Boody
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat kan ook gerust met melk. Je krijgt dan een lekkere volle smaak, echt een smaaksensatie!!Kan je whey perfection ook met melk drinken, want er staat aanbevolen met water![]()

Arslan67, je hebt vast gekozen voor de afreken optie AfterPay? Hun zorgen voor ons dat het geld, binnen 14 dagen door hun geïncasseerd wordt. Mocht dat niet het geval zijn, stuur me gerust een pm! Bedankt voor je oplettendheidIk heb bij jullie whey perfection en creapure duo besteld....maar ik zie dat jullie geen geld van me rekening af hebben gehaaldZijn jullie het vergeten of doen jullie het wat later
![]()

Met welke training gebruiken jullie allemaal die wristwraps?
Wil zelf een weightgainer maken met isolaat en ultra fine oats. Wat zal ik er nog meer bij doen? en zijn die ultra fine oats niet dat ze net als brinta dik worden?
Polsen rechter houden?dips gaan me polsen idd altijd janken
ook voor borst en schouders ofniet?
en dan heb ik t over mp en bp enzo
Polsen rechter houden?
Gebruikte vroeger altijd wraps bij dippen en mp omdat ik last had van men polsen. Gebruik ze nu al een tijdje niet meer en let gewoon op de houding van mijn polsen. Sindsdien nog amper last.
Inderdaad SkyBlazer een goede, misschien bij smalbankdrukken ook. Dan willen je polsen wel eens naar binnen vallen. Echter zou ik gewoon proberen je polsen recht te houden en anders je gewicht wat lager doen. Op langer termijn kunnen polsblessures ontstaan en daar kom je (uit eigen ervaring) niet binnen een aantal weken vanaf!

lemon bubblegum imo & amino caps of je kan altijd eens muscleprotect proberen ?Welke nr 1 smaak is het lekkerst en wat is beter die amino caps of bcaa caps? Welk merk van bcaa caps? Die van B&f goed?

lemon bubblegum imo & amino caps of je kan altijd eens muscleprotect proberen ?![]()
maar die Nr. 1 smaak bubblegum is het beste? En de amino caps van b&f? Wat is eigenlijk het verschil tss amino caps en bcaa caps van b&fyep, ik heb van elke smaak 1 pot thuis staan nu & heb ze allemaal geprobeerdNee kwil eens caps. Weet dat die Muscle protect super is maar de shakes komen men oren uitmaar die Nr. 1 smaak bubblegum is het beste? En de amino caps van b&f? Wat is eigenlijk het verschil tss amino caps en bcaa caps van b&f
idd heb soms liever ook caps.. & aminocaps, veel uitgebreider qua profiel tov bcaa caps. 
Thxyep, ik heb van elke smaak 1 pot thuis staan nu & heb ze allemaal geprobeerdidd heb soms liever ook caps.. & aminocaps, veel uitgebreider qua profiel tov bcaa caps.
![]()
volgens mij zijn die amino caps gewoon eiwitten(whey in caps) en bcaa is speciaal tegen spierafbraakyep, ik heb van elke smaak 1 pot thuis staan nu & heb ze allemaal geprobeerdidd heb soms liever ook caps.. & aminocaps, veel uitgebreider qua profiel tov bcaa caps.
![]()
Elke bestelling krijgt één barcode, soms wil het wel eens voorkomen dat je adressticker perongelijk twee maal wordt afgedrukt. Dan krijg je ook twee verschillende barcodes, vandaarJe zou bijna denken he, wie kent de Body en Fitshop.nl niet?
Super, blij dat het opgelost is. Kun je goed het weekend in!
Groetjes Ralf