Bodybuilding shots gewonnen! Ik zal even een mailtje sturen!
Leon@bodyenfitshop, right?
Ja! Regel ik het direct voor je

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bodybuilding shots gewonnen! Ik zal even een mailtje sturen!

je hebt omin geluk!Bodybuilding shots gewonnen! Ik zal even een mailtje sturen!

Graag gedaan! En jij weer bedankt voor je bestelling!
Pro-shaker komt inderdaad terug.
-Leon

)Dit is toch de shaker pro (zo staat die op de site alleen nu uitverkocht)??
http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires/body-fit-sportsnutrition/shaker-pro#bestellen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Wat is de Pro-shaker dan ??
(Is dat dezelfde maar dan andere naam)

ik gebruik die hgh up wel eensiemand ervaringen met dit product? http://www.bodyenfitshop.nl/hgh-producten/applied-nutriceuticals/hgh-up kwist niet dat ze dit soort producten gewoon mochten verkopen? of zeg ik nou iets heel doms?
Of deze? [Link niet meer beschikbaar]
top maar erg duur. & nee hoor mattie soms kijk je gewoon niet goed genoeg vandaar je 'ontdekking' zeker
vandaar dat ik aan leon vroeg ofdat ie het eens in de weekaanbiedingen zou willen zetten 
Ik heb ook een vraagje, als ik Magnificent gebruik, heeft het dan nog toegevoegde waarde om Xtend te gebruiken?
)Ja, Xtend gebruik je dan vlak voor en/of tijdens de training (directe opname, voorkomen spierafbraak tijdens een zware training.) Muscle Protect is trouwens een betere keuze (zelfs beter als de nieuwe XTend, vergelijk de ingredienten maar eens)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oke, bedankt voor de snelle reactie. Ga er even naar kijken en dan zal ik vanavond mijn bestelling doen. Dan kan ik hopelijk weer een aantal weken vooruit![]()

vind er niks over op jullie FB pagina, kan het kloppe dat de prijsvraag der nog niet opstaat?

Hij is er morgenochtend weer. Zal het direct vragen aan hem hoe het zit
vind er niks over op jullie FB pagina, kan het kloppe dat de prijsvraag der nog niet opstaat?
)3rd op prikbordvind er niks over op jullie FB pagina, kan het kloppe dat de prijsvraag der nog niet opstaat?

Helaas hebben we geen dexaprine samples.Sorry.
-Leon
Whami je was te laat man