haha, hij bedoeld dat je 21.55 hebt besteld en dat je net op tijd was.
22.00 lockt b&f namelijk..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gisteren om 21.55 besteld, vandaag om 2 uur hier aan de deur.
GEWELDIG!
Dank je, voor het compliment!!
wanneert komt de HGH UP eens in de aanbieding ?
zit hier eigenlijk wel een tijdje op te wachten![]()

Thx leon, zou echt top zijn !!Voor 22:00 uur besteld is de volgende dag in huisDank je, voor het compliment!!
---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 17:49 ----------
Ik zal eens kijken voor je. De aanbiedingen voor aankomende week liggen al vast maar wie weet dat ik in aankomende weken iets kan doen.![]()

agree !
haha, hij bedoeld dat je 21.55 hebt besteld en dat je net op tijd was.
22.00 lockt b&f namelijk..

Het is (nog) niet goedgekomen. Bij jullie iets bekend??
neem hem gewoon na kt als post workout & op rustdagen na je cardio ofzo. of als 4uurtjeOp welk moment (train/rust dagen) kan je Lean Gain het beste nemen?
Ik gebruik op dit moment ook Whey Perfection en CreaPure.

neem hem gewoon na kt als post workout & op rustdagen na je cardio ofzo. of als 4uurtje![]()
op rustdagen neem je hem gewoon tussendoor, na kt zou ik eerst crea nemen & 15-20 min later lean gain. die whey zou ik smorgens bij het opstaan nemen ofzo. je hebt lean gain dan al dus die whey na kt is zowiezo overbodig.Dan moet ik de crea, whey en lean gain allemaal nemen na het trainen...
Doe op rust dagen niet aan cardio.
Wnr komen jullie met kleding b&f? En gaan jullie de smartshake ofzoiets in assortiment nemen of zelf eentje produceren? Zeer handig ding..

sow weer een bestelling geplaatst, en dan binnen 2 min een berichtje datie is verzonden yeah buddy

Het is (nog) niet goedgekomen. Bij jullie iets bekend??

Op welk moment (train/rust dagen) kan je Lean Gain het beste nemen?
Ik gebruik op dit moment ook Whey Perfection en CreaPure.

Thx! Mocht hij binnen komen dan meld ik het hier direct, of via prive bericht, wat jullie prefereren.