt nu dus inderdaad profiteren van een heel goede koop.
We hebben niet veel vanille en banaan meer maar nog wel veel choco en aardbei.

Zo gaat er nog meer veranderen... maar daarover later meer;)

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Op de perfect protein matrix staat dat hij gemxt moet worden met water, vruchtensap of melk. Zelf vind ik hem heel lekker met magere yoghurt en kaneel. Worden de eiwitten slechter opgenomen als het niet opgelost is?

En mijn multivitamine is bijna op. Welke zouden jullie aanraden? Ik zie namelijk door de bomen het bos niet meer.

Op zich prima, de eiwitten worden niet minder opgenomen. De shake wordt wel heel erg dik maar dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur en niet van kwaliteit.

Multi, goede kwaliteit en extra's; Multi-V Sportpharma

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Ja, ik zag het ook vroeg me het ook af.
Want ik zit te twijfelen om caseine te nemen ipv kwark scheelt in ruimte ^^

Besparen in ruimte en nu ook in prijs:cool:

Constant Muscle Growth Protein

Een aantal redenen;

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Op zich prima, de eiwitten worden niet minder opgenomen. De shake wordt wel heel erg dik maar dat is een kwestie van persoonlijke voorkeur en niet van kwaliteit.

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

Ja, daarom denk ik er morgen nog even over na en dan bestel ik waarschijnlijk nog wel een potje choco ofzo.
(hebben jullie trouwens niet een mooie supplementenkast te koop, begin een beetje veel spul te hebben.^^ )

Laatst bewerkt:
Hoppaa, eiwitten bestelling geplaats.
mochten jullie nog samples tevoorschijn kunnen toveren...
ik houd me aanbevolen.

Referentie nummer: 104839

xxx

Ja, daarom denk ik er morgen nog even over na en dan bestel ik waarschijnlijk nog wel een potje choco ofzo.
(hebben jullie trouwens niet een mooie supplementenkast te koop, begin een beetje veel spul te hebben.^^ )

een supplementenkast:D Ik gebruik thuis gewoon de keukenkast al is niet iedereen daar even blij mee:cool:

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Hoppaa, eiwitten bestelling geplaats.
mochten jullie nog samples tevoorschijn kunnen toveren...
ik houd me aanbevolen.

Referentie nummer: 104839

xxx

Dank je! We hebben vast nog wel een en ander liggen:D

een supplementenkast:D Ik gebruik thuis gewoon de keukenkast al is niet iedereen daar even blij mee:cool:

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Dank je! We hebben vast nog wel een en ander liggen:D

thnx Ilco.

haha en thuis heb ik ook gewoon mn eiwitten in de keukenkast staan.
mn moeder vindt het niet fijn, maar ik ben de sterkste thuis. Dus ze luisteren maar gewoon ;)

Een aantal redenen;

k*t! - ik kocht vorige week nog 2 emmers aan de oude prijs :huilen:

denkt u dat die MHF van NO shotgun dan gewoon in het gamma komt (behalve die variety sticks dan? - er zit nl een fatburner bij in die MHF editie ;) )

BenF, is het mogelijk om supplementen in de winkel/distributiecentrum in Heerenveen te kopen? Ik woon er namelijk erg vlakbij en het is toch wat makkelijker wanneer het niet via de post hoeft te komen ;)

Is bestelling ref 104047 al vertrokken? Het geld ging maandag reeds van men rekening en ik heb nog steeds geen mail ontvangen dat de bestelling verzonden is.
Ik zou namelijk graag nog deze week alles ontvangen.

Is bestelling ref 104047 al vertrokken? Het geld ging maandag reeds van men rekening en ik heb nog steeds geen mail ontvangen dat de bestelling verzonden is.
Ik zou namelijk graag nog deze week alles ontvangen.

We hebben vandaag de betaling ontvangen en ook je bestelling direct aangemaakt. Je zou dus een email met verzendnummer moeten hebben:cool:

Komt goed dus:)

We hebben vandaag de betaling ontvangen en ook je bestelling direct aangemaakt. Je zou dus een email met verzendnummer moeten hebben:cool:

Komt goed dus:)

voor mij het zelfde probleem nog geen status mail ontvangen zondag avond besteld maandag geld overgeschreven ref. nr 104301

voor mij het zelfde probleem nog geen status mail ontvangen zondag avond besteld maandag geld overgeschreven ref. nr 104301

Emails worden automatisch aangemaakt en verzonden.

Mail is verzonden naar het door jouw opgegeven hotmailadres..
Misschien in je spam?

Betaling is in ieder geval vanmorgen ontvangen en de bestelling is direct door ons verzonden, sneller kan niet:cool:

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

eigenaardig... nog steeds niets van mail ontvangen.

idem? (spamfilter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven