Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
was ik maar niet zo'n koffie freak, anders zat ik heel de dag aan die pot (no kidding) die nieuwe smaken die gaan komen zijn ook wel nice (kdenk nutella, witte chocolade, bounty & iets met cocos ofzo)

Haha hier net hetzelfde.. en zwijg me over die nieuwe smaken.. als ik die namen nog maar lees begin ik al te watertanden haha en ben op dieet dus haha :D

Beste

Gisteren een bestelling geplaatst (refnr 365128). Hierbij heb ik enkele smaken Low Carb Vital Drink besteld (van Best Body Nutrition). Hierbij is een vergissing gebeurd, waarbij ik "zwarte bessen"-smaak heb verkregen. Dit moest "kersen"-smaak zijn. Ook zaten de samples er niet bij, wat op zich niet erg is, maar de "Shaker Pro" & "Orbytape" vind ik zeker handig.

Wat kunnen jullie doen?

PS: De bus "zwarte bessen"-smaak is volledige ongeopend.

Groetjes

Haha hier net hetzelfde.. en zwijg me over die nieuwe smaken.. als ik die namen nog maar lees begin ik al te watertanden haha en ben op dieet dus haha :D
ha ha zo herkenbaar man. idd dodelijk voor je dieet, ze komen ook bij isolaat dus dan kan je eens cheaten :rolleyes: zitten toch geen carbs & vet in praktisch :D

Komen er ook meer smaken voor de isolaat of blijven die voor de perfection ?!

B en f,
Ik heb last van lucht in mijn darmen, en nu wil ik dus proberen mijn vertering een handje te helpen d.m.v. enzymen. Welke van jullie producten raden jullie mij aan?
Super Enzymes van Now Foods is echt een goed product hiervoor.
Beste

Gisteren een bestelling geplaatst (refnr 365128). Hierbij heb ik enkele smaken Low Carb Vital Drink besteld (van Best Body Nutrition). Hierbij is een vergissing gebeurd, waarbij ik "zwarte bessen"-smaak heb verkregen. Dit moest "kersen"-smaak zijn. Ook zaten de samples er niet bij, wat op zich niet erg is, maar de "Shaker Pro" & "Orbytape" vind ik zeker handig.

Wat kunnen jullie doen?

PS: De bus "zwarte bessen"-smaak is volledige ongeopend.

Groetjes
Ik stuur je even een berichtje :)
Komen er ook meer smaken voor de isolaat of blijven die voor de perfection ?!
Jazeker, die komen er! Namelijk deze:
Chocolate Coconut Bounty
White Chocolate
Nutella
Coconut Ice Cream

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 19:15 ----------

was ik maar niet zo'n koffie freak, anders zat ik heel de dag aan die pot (no kidding) die nieuwe smaken die gaan komen zijn ook wel nice (kdenk nutella, witte chocolade, bounty & iets met cocos ofzo)

De Whey Perfection Ice Coffee is echt heerlijk. Voor mij de lekkerste shake op dat gebied. De nieuwe smaken waaronder Nutella en Choco Coconut Bounty gaan echt verslavend lekker zijn. Een smaaksensatie.:zuip: Ik kan zelf echt niet wachten!

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 19:21 ----------

Ik heb zelf alle nieuwe smaken al mogen proeven. Die gaan er echt letterlijk uit vliegen bij de introductie:)

NIJS :woot::twitch:

Wanneer komt low carb viral drink: apple & peach passievrucht terug?

misschien een domme vraag, maar ik heb onlangs mijn eerste bestelling van b&f shop binnengekregen met een pot creatine ethyl esther van huismerk, op gebruiksaanwijzing staat gebruik een maatschep van 2,5g, mijn vraag is of die maatschep er soms ook inclusief bij het potje hoort, net open gemaakt maar kan het niet vinden en ik weet niet echt hoe ik 2,5g precies moet meten met een lepeltje

wijziging: heb et al gevonden :)

Laatst bewerkt:
Twee vragen. :D

- Wanneer komt de nieuwe site?
- Wanneer komt de nieuwe smaak uit van Ultra-Micronized BCAA poeder?

Waarom neem je geen muscle protect? :p

Hoe bevalt white flood?

Wanneer komt low carb viral drink: apple & peach passievrucht terug?

Ga even uit van eind volgende week:)

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 21:02 ----------

Ik ben jaloers :D
Ilco, Leon en de rest van de collegas hebben zo en zo uitstekende smaakpapillen. Ben benieuwd ;)

De Whey Perfection zal er in de nieuwe smaken bij ons op de zaak ook wel weer doorheen gaan vliegen. We zijn echte liefhebbers:D:zuip:

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 21:02 ----------

misschien een domme vraag, maar ik heb onlangs mijn eerste bestelling van b&f shop binnengekregen met een pot creatine ethyl esther van huismerk, op gebruiksaanwijzing staat gebruik een maatschep van 2,5g, mijn vraag is of die maatschep er soms ook inclusief bij het potje hoort, net open gemaakt maar kan het niet vinden en ik weet niet echt hoe ik 2,5g precies moet meten met een lepeltje

wijziging: heb et al gevonden :)

Ok, super! Dank je, voor de bestelling:)

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 21:04 ----------

Twee vragen. :D

- Wanneer komt de nieuwe site?
- Wanneer komt de nieuwe smaak uit van Ultra-Micronized BCAA poeder?

De antwoorden:)

-We hebben helaas nogal vertraging maar ga uit van 2-3 weken.

-We hebben net weer de Fruit Blast binnen. Daarna komen de nieuwe smaken. (5-6 weken

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 21:07 ----------

Waarom neem je geen muscle protect? :p

Muscle Protect is inderdaad nu onze topper op dit gebied:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 6 Mar 2012 om 21:07 ----------

Heb deze zelf nog niet gehad als ik eerlijk ben maar in de US zijn veel goeie reviews te vinden.:)

***Nieuw Binnen***

Vitamine D3 5000IU
1x 120 capsules 7,90!
2x 120 capsules 14,90!

Creatine Orotate
1x 300 gram (100 doseringen) 19,90!

Creatinol-O-Phosphate
200 Gram 22,50!

Agmatine 100% Puur
1x 30 gram (40 doseringen) 14,90!
2x 30 gram 24,90!
3x 30 gram 34,90!

kun je ultra fine oats met whey combineren tijdens de cut of zijn er betere alternatieven voor in de cut

kun je ultra fine oats met whey combineren tijdens de cut of zijn er betere alternatieven voor in de cut
Zeker, 's morgens als eerste 'maaltijd' 2scheppen oats met 2scheppen whey heb je niet teveel carbs binnen maar toch genoeg, weet niet voor de rest hoe je schema eruitziet dus evt wat aanpassen aan carbs,..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven