Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Komt de mesomorph ooit eens in de aanbieding?

Qua inkoop momenteel niet makkelijk als ik eerlijk ben.:cool: (te kleine marge)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 18:07 ----------

Thanks!:) Hard! is inderdaad veruit de meest populaire pre-workout en ik denk ook qua prijs/kwaliteit/werkzaamheid momenteel de beste koop:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 18:08 ----------

Dan probeer ik het wel gewoon zonder sample haha.
Toch bedankt

Thanks! Dexaprine gaat je goed bevallen! Een topper!:)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 18:09 ----------

Wanneer komen die shaker-pro's weer terug ??
Ik vindt de Pro's wel beter dan de standaard shaker :D

Ik denk/hoop eind Januari. Ik zal zodra ik een meer precieze datum heb dit hier direct laten weten:)

Bestelling is gedaan, minuut nadat ik betaald heb al een verzendbevestiging met track n trace code. Hoe krijgen jullie dit voor elkaar :P?

b&f is de ultimate creatine oplosbaar als ik het bij appelsap of dextrose toevoeg? Creapure is namelijk niet oplosbaar en zakt tot de bodem bij mij :(

In warm water mengt hij idd perfect, of in vruchtensap of iets dergelijks :)

Mijn Whey perfection was helaas op, nu overgestapt naar Isolaat Perfection en een nieuwe smaak besteld, Ref: 332908 :)

@ body en fitshop. Ik wil nu Star bestellen maar er staat al een nieuwe week aanbieding. Deze gaat toch altijd tot de vrijdag? is dit een foutje of os dit nieuw?

@ body en fitshop. Ik wil nu Star bestellen maar er staat al een nieuwe week aanbieding. Deze gaat toch altijd tot de vrijdag? is dit een foutje of os dit nieuw?

Ik vraag me hetzelfde af. Wilde hem ook nog even snel bestellen, maar zie net ook dat ie er niet (meer) voor de aanbiedingsprijs op staat.

Ik heb een vraag over jullie caseine-eiwit.

Voor het eten at ik meestal magere kwark. Een bakje bevat zo'n 50 gram eiwitten.
Moet ik nu ook zorgen dat ik rond de 50 gram eiwitten uit mijn caseine-shake haal? Dit is namelijk 2,5 scoop, terwijl op de verpakking 1 scoop word aangeraden (20 gram eiwit).

Wel als je volgens je voedings schema nog 50 casseine nodig hebt natuurlijk.

Ik had een vraag,
ik heb Pre-Workout power gekocht, en me Total muscle solution is bijna op

wat kan ik nu het beste halen als vervanger van Total Muscle Solution
Me doel is snel wat spiermassa krijgen, met welk supplement zou het nog een beetje opschieten i.c.m pre-work out power.
(ik gebruik ook whey perfection shakes)

http://www.bodyenfitshop.nl/afslank-toppers/body-fit-sportsnutrition/afslank-eiwit

Zijn dit nou snelle of langzame eiwitten? Heb namelijk voor me training snelle eiwitten nodig.

Langzaam en snel. De langzame eiwitten zorgen voor een dikkere structuur van de shake. :)

b&f is de ultimate creatine oplosbaar als ik het bij appelsap of dextrose toevoeg? Creapure is namelijk niet oplosbaar en zakt tot de bodem bij mij :(

Warm water doet het inderdaad goed. Met vruchtensap heb ik trouwens nergens last van. :)

Mijn Whey perfection was helaas op, nu overgestapt naar Isolaat Perfection en een nieuwe smaak besteld, Ref: 332908 :)

Bedankt voor je bestelling!

Tot donderdagavond 10 uur meestal, maar de IT groep was er inderdaad wel wat vroeg bij dit keer. :) Excuus voor het ongemak.

Ik heb een vraag over jullie caseine-eiwit.

Voor het eten at ik meestal magere kwark. Een bakje bevat zo'n 50 gram eiwitten.
Moet ik nu ook zorgen dat ik rond de 50 gram eiwitten uit mijn caseine-shake haal? Dit is namelijk 2,5 scoop, terwijl op de verpakking 1 scoop word aangeraden (20 gram eiwit).

Je kan doseren naar behoefte. Ik zal neem altijd 40 gram Casein Perfection voor het slapen gaan. :)

Ik had een vraag,
ik heb Pre-Workout power gekocht, en me Total muscle solution is bijna op

wat kan ik nu het beste halen als vervanger van Total Muscle Solution
Me doel is snel wat spiermassa krijgen, met welk supplement zou het nog een beetje opschieten i.c.m pre-work out power.
(ik gebruik ook whey perfection shakes)

Magnificent! :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven