Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie toevallig iets waardoor je na een nachtdienst langer blijft slapen met bv melatonine?
Zoek gewoon even met google. Je komt er shops tegen die gewoon melatonine verkopen die hoger gedoseerd zijn dan 2mg. Niet die van 0,01mg, want daar moet je er veel van nemen voordat het werkt.

Weer een bestelling gedaan.

Ref. nr: 104290

Begin wel een trouwe klant te worden :D

Zoek gewoon even met google. Je komt er shops tegen die gewoon melatonine verkopen die hoger gedoseerd zijn dan 2mg. Niet die van 0,01mg, want daar moet je er veel van nemen voordat het werkt.
Ja, ik had al een beetje zitten zoeken maar probeer eerst wel even die L-Tryptofaan daarna ga ik een hoog gedoseerde melatonine proberen.
Thanks anywayz

Body en fitshop wat is de hydrolisegraad van Peptide Pro?
gebruik tot nu Magic EAA, zijn er voordelen aan Peptide Pro tegenover de EAA?

11% hydrolisatie. Nee, niet echt voordelen vind ik. Het is een volledige eiwitshake met een zeer snelle, de snelste opname. Magic EAA wordt nog sneller opgenomen en bevat puur de EAA's, je kunt ze ook combineren.

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Weer een bestelling gedaan.

Ref. nr: 104290

Begin wel een trouwe klant te worden :D

Super:cool: Wordt gewaardeerd:)

Oke top!
bedankt voor het snelle antwoord, ik hou het bij de magische aminotjes!

Deze webshop is super! Echte aandrader!! Nog es bedankt voor de vele samples en beker!

Toch maar nog wat bestellen :rolleyes:
Maar dan wil ik wel sampletjes, alleen geen hemorush ^^.

Bestelling is 104569.
Alvast bedankt, zal vast wel weer goed komen.

En sorry dat ik niet alles in 1 keer besteld heb :eek:

Maar ik zie het antwoord morgen wel, want ik moet er weer vroeg uit.
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Laatst bewerkt:
Bodyenfitshop, jullie zijn aanstaande zaterdag gewoon open neem ik aan?
Ben namelijk van plan om samen met een vriend vanuit Oss naar Zwolle te rijden,
dus hoop niet dat ik in totaal 3 uur voor niets in de auto zit! :)

het is de moeite waard om te komen neem ik aan? zitten er nog extra kortingen aanvast?
of is het via de webshop goedkoper??

Laatst bewerkt:
Toch maar nog wat bestellen :rolleyes:
Maar dan wil ik wel sampletjes, alleen geen hemorush ^^.

Bestelling is 104569.
Alvast bedankt, zal vast wel weer goed komen.

En sorry dat ik niet alles in 1 keer besteld heb :eek:

Maar ik zie het antwoord morgen wel, want ik moet er weer vroeg uit.
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Dank je:) en komt goed;)

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

Bodyenfitshop, jullie zijn aanstaande zaterdag gewoon open neem ik aan?
Ben namelijk van plan om samen met een vriend vanuit Oss naar Zwolle te rijden,
dus hoop niet dat ik in totaal 3 uur voor niets in de auto zit! :)

het is de moeite waard om te komen neem ik aan? zitten er nog extra kortingen aanvast?
of is het via de webshop goedkoper??

Zaterdag gewoon open inderdaad. De prijzen zijn in de winkel en webshop in principe gelijk.

Wat betreft die gratis shakebeker heb ik wel een klein puntje van kritiek.
Doordat deze met een draaibeweging dichtgaat, gebeurt het mij regelmatig dat ik de deksel niet goed sluit waardoor mijn keuken opeens onder de shakespul zit.

Ik heb ook een shakebeker welke vacuüm dichtdrukt en dit systeem werkt perfect.

Kijk maar of jullie er iets mee kunnen :)

Doordat deze met een draaibeweging dichtgaat, gebeurt het mij regelmatig dat ik de deksel niet goed sluit waardoor mijn keuken opeens onder de shakespul zit.

Had ik ook in het begin wel eens. Gewoon goed kijken en dan dichtdraaien. Na tijdje gaat het vanzelf.

Zijn er probleempjes bij TNT? Ik heb vrijdagmiddag besteld en haast meteen kreeg ik een email dat mijn bestelling verzonden was. Maar via de track and trace van TNT is er sinds vrijdag geen beweging meer ... :( mijn referentie nummer is 104013.

Zijn er probleempjes bij TNT? Ik heb vrijdagmiddag besteld en haast meteen kreeg ik een email dat mijn bestelling verzonden was. Maar via de track and trace van TNT is er sinds vrijdag geen beweging meer ... :( mijn referentie nummer is 104013.

Zoek ik even uit. Ik zorg dat de zending morgen bij je wordt aangeboden.

Hm ik vind draaien juist beter want dat dichtdrukken kan wel eens tegenslagen als je hem in je sporttas gooit en je erna naar je gym fietst :cool:

ja man ben juist erg blij met gewoon draaien..... ik shake stevig met die beker voor ik drink en met het dopje die je simpelweg er op duwd gaat het regelmatig mis. dan kun je beter grote klauwen hebben zodat je deksel en beker samen heel goed vast kan houden.

hi body en fit

klein vraagje - ik lees net dat er al lange tijd een nieuwe NO Shotgun uit (NO Shotgun MHF-1) - komt deze in NL ook uit? ik zie steeds nog de V3 versie zowel bij jullie als bij de concullega's..is dat supplement hier verboden of zo?

dank bij voorbaat voor uw antwoord

hi body en fit

klein vraagje - ik lees net dat er al lange tijd een nieuwe NO Shotgun uit (NO Shotgun MHF-1) - komt deze in NL ook uit? ik zie steeds nog de V3 versie zowel bij jullie als bij de concullega's..is dat supplement hier verboden of zo?

dank bij voorbaat voor uw antwoord

Nee, ik zit even te kijken...
De sachets/variety sticks hebben we wel in de MHF-1 versie zie ik:cool:

Laatst bewerkt:
Dankje benfshop bestellinkje 1 binnen nu nog 2 dagen wachten om het voor de nachtdienst weer uit te kunnen proberen ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven