XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk kan dat

Ik heb bij jullie whey perfection en creapure duo besteld....maar ik zie dat jullie geen geld van me rekening af hebben gehaald :P Zijn jullie het vergeten of doen jullie het wat later???

Wil zelf een weightgainer maken met isolaat en ultra fine oats. Wat zal ik er nog meer bij doen? en zijn die ultra fine oats niet dat ze net als brinta dik worden?

Kan je whey perfection ook met melk drinken, want er staat aanbevolen met water???
Ja, dat kan ook gerust met melk. Je krijgt dan een lekkere volle smaak, echt een smaaksensatie!! :zuip:
Ik heb bij jullie whey perfection en creapure duo besteld....maar ik zie dat jullie geen geld van me rekening af hebben gehaald :P Zijn jullie het vergeten of doen jullie het wat later???
Arslan67, je hebt vast gekozen voor de afreken optie AfterPay? Hun zorgen voor ons dat het geld, binnen 14 dagen door hun geïncasseerd wordt. Mocht dat niet het geval zijn, stuur me gerust een pm! Bedankt voor je oplettendheid;)

Groetjes Ralf

Met welke training gebruiken jullie allemaal die wristwraps?

Wil zelf een weightgainer maken met isolaat en ultra fine oats. Wat zal ik er nog meer bij doen? en zijn die ultra fine oats niet dat ze net als brinta dik worden?

Ik doe net hetzelfde als jouw. Ik combineer de Whey Perfection met Ultra Fine Oats. De shake wordt helemaal niet dik (tenzij je veel te weinig water/melk zou gebruiken natuurlijk). Brinta zwelt op van zodra het in contact komt met vocht. De Ultra Fine Oats zijn zeer fijn en zwellen niet op. Je kunt het zo shaken zonder blender. Voor mij een aanrader.

Je kan het ook in de blender doen met nog een stuk fruit erbij.

dips gaan me polsen idd altijd janken

ook voor borst en schouders ofniet?

en dan heb ik t over mp en bp enzo
Polsen rechter houden?
Gebruikte vroeger altijd wraps bij dippen en mp omdat ik last had van men polsen. Gebruik ze nu al een tijdje niet meer en let gewoon op de houding van mijn polsen. Sindsdien nog amper last.

edit: tip die ik had gekregen was de bar lager in men hand leggen. Vlak boven de duim. Vroeger legde ik die net onder mijn vingers

Polsen rechter houden?
Gebruikte vroeger altijd wraps bij dippen en mp omdat ik last had van men polsen. Gebruik ze nu al een tijdje niet meer en let gewoon op de houding van mijn polsen. Sindsdien nog amper last.

Ja oke maar ik heb al lichte last aan ze dus ik doe sws ff komende tijd met tot ze weer wat herstelt zijn

Met welke training gebruiken jullie allemaal die wristwraps?
Inderdaad SkyBlazer een goede, misschien bij smalbankdrukken ook. Dan willen je polsen wel eens naar binnen vallen. Echter zou ik gewoon proberen je polsen recht te houden en anders je gewicht wat lager doen. Op langer termijn kunnen polsblessures ontstaan en daar kom je (uit eigen ervaring) niet binnen een aantal weken vanaf!:eek:

Groetjes Ralf

Welke nr 1 smaak is het lekkerst en wat is beter die amino caps of bcaa caps? Welk merk van bcaa caps? Die van B&f goed?

lemon bubblegum imo & amino caps of je kan altijd eens muscleprotect proberen ? ;)

Nee kwil eens caps. Weet dat die Muscle protect super is maar de shakes komen men oren uit :p maar die Nr. 1 smaak bubblegum is het beste? En de amino caps van b&f? Wat is eigenlijk het verschil tss amino caps en bcaa caps van b&f

Nee kwil eens caps. Weet dat die Muscle protect super is maar de shakes komen men oren uit :p maar die Nr. 1 smaak bubblegum is het beste? En de amino caps van b&f? Wat is eigenlijk het verschil tss amino caps en bcaa caps van b&f
yep, ik heb van elke smaak 1 pot thuis staan nu & heb ze allemaal geprobeerd ;) idd heb soms liever ook caps.. & aminocaps, veel uitgebreider qua profiel tov bcaa caps. :)

np ;)

yep, ik heb van elke smaak 1 pot thuis staan nu & heb ze allemaal geprobeerd ;) idd heb soms liever ook caps.. & aminocaps, veel uitgebreider qua profiel tov bcaa caps. :)
volgens mij zijn die amino caps gewoon eiwitten(whey in caps) en bcaa is speciaal tegen spierafbraak

Elke bestelling krijgt één barcode, soms wil het wel eens voorkomen dat je adressticker perongelijk twee maal wordt afgedrukt. Dan krijg je ook twee verschillende barcodes, vandaar ;) Je zou bijna denken he, wie kent de Body en Fitshop.nl niet?:cool::cool:

Super, blij dat het opgelost is. Kun je goed het weekend in!

Groetjes Ralf

Funny story, verre familie komt langs, vragen aan mn ouders of ik train. Was nog niet beneden en mn ouders vroegen: 'hoezo?' antwoord: 'nou zoonlief traint ook en bestelt ook zijn shakes bij bodyenfitshop' :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven