Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag net dat ik magnificient moest gebruiken als vervanger van TMS maar ik heb daar keer 5 testers voor gehad....Ik heb t gewoon niet binnen kunnen krijgen is gwn te zoete smaak voor mij waarom weet ik niet maar Pre-workout power is net alsof je maagzuur opdrink en dat is gwn doordrinke maar met magnicifient kan ik dat gewoon niet eens :P is er geen andere variant om te gebruiken

en ik zat ook te denken als extra (los van de TMS vervanger) om dit te nemen.
Anabolic ZMA

En klopt het misschien dat een bij effect is bij A-HD dat je veel meer dan normaal zweet als je gewoon lekker aan t chillen ben :P want daar had ik laatste tijd flink last van haha

Dan zou ik gewoon Vitargo natural nemen na de training en Hard! voor de training. :) Zo te horen kan je niet zo goed tegen sterke smaken. :)

-Leon

Dan zou ik gewoon Vitargo natural nemen na de training en Hard! voor de training. :) Zo te horen kan je niet zo goed tegen sterke smaken. :)

-Leon

Haha jawel, pre-workout krijg ik makkelijk binnen :P
maar Magnificient gewoonweg niet haha ik weet niet waarom maar die smaak is zo apart zoet dat ik hem niet wegkrijg terwijl een Vriend van mij die vind het lekker en zou het liefst extra shakes nemen

Ik heb ook gehoord dat er intra-workout producten zijn, zijn die ook op body&fitshop verkrijgbaar?

Laatst bewerkt:
hey b&f, kunnen jullie dat van die proteine repen eens in overweging brengen ofzo :rolleyes: ? (zie reactie vorige pagina :D)

Vandaag weer een mooi pakket van ongeveer 12 kilo mogen ontvangen :D. Magnificent, Lean Gain, Muscle Protect, Omega-3, Groene Thee en 5 kilo Oats allemaal van B&F zelf. Nog wat cadeaus erbij en binnen een dag binnen, ik ben weer blij met jullie! Kan weer een tijdje vooruit.

Haha jawel, pre-workout krijg ik makkelijk binnen :P
maar Magnificient gewoonweg niet haha ik weet niet waarom maar die smaak is zo apart zoet dat ik hem niet wegkrijg terwijl een Vriend van mij die vind het lekker en zou het liefst extra shakes nemen

Ik heb ook gehoord dat er intra-workout producten zijn, zijn die ook op body&fitshop verkrijgbaar?

Muscle Protect is de knaller!:)

Wat is de verhouding tussen de Micellar Caseine en Whey Proteine Concentraat in jullie Afslankeiwit ? Op de site wordt dit volgens mijn niet vermeld.

hey b&f, kunnen jullie dat van die proteine repen eens in overweging brengen ofzo :rolleyes: ? (zie reactie vorige pagina :D)

Proteine repen is een beetje lastige materie. We willen als we iets doen altijd direct de allerbeste koop aanbieden. Eerder doen we het niet. Dit is ons met veel producten al gelukt. In de Proteine repen helaas nog niet:rolleyes: Dat is eigenlijk puur hoe het is. Ik verwacht niet dat we op heel korte termijn met een eigen reep komen.

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 20:47 ----------

Wat is de verhouding tussen de Micellar Caseine en Whey Proteine Concentraat in jullie Afslankeiwit ? Op de site wordt dit volgens mijn niet vermeld.

80% Micellar en 20% Whey. De Micellar is in een afslank product meer doeltreffend omdat het langer een vol gevoel geeft, hongergevoel remt en daarbij de langere aminozuur afgifte. (het voorkomen van spierafbraak):)

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 20:48 ----------

Vandaag weer een mooi pakket van ongeveer 12 kilo mogen ontvangen :D. Magnificent, Lean Gain, Muscle Protect, Omega-3, Groene Thee en 5 kilo Oats allemaal van B&F zelf. Nog wat cadeaus erbij en binnen een dag binnen, ik ben weer blij met jullie! Kan weer een tijdje vooruit.

Een mooi pakket!:cool: Dank je, voor de bestelling!:)

Laatst bewerkt:
Ahh wanneer komt die Opti-Men nou :D I need them

hihi ik bedoelde eigenlijk of je de proteine repen ook per stuk kon bestellen ipv
een heel pak ineens. als je eens een nieuwe reep wilt uitproberen is het niet echt evident om daarvoor een heel pak te moeten bestellen :D daarom dat het wel tof zou zijn moest je ook eens gewoon 1 reep kunnen bestellen ipv 16. & bedankt voor het andere antwoord. een eigen reep van b&f zou ook wel nice zijn :rolleyes:

Ahh wanneer komt die Opti-Men nou :D I need them

Eind volgende week verwachten we de Opti-Men weer:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 10:54 ----------

hihi ik bedoelde eigenlijk of je de proteine repen ook per stuk kon bestellen ipv
een heel pak ineens. als je eens een nieuwe reep wilt uitproberen is het niet echt evident om daarvoor een heel pak te moeten bestellen :D daarom dat het wel tof zou zijn moest je ook eens gewoon 1 reep kunnen bestellen ipv 16. & bedankt voor het andere antwoord. een eigen reep van b&f zou ook wel nice zijn :rolleyes:

Ok, per stuk hebben we eigenlijk net afgeschaft:D Zal eens navragen maar ik ben bang dat we dit niet meer gaan doen.:rolleyes:

Eind volgende week verwachten we de Opti-Men weer:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jan 2012 om 10:54 ----------

Ok, per stuk hebben we eigenlijk net afgeschaft:D Zal eens navragen maar ik ben bang dat we dit niet meer gaan doen.:rolleyes:
damn spijtig :D kan je anders bv ipv een sample bv zo'n reep krijgen als je die eens wilt proberen ? anders zit je met zo'n heel pak als ie tegenzit ;)

damn spijtig :D kan je anders bv ipv een sample bv zo'n reep krijgen als je die eens wilt proberen ? anders zit je met zo'n heel pak als ie tegenzit ;)

Je kunt het altijd even aangeven bij opmerkingen, als we dan toevallig een doos open hebben staan. :cool:

Ik heb een vraag over jullie caseine. Mijn shake (2 scoops, 500ML water) is heel erg dik, ik kan het lepelen. Is dit normaal of klopt er iets niet?

Ik ben nog altijd aan het wachten tot Stealth van VPX sports weer binnenkomt ...

Is het mogelijk om een sample van Dexaprine te bestellen (4 a 5 tabletten)?

Vanmiddag mijn bestelling netjes binnengekregen maar er zat nog een ander pakje bij voor iemand anders. Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven