Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren om 21.55 besteld, vandaag om 2 uur hier aan de deur.
GEWELDIG!

Voor 22:00 uur besteld is de volgende dag in huis:) Dank je, voor het compliment!!:)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 17:49 ----------

wanneert komt de HGH UP eens in de aanbieding ? :D
zit hier eigenlijk wel een tijdje op te wachten :rolleyes:

Ik zal eens kijken voor je. De aanbiedingen voor aankomende week liggen al vast maar wie weet dat ik in aankomende weken iets kan doen.:)

Voor 22:00 uur besteld is de volgende dag in huis:) Dank je, voor het compliment!!:)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 17:49 ----------

Ik zal eens kijken voor je. De aanbiedingen voor aankomende week liggen al vast maar wie weet dat ik in aankomende weken iets kan doen.:)
Thx leon, zou echt top zijn !! :D

Wnr komen jullie met kleding b&f? En gaan jullie de smartshake ofzoiets in assortiment nemen of zelf eentje produceren? Zeer handig ding..

Die smartshake zou ik ook wel willen ja.

3 leden in de rij = nieuw product erbij

^ aaight ;)

sow weer een bestelling geplaatst, en dan binnen 2 min een berichtje datie is verzonden yeah buddy

Op welk moment (train/rust dagen) kan je Lean Gain het beste nemen?
Ik gebruik op dit moment ook Whey Perfection en CreaPure.

Dan moet ik de crea, whey en lean gain allemaal nemen na het trainen...
Doe op rust dagen niet aan cardio.
op rustdagen neem je hem gewoon tussendoor, na kt zou ik eerst crea nemen & 15-20 min later lean gain. die whey zou ik smorgens bij het opstaan nemen ofzo. je hebt lean gain dan al dus die whey na kt is zowiezo overbodig.

Whey zit ook al in de Lean Gain, dus kun je Whey laten vallen. Na de training zou ik Whey + dextrose + aminozuren nemen. Bij thuiskomst Lean Gain. Whey alleen 's ochtends en evt als aanvulling op je eetschema.

Wnr komen jullie met kleding b&f? En gaan jullie de smartshake ofzoiets in assortiment nemen of zelf eentje produceren? Zeer handig ding..

Kleding zijn we nu druk mee bezig. Toevallig deze week de t-shirts,polo's sweaters etc met mijn collega goedgekeurd. We willen natuurlijk de beste kwaliteit voor onze klant. :thumbs:

Ik verwacht dat wij volgende maand een mooie aanbieding kunnen maken. :)

Die smartshake zou ik ook wel willen ja.

Ik ben bekend met de Smartshake, maar heb er ook wat mindere dingen over gehoord. Met name de vele onderdelen en dat je deze makkelijk kwijt raakt. Maar we kunnen het natuurlijk overwegen. :)

sow weer een bestelling geplaatst, en dan binnen 2 min een berichtje datie is verzonden yeah buddy

Super snel! ;)

Het is (nog) niet goedgekomen. Bij jullie iets bekend??

Ga het nu gelijk uitzoeken! :)

Op welk moment (train/rust dagen) kan je Lean Gain het beste nemen?
Ik gebruik op dit moment ook Whey Perfection en CreaPure.

In de ochtend zou ik Whey Perfection met de Creapure nemen. Lean Gain later op de middag en eventueel voor- en na de training. Het gaat ten slotte om dat totale hoeveelheid Kcal per dag. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 08:42 ----------

** Nieuw binnen - Hyper Response van Kevin Levrone **

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De favoriete spiermassa ingredienten van Bodybuilding legende Kevin Levrone in een product!
Met Hyper Response kun je na de training spierafbraak tegen kan gaan en nieuwe groei pushen tot het uiterste. Bouw meer spiermassa dan je ooit voor mogelijk hield in korte tijd, wordt ook een Hyper Responder. Hyper Response is pure pro kwaliteit. Probeer Hyper Response nu!

Hyper Response - Levrone Formula

Leon, als ik variety saches van isolaat perfection wil bestellen, dan staat er bij de beschrijving van de sachets op de pagina van het product zelf: Variety Box (6x2 smaken)

maar ga ik naar de pagina van de verschillende isolaat producten dan staat er bij de sachets: Variety Pack (6 smaken x 2 sachets per smaak)

als ik het wil proberen dan wil ik alle smaken, en niet maar 2 smaken. dus snap ik het nou gewoon verkeerd of staat het er verkeerd? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven