boxona
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 66
- Lengte
- 1m58
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind de aarbei en choco -casseine lekker van de b&F.!Iemand ervaring met de casseine van b&f én met die van xxl? En weet die of de smaken van b&f wél te drinken zijn? Haha, night protein van xxl is werkelijk het goorste wat ik ooit op heb
Xxl heb ik echter geen ervaring mee 
Iemand ervaring met de casseine van b&f én met die van xxl? En weet die of de smaken van b&f wél te drinken zijn? Haha, night protein van xxl is werkelijk het goorste wat ik ooit op heb

Iemand ervaring met de casseine van b&f én met die van xxl? En weet die of de smaken van b&f wél te drinken zijn? Haha, night protein van xxl is werkelijk het goorste wat ik ooit op heb
Yep ik vind de night protein van xxl ook goor. Iemand een pot overnemen. Smaak aardbei ca 800 gram.
MC perfection daarentegen is
lekker (veel minder korrelig en dik, plus een wat betere smaak)

Beste body en fit moet jullie toch even complimenteren met jullie whey perfection!
Eerst alleen maar syntha-6, myofusion smaak aarbei gedronken
vond ik erg lekker en vreesde dat de whey perfection aarbei het er niet bij haalde maar de gok gewaagd pot besteld en doet zeker niet voor onder ondanks prijsverschil! Moest ik ff kwijt
---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 09:37 ----------
Ik vind de aarbei en choco -casseine lekker van de b&F.!Xxl heb ik echter geen ervaring mee
![]()
Thanks, voor de complimenten!!!!

Hij heeft wel een puntHoi Body & Fit.
Ik heb even een vraag/voorstel voor jullie.
Ik koop regelmatig aan bij jullie & zit misschien met een probleem waar meerdere mensen mee zitten: overvloed van potten.
Kunnen jullie geen service aanbieden om deze terug te vorderen zodat jullie deze recycleren (uitspoelen en dergelijke) en terug kunnen gebruiken?
Lijkt mij een win-win situatie & een mooie troef (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen)
Of eventueel de mogelijkheid aanbieden om navullingen te kopen. (zakken whey etc.)
Ik moest hieraan denken toen ik het vak Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen aan het studeren was en dacht, we polsen even.
Groeten
mischien desnoods een soort statiegeldsysteem?
Ik weet het zelf nog niet, maar Ilco is er op dit moment mee bezig. Zodra hij het weet, laat hij het hier vast wel wetenAl een idee wat de aanbiedingen voor morgen zullen zijn?
![]()

Hoi Body & Fit.
Ik heb even een vraag/voorstel voor jullie.
Ik koop regelmatig aan bij jullie & zit misschien met een probleem waar meerdere mensen mee zitten: overvloed van potten.
Kunnen jullie geen service aanbieden om deze terug te vorderen zodat jullie deze recycleren (uitspoelen en dergelijke) en terug kunnen gebruiken?
Lijkt mij een win-win situatie & een mooie troef (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen)
Of eventueel de mogelijkheid aanbieden om navullingen te kopen. (zakken whey etc.)
Ik moest hieraan denken toen ik het vak Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen aan het studeren was en dacht, we polsen even.
Groeten
Goed idee! Ik ga het eens overleggen, alleen het ophalen van elke pot van al onze klanten, lijkt me een lastige klus. Uiteindelijk word het altijd gerecycled en komt het goed terecht, maar snap je punt! Erover praten is altijd een goed beginHij heeft wel een puntmischien desnoods een soort statiegeldsysteem?
Mischien kunnen jullie subsidie aanvragen vanwege recycling![]()
Van de Casein hebben we alleen de Vanille Milkshake. Ik kan me herinneren dat inderdaad dat de vorige Miccelar Casein Superior wel Vanille Ice heette. De Protein Perfection Mix is ook Vanille Milkshake (even voor je gechecked).Ik zit bijna zonder caseïne en wil bijbestellen maar vorige x had
ik de micellar caseïne met vanilla(ice) smaak,had die de 2e x besteld
en toen kreeg ik d "gewone" vanille..hebben jullie die vanilla "ICE" smaak
niet meer!? mag ook proteïn perfection mix zijn..gr
Al een idee wat de aanbiedingen voor morgen zullen zijn?
![]()

Deze week ligt al vast:
Afslank Eiwit
Hard!
Agmatine
Super Duo
wat misschien een goed idee is om de grotere verpakkingen niet in potten de doen maar in zakken. Neemt veel minder plaats in dan een grote plastic pot van 5 kg in de vuilzak
We hebben het wel overwogen inderdaad, alleen voor opslag en transport is het enorm lastig om te realiseren. We merken nu al vaak met de zakken Serious Mass of Mutant Mass al dat ze niet altijd heelhuids aankomen.wat misschien een goed idee is om de grotere verpakkingen niet in potten de doen maar in zakken. Neemt veel minder plaats in dan een grote plastic pot van 5 kg in de vuilzak
In dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/...en-op-facebook-296102/index7.html#post6531858 staat al het antwoord:
Afslank Eiwit
Hard!
Agmatine
Super Duo![]()
HarryE en Vincenzio bedankt!
Ilco was schijnbaar toch iets sneller dan dat ik probeer te zijn... Deze week echte knallers in de aanbieding, zelf heb ik het idee dat Hard! aankomende week de beste en meest verkocht preworkout wordt allertijden!
Je zal er geen spijt van krijgen!Denk dat ik Hard! eens ga proberen in de aanbieding.

Je hebt een berichtje terug!Beste B&F
Mijn bestelling klopt niet. Heb je hier over een PM gestuurd.
Wel super bedankt voor de extra samples.
We hebben het wel overwogen inderdaad, alleen voor opslag en transport is het enorm lastig om te realiseren. We merken nu al vaak met de zakken Serious Mass of Mutant Mass al dat ze niet altijd heelhuids aankomen.
HarryE en Vincenzio bedankt!Ilco was schijnbaar toch iets sneller dan dat ik probeer te zijn... Deze week echte knallers in de aanbieding, zelf heb ik het idee dat Hard! aankomende week de beste en meest verkocht preworkout wordt allertijden!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hard! - voor de beste training van je leven. De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!
Je zal er geen spijt van krijgen!
Je hebt een berichtje terug!
-Ralf