XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
een supplementenkast:D Ik gebruik thuis gewoon de keukenkast al is niet iedereen daar even blij mee:cool:

---------- Toegevoegd om 20:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Dank je! We hebben vast nog wel een en ander liggen:D
Koop binnekort wel even een kastje erbij want de keukenkasten zitten vol eten en borden ^^.
En bedankt voor mijn bestelling zitten weer erg leuke sampletjes bij ben benieuwd, en die 50 extra omega caps vink ook niet erg omdat de andere op zijn. :rolleyes::D Wilde namelijk eerst al die van now bestellen.
Bedankt iig, snelle service weer ;)

Heb trouwens weer aardig wat samples die ik nog nooit gehad had ^^.
En ben erg beniewd wat lean dreams doet.

Laatst bewerkt:
ikea

Koop binnekort wel even een kastje erbij want de keukenkasten zitten vol eten en borden ^^.
En bedankt voor mijn bestelling zitten weer erg leuke sampletjes bij ben benieuwd, en die 50 extra omega caps vink ook niet erg omdat de andere op zijn. :rolleyes::D Wilde namelijk eerst al die van now bestellen.
Bedankt iig, snelle service weer ;)

Heb trouwens weer aardig wat samples die ik nog nooit gehad had ^^.
En ben erg beniewd wat lean dreams doet.

We hadden nog e.a. liggen;) en dank je:)

Laatst bewerkt:
Heb maandag ook een bestelling geplaatst en direct betaald (van KBC naar Fortis) en heb ook nog geen mail gehad. Of is mijn betaling nog niet ontvangen?

bestelnr: 104435

Heb maandag ook een bestelling geplaatst en direct betaald (van KBC naar Fortis) en heb ook nog geen mail gehad. Of is mijn betaling nog niet ontvangen?

Mijn bestelling is ook nog niet echt doorgekomen geloof ik :).
Zal wel storinkje zijn ofzo.
Denk dat je zo wel een mailtje krijgt.

Betaling vanmorgen ontvangen en verzonden. Dank je.
Morgen/overmorgen in huis (belgie)

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Haha, bevestiging is trouwens binnen gekomen dus hij had maar aantal minuten vertraging :P

;)

Hey B&F.
Kan je misschien een sample van Black Cats aan deze bestelling toevoegen?
105055
Ik zou het zeer op prijs stellen!

Groeten.

Vraagje, Ik bestel al ruime tijd maandelijks bij jullie maar nooit een sample erbij gekregen.
Heeft dit te maken met dat het grotendeels uit 1 product bestaat of omdat er een shake beker bij zit ?

Vraagje, Ik bestel al ruime tijd maandelijks bij jullie maar nooit een sample erbij gekregen.
Heeft dit te maken met dat het grotendeels uit 1 product bestaat of omdat er een shake beker bij zit ?

Nee, heeft meer te maken met de hoeveelheid bestellingen en beperkte aanbod van samples. Je mag volgende keer wel bij "opmerkingen" zetten als je bestelt: Graag samples.

Dan komt het wel goed...;)

Wederom, een TOP! service van B&F :thumbs:

Is bestelling ref 104047 al vertrokken? Het geld ging maandag reeds van men rekening en ik heb nog steeds geen mail ontvangen dat de bestelling verzonden is.
Ik zou namelijk graag nog deze week alles ontvangen.

Vandaag bestelling ontvangen, en zelfs met een kleine verrassing erbij (pillendoosje)!
Bedankt voor de top service, binnenkort kan u een nieuwe bestelling verwachten van mij.
Wanneer komen trouwens de 00 capsules terug binnen?
(Wel eigenaardig dat ik geen email met verzend-nummer kreeg, ook niet in spam).

Vandaag bestelling ontvangen, en zelfs met een kleine verrassing erbij (pillendoosje)!
Bedankt voor de top service, binnenkort kan u een nieuwe bestelling verwachten van mij.
Wanneer komen trouwens de 00 capsules terug binnen?
(Wel eigenaardig dat ik geen email met verzend-nummer kreeg, ook niet in spam).

Mooi:) Dank je!
Gek inderdaad, de emails worden automatisch verzonden wanneer we de zending printen. (systeem tnt) Ontvang je wel een bevestiging van bestelling? Als je deze ook niet krijgt dan is het opgegeven emailadres misschien niet correct.

Mooi:) Dank je!
Gek inderdaad, de emails worden automatisch verzonden wanneer we de zending printen. (systeem tnt) Ontvang je wel een bevestiging van bestelling? Als je deze ook niet krijgt dan is het opgegeven emailadres misschien niet correct.

Een bevestiging van bestelling (copy van factuur) heb ik wel ontvangen.
Er zal iets zijn fout gelopen denk ik, voor de rest was alles wel dik in orde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven