Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Interessant, zitten geen stimulanten in zo te zien maar wel een hoop andere zooi die ik altijd zelf gebruik om m'n pre-workout samen te stellen.

Gebruik nu beta-alanine, citrulline-malaat, leucine, tyrosine en creatine voor pre-workout. Zal eens wat onderzoek doen en kijken of dit misschien makkelijker/beter is voor me.

Nr1 is 100% vrij van stimulanten zodat iedereen het kan gebruiken. Zal het meest volle product worden:)

Hopla nog een dag langer wachten... TNT FUUUUUUUUUUUUUU!
Blijf je speciaal thuis omdat het vandaag eindelijk aankomt, wordt ie weer een dag verlaat om 2uur :)
Staat wel op 'zending in afleverroute' maar de bezorgdatum is ineens verzet naar vrijdag, je moet er maar aan uit kunnen...

No blame on Body & Fit het is die k*t leveringsmaatschappij... I think they're steeling my supps...

bestelling gedaan , maak er maar wat moois van :)

Referentie: 351772

hoeveel mg 1.3 dim. zit er in 1 Dexaprine tablet??

Kan ik voor training de maxive2 bij me whey in gooien?

Hopla nog een dag langer wachten... TNT FUUUUUUUUUUUUUU!
Blijf je speciaal thuis omdat het vandaag eindelijk aankomt, wordt ie weer een dag verlaat om 2uur :)
Staat wel op 'zending in afleverroute' maar de bezorgdatum is ineens verzet naar vrijdag, je moet er maar aan uit kunnen...

No blame on Body & Fit het is die k*t leveringsmaatschappij... I think they're steeling my supps...

Postnl is weer lekker bezig zie ik. Dat is niet best:rolleyes:

hoeveel mg 1.3 dim. zit er in 1 Dexaprine tablet??

Het zit in een blendje. Kan ik je helaas dus niet aangeven.:)

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 16:20 ----------

ik snap alleen die 750mg peptopro niet bij de doseringen bij NR1 ?

Het helpt een beetje extra. Het is inderdaad niet heel veel.:)

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 16:21 ----------

Kan ik voor training de maxive2 bij me whey in gooien?

Nee, niet doen. De Whey 90-60 min tevoren en de Maximize dan 20 minuutjes:)

Gaan jullie in de toekomst gebruik maken van PostNL Chechout? En zo ja, wanneer ongeveer? ;) Dat zou wel mooi zijn. :)

kunnen jullie eventueel post nl op 1 of andere manier contacteren dat ze een pakje komen leveren? Het is nu al de 3de dag dat ze de levering uitstellen.
En het staat dus nu ook al 5dagen bij post nl, als je de dag meerekent dat jullie het binnenbrengen(de dag van "bestelling")
Je kan kijken op de site wanneer ze komen leveren en eerst was het woensdag, dan donderdag en nu al vrijdag.

Dit is iets waar jullie niet aan kunnen doen, maar dit is het pakje waar we nu al heel wat bazar rond hebben gehad.

ref nr van het pakje bij postnl 3SZRHH9412870
ref nr bij jullie :343045

Want op deze manier komt het niet meer aan...

magic creatine capsules binnen 3 caps voor 3 caps na de training moet het een aantal minuten voor de training of gewoon als ik uit me huis loop dat ik ze net op heb.

kunnen jullie eventueel post nl op 1 of andere manier contacteren dat ze een pakje komen leveren? Het is nu al de 3de dag dat ze de levering uitstellen.
En het staat dus nu ook al 5dagen bij post nl, als je de dag meerekent dat jullie het binnenbrengen(de dag van "bestelling")
Je kan kijken op de site wanneer ze komen leveren en eerst was het woensdag, dan donderdag en nu al vrijdag.

Dit is iets waar jullie niet aan kunnen doen, maar dit is het pakje waar we nu al heel wat bazar rond hebben gehad.

ref nr van het pakje bij postnl 3SZRHH9412870
ref nr bij jullie :343045

Want op deze manier komt het niet meer aan...
Heb net hetzelfde probleem, zeggen altijd dat het onderweg is en dan wordt ineens de leverdatum een dag verzet... Is al van maandag onderweg ???

Bij mij is het naarschijnt toch juist aangekomen!:D ondanks dat leveringsdatum op vrijdag stond:), ben zelf pas vrijdag thuis dus kan nog niets checken:), maar mischien dat men zusje het straks voor mij al is nakijkt:)

Bij mij is het naarschijnt toch juist aangekomen!:D ondanks dat leveringsdatum op vrijdag stond:), ben zelf pas vrijdag thuis dus kan nog niets checken:), maar mischien dat men zusje het straks voor mij al is nakijkt:)
:eek: Woon je in België ? dan heb ik mss nog wat hoop dat mijn ook nog vandaag aankomt...

Is de isolaat perfection niet meer te verkrijgen in naturel?

[
---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 16:21 ----------

Nee, niet doen. De Whey 90-60 min tevoren en de Maximize dan 20 minuutjes:)[/QUOTE]
kan ik wel gelijk met maximize pure bcaa caps nemen

Ik zou het wel doen, beide worden razendsnel opgenomen.

mijn bestelling weer binnen TOP!
een opmerking van me moeder of jullie geen opvulmateriaal willen gebruiken wat knalt xD ze maakte een sprongetje van schrik :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven