Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn bestelling weer binnen TOP!
een opmerking van me moeder of jullie geen opvulmateriaal willen gebruiken wat knalt xD ze maakte een sprongetje van schrik![]()
Het wil bij ons ook nog wel een knallen op de zaak
Wel strak nu met ons logo erop gedrukt!
Woop Woop bestelling vandaag toch nog binnengekregen, om half 7 s'avonds xD ! What the **** was the delivery man doing ö ?

Voor iedereen die zich afvraagt waarom postnl de laatste tijd steken laat vallen;
hier in zaanstad word de pakketpost bezorgd door een extern couriers bedrijf die met freelance chauffeurs werkt tegen een zeer scherp tarief..

Voor iedereen die zich afvraagt waarom postnl de laatste tijd steken laat vallen;
hier in zaanstad word de pakketpost bezorgd door een extern couriers bedrijf die met freelance chauffeurs werkt tegen een zeer scherp tarief..
Hoi Body & Fit.
Ik heb even een vraag/voorstel voor jullie.
Ik koop regelmatig aan bij jullie & zit misschien met een probleem waar meerdere mensen mee zitten: overvloed van potten.
Kunnen jullie geen service aanbieden om deze terug te vorderen zodat jullie deze recycleren (uitspoelen en dergelijke) en terug kunnen gebruiken?
Lijkt mij een win-win situatie & een mooie troef (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen)
Of eventueel de mogelijkheid aanbieden om navullingen te kopen. (zakken whey etc.)
Ik moest hieraan denken toen ik het vak Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen aan het studeren was en dacht, we polsen even.
Groeten
Nr1 is 100% vrij van stimulanten zodat iedereen het kan gebruiken. Zal het meest volle product worden![]()

We twijfelen enorm en weten het echt nog niet. We gaan natuurlijk altijd voor een nette/scherpe prijs. Ga uit van rond de 34,90 per verpakking als introductie voor Nr1.
De nieuwe smaken worden echt een knaller. Nutalla, Bounty, White Choco...
Niet alleen in zaanstad hoor
Maar laatst stond er bij mijn bestelling dat ze tot 21:00 kunnen bezorgen .
en de eerste keer van B&f kwam voor mij ook pas rond 20:00![]()

Damn, de Sunny Peach is op ... nu op naar m'n volgende pot .. Cool cassis .. allebeide heerlijke smaken .. zeker voor herhaling vatbaar ..![]()
Whey Perfection is en blijft elke dag weer genieten!HahaDe nieuwe smaken worden echt een knaller. Nutalla, Bounty, White Choco...
![]()
Klopt, ze bezorgen inderdaad tot later tegenwoordig. Dat is op zich best handig omdat na 17.00 uur meer mensen thuis zijn.![]()

Ha gasten van BF, hoe staat het met mn bestelling? Geld is de 6e overgemaakt; is het bij jullie inmiddels ontvangen?
Referentie nummer: 343200
Faktuur datum: 02-02-2012
Betaalmethode: Vooruitbetaling
Gr OMF
Ik meld mij zo weer.
Laatste keer kwamen ze om 21:45 aan de deur. Ik schrok me rot toen de bel ging
Heeft Bodyenfitshop ook iets met rijst? Ik zoek eigenlijk een glutenvrije Oats&Whey (van ON), maar ik kon niets vinden wat leek op een soort 'Rice&Whey' oid. Hebben jullie wel zoiets?
De bestelling is al geplaatst..
Gaan jullie in de toekomst nog gebruik maken van PostNL Chechout?![]()

Ha gasten van BF, hoe staat het met mn bestelling? Geld is de 6e overgemaakt; is het bij jullie inmiddels ontvangen?
Referentie nummer: 343200
Faktuur datum: 02-02-2012
Betaalmethode: Vooruitbetaling
Gr OMF