XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is toch de shaker pro (zo staat die op de site alleen nu uitverkocht)??
http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires/body-fit-sportsnutrition/shaker-pro#bestellen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is de Pro-shaker dan ?? :p
(Is dat dezelfde maar dan andere naam :))

Sorry, bedoelde inderdaad hetzelfde product. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 16:52 ----------

Win nu een gratis pot Whey Perfection op Facebook! :)

:)

-Leon

Vraagje,

Is het mogelijk om een samplepakket o.i.d. van Dexaprine I-force nutrion te kopen?

Helaas hebben we geen dexaprine samples. :( Sorry. :)

-Leon

Ik heb ook een vraagje, als ik Magnificent gebruik, heeft het dan nog toegevoegde waarde om Xtend te gebruiken?

iemand ervaringen met dit product? http://www.bodyenfitshop.nl/hgh-producten/applied-nutriceuticals/hgh-up kwist niet dat ze dit soort producten gewoon mochten verkopen? of zeg ik nou iets heel doms:P?
Of deze? [Link niet meer beschikbaar]
ik gebruik die hgh up wel eens :D top maar erg duur. & nee hoor mattie soms kijk je gewoon niet goed genoeg vandaar je 'ontdekking' zeker :D vandaar dat ik aan leon vroeg ofdat ie het eens in de weekaanbiedingen zou willen zetten :rolleyes:

Ik heb ook een vraagje, als ik Magnificent gebruik, heeft het dan nog toegevoegde waarde om Xtend te gebruiken?

Ja, Xtend gebruik je dan vlak voor en/of tijdens de training (directe opname, voorkomen spierafbraak tijdens een zware training.) Muscle Protect is trouwens een betere keuze (zelfs beter als de nieuwe XTend, vergelijk de ingredienten maar eens:cool:)

Ja, Xtend gebruik je dan vlak voor en/of tijdens de training (directe opname, voorkomen spierafbraak tijdens een zware training.) Muscle Protect is trouwens een betere keuze (zelfs beter als de nieuwe XTend, vergelijk de ingredienten maar eens:cool:)

Oke, bedankt voor de snelle reactie. Ga er even naar kijken en dan zal ik vanavond mijn bestelling doen. Dan kan ik hopelijk weer een aantal weken vooruit :D

eens benieuwd wat de weekaanbiedingen zullen zijn :D

Oke, bedankt voor de snelle reactie. Ga er even naar kijken en dan zal ik vanavond mijn bestelling doen. Dan kan ik hopelijk weer een aantal weken vooruit :D

:thumbs:

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 17:37 ----------

eens benieuwd wat de weekaanbiedingen zullen zijn :D

Komende weekaandbiedingen::)
Protein Perfection Stack
Animal Pak
Pre-Workout Power
Result

Morgenochtend vroeg staan ze erop!!:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 17:38 ----------

vind er niks over op jullie FB pagina, kan het kloppe dat de prijsvraag der nog niet opstaat?

Leon zijn afdeling:D:rolleyes: Hij is er morgenochtend weer. Zal het direct vragen aan hem hoe het zit:cool:

Komt de mesomorph ooit eens in de aanbieding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven