Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, oke ik ga het in de gaten houden (dat ik niet weer te laat ben). Ook geen samples liggen van andere PWO toppers op dit moment?

Alleen eiwitten op dit moment!

Leuk dat http://www.bodyenfitshop.nl/creatinol-o-phosphate/body-fit-sportsnutrition/creatinol-o-phosphate-cop nu leverbaar is maar ik vraag mij toch af waarom de aanbevolen dosering zo laag is?
het is namelijk bewezen te werken bij 2gram per dag en van 500mg of 1gr ga je niks tot weinig merken.
http://www.ergogenics.org/crealever.html

Je kan het altijd zelf nog hoger doseren. Wij houden meer een algemene richtlijn aan. :)

-Leon

Bulk oats en creapure komt dr weer aan. Ook nieuwe shake bekers besteld..

sv2ur5.png

-Leon

Is er al nieuws over die valeriaan? Is al 4de keer dat ik het vraag trololol en zou telkens op teruggekomen worden :(

Ahhh, ik kan niet wachten op de nieuwe whey-smaken!

Leon, op het potje van de magic creatine capsules staat: voor de training innemen. Ik eet om 5 uur en ga om half 6/kwart voor 6 trainen. Heeft mijn avondeten invloed op de creatine, of moet het voor het eten innemen?

Leon, op het potje van de magic creatine capsules staat: voor de training innemen. Ik eet om 5 uur en ga om half 6/kwart voor 6 trainen. Heeft mijn avondeten invloed op de creatine, of moet het voor het eten innemen?

Mwa, niet gek veel. Zorg dat je maaltijd niet al te koolhydraatrijk is om de opname te vergroten. :)

-Leon

ik dacht een week of 2 weken geleden te hebben gelezen dat de isolaat smaken ongeveer over 4 weken kwamen

iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten ?
want zit nog zon 400/500gram in men pot :'( hah

Zojuist even eiwitten besteld. Hopelijk wordt deze keer mijn opmerkingen wel gelezen want vorige keer was dit helemaal misgegaan.

Alvast bedankt!

ik dacht een week of 2 weken geleden te hebben gelezen dat de isolaat smaken ongeveer over 4 weken kwamen

iemand die dit kan bevestigen of ontkrachten ?
want zit nog zon 400/500gram in men pot :'( hah

Zal ongeveer kloppen ja. :)

Zojuist even eiwitten besteld. Hopelijk wordt deze keer mijn opmerkingen wel gelezen want vorige keer was dit helemaal misgegaan.

Alvast bedankt!

We doen ons best. :)

-Leon

nu ben ik in de war, mede omdat ik het niet zo handig heb gevraagd

komen ze dus over 4 weken vanaf nu of over 2 weken van nu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven