MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helleuw Leon, ik vraag me af of Real Mass Probiotic er bijna is en of je een gokje zou kunnen doen naar wat deze gaat kosten.

Alvast bedankt,

Steven.

Goedemiddag,

Zojuist een vrij grote bestelling gedaan (€160+) met referentie nummer 364902. Zouden jullie hierbij kunnen opletten dat deze keer alles goed verstuurd wordt (maatschepjes en kado's' zijn meerdere malen niet geleverd bij mij)?

bvd,
Thomas

Net mijn pakket opgehaald. Helaas heb ik ipv Ultra Omega-3 een pot normale gekregen.
Ik heb al een mailtje gestuurd.

Voor de rest helemaal prima! ;)

Goedemiddag,

Zojuist een vrij grote bestelling gedaan (€160+) met referentie nummer 364902. Zouden jullie hierbij kunnen opletten dat deze keer alles goed verstuurd wordt (maatschepjes en kado's' zijn meerdere malen niet geleverd bij mij)?

bvd,
Thomas

Maatscheppen zitten altijd in de pot. Als er iets niet klopt, laat het dan direct weten dan kan ik het in orde maken. :)

Net mijn pakket opgehaald. Helaas heb ik ipv Ultra Omega-3 een pot normale gekregen.
Ik heb al een mailtje gestuurd.

Voor de rest helemaal prima! ;)

Oeps, gaan we gelijk in orde maken! :)

-Leon

Enig idee wanneer de nieuwe isolaatsmaken er zijn? en de website?

Hmm even denken wanneer ik weer whey bestel dan.. Nu door mn pot heen.

Hoop dat prijs van craze nog wat zakt, wil hem bestellen maar weet niet wat er uit die bespreking is gekomen of de prijs nu omlaag kan of niet :p

Sci-Fit Kre-Alkalyn 1500
http://supplementreviews.com/scifit/kre-alkalyn-1500

samen met Craze
http://bodyenfitshop.nl/pre-workout/driven-sports/craze

wtff sick shit! craze was al lekker maar met die creatine erbij mega pomp!!
een aanrader voor de meeste trust me ;)

jammer dat jullie die Sci-Fit niet verkopen maar EFX is ook een goede vrijwel hetzelfde
xeome, kre-alkalyn is gepatenteerd en dus elke kre-alkalyn is dezelfde.;)
Hoop dat prijs van craze nog wat zakt, wil hem bestellen maar weet niet wat er uit die bespreking is gekomen of de prijs nu omlaag kan of niet :p
Ja Ilco zijn aankomende week niet aanwezig en aangezien hun de prijs bepalen, is het even afwachten... Dus deze week blijft de prijs zo.

Groetjes Ralf

Net weer Whey Perfection met smaak naturel besteld. Hiervoor had ik banaan maar dat ging me steeds meer tegen staan na tientallen shakes.

Zie 'm morgen wel verschijnen

Bedankt voor je bestelling, deze gaat je zeker bevallen. De gepatenteerde Creapure in combinatie met de Russian Tarragon gaat je zeker goed bevallen. Veel succes ermee en ben benieuwd naar je ervaringen!
Net weer Whey Perfection met smaak naturel besteld. Hiervoor had ik banaan maar dat ging me steeds meer tegen staan na tientallen shakes.

Zie 'm morgen wel verschijnen
Bedankt voor je order, ga je deze smaakloos drinken of zelf lekker op smaak brengen?:eek: Je hebt deze morgen al in huis!:eek:

Groetjes Ralf

Denk dat ik 'm gewoon mix met melk of chocomel of door de kwark gooi. En anders gooi ik er wel wat siroop doorheen of zo;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven