Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Funny story, verre familie komt langs, vragen aan mn ouders of ik train. Was nog niet beneden en mn ouders vroegen: 'hoezo?' antwoord: 'nou zoonlief traint ook en bestelt ook zijn shakes bij bodyenfitshop' :p

Wie bestelt er niet bij B&F tegenwoordig.

Als ik rondkijk bij mij in de gym zie ik,
1 iemand met een B&F shirt/trui.
50x bidon/shaker

de straps en wrist wraps heb ik nog nooit gezien eigenlijk, die zijn altijd van xxl of MdoubleY

Laatst bewerkt:
Ik doe net hetzelfde als jouw. Ik combineer de Whey Perfection met Ultra Fine Oats. De shake wordt helemaal niet dik (tenzij je veel te weinig water/melk zou gebruiken natuurlijk). Brinta zwelt op van zodra het in contact komt met vocht. De Ultra Fine Oats zijn zeer fijn en zwellen niet op. Je kunt het zo shaken zonder blender. Voor mij een aanrader.

Je kan het ook in de blender doen met nog een stuk fruit erbij.

Nice :eek:

500 g brinta = 1,60 x 10 = 16 euro voor 5kg
5kg fine oats = 16,90

Verschil: 0,90 cent.
Denk dat ik nodig zo'n zak moet gaan bestellen nadat ik vandaag weer die op kots lijkende substantie van toegevoegde brinta uit mijn shake beker moest schrapen.

Welke nr 1 smaak is het lekkerst en wat is beter die amino caps of bcaa caps? Welk merk van bcaa caps? Die van B&f goed?

Aminocapsules hebben inderdaad een completer profiel. Verder vind ik persoonlijk fruitpunch het lekkerst. :)

Funny story, verre familie komt langs, vragen aan mn ouders of ik train. Was nog niet beneden en mn ouders vroegen: 'hoezo?' antwoord: 'nou zoonlief traint ook en bestelt ook zijn shakes bij bodyenfitshop' :p

Hahah dat krijg je ervan! Mooi verhaal! :)

-Leon

Noxipro besteld :d sample die ik erbij kreeg was zeer effectief. Smaak was trouwens ook zeer lekker!! (orange papaya)

Hee B&F (en mede bb'er)

De laatste tijd heb ik erg last van mijn linker pols.. Als het over lijkt te zijn dan 'knal ik weer ergens tegenaan' en is de pijn weer terug.
Heeft iemand ervaringen met deze wrist fitness gloves?
http://bodyenfitshop.nl/accessoires-kleding/chiba/wristguard-2

Is het verstandig om deze te nemen, ben namelijk bang om een blessure op te lopen als ik zo door blijf trainen..

Gr. apocalyp

Hee B&F (en mede bb'er)

De laatste tijd heb ik erg last van mijn linker pols.. Als het over lijkt te zijn dan 'knal ik weer ergens tegenaan' en is de pijn weer terug.
Heeft iemand ervaringen met deze wrist fitness gloves?
http://bodyenfitshop.nl/accessoires-kleding/chiba/wristguard-2

Is het verstandig om deze te nemen, ben namelijk bang om een blessure op te lopen als ik zo door blijf trainen..

Gr. apocalyp

Ja perfect! ik zou zeker gaan trainen met een vorm van wrist wraps, maar pijn moet je ook niet negeren. Laat anders even de huisarts ernaar kijken om ervoor te zorgen dat er geen schade verder is. :)

-Leon

Ja perfect! ik zou zeker gaan trainen met een vorm van wrist wraps, maar pijn moet je ook niet negeren. Laat anders even de huisarts ernaar kijken om ervoor te zorgen dat er geen schade verder is. :)

-Leon

Ok nice. Dat was ik al van plan, ga er binnenkort even heen.
Over de maat, valt de maat 'Large' echt super groot uit of valt het mee?

Ik heb net een bestelling geplaatst met nr 364590. Kijken jullie even bij de opmerkingen of daar iets van mogelijk is? Alvast bedankt, ik ben erg benieuwd naar NR1!

Laatst bewerkt:
Ok nice. Dat was ik al van plan, ga er binnenkort even heen.
Over de maat, valt de maat 'Large' echt super groot uit of valt het mee?

Valt mee. :) Ik vind ze perfect vallen. :)

Ik heb net een bestelling geplaatst met nr 331199. Kijken jullie even bij de opmerkingen of daar iets van mogelijk is? Alvast bedankt, ik ben erg benieuwd naar NR1!

Ik ga kijken en me best doen. We zijn erg druk op dit moment. :)

-Leon

Problemen met de leveringen?
Heb zaterdag besteld maar nog niks ontvangen. Normaal krijg ik het dan toch altijd vandaag binnen :)

Maandag niet naar mijn weten. Morgen pas :)

zaterdag is geen werkdag inderdaad, dus wordt maandag pas verwerkt normaliter

Zijn de nabestelling van craze al de deur uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven