AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
maak pls een soort muesli achtige oats die je gewoon met je hand kan eten

Weer een dikke bestelling geplaatst ben benieuwd hoe jullie dextrose fruit punch smaakt :D
Samples erbij zou leuk zijn
ref 366276

Die Nr.1 van jullie werkt echt goed!

Sta elke avond op de weegschaal en gebruik het nu vanaf afgelopen vrijdag en ik gain volgens mij ong 200gr per dag nu!?!?!?!?!?!

Top Spul!!!

Zeker, 's morgens als eerste 'maaltijd' 2scheppen oats met 2scheppen whey heb je niet teveel carbs binnen maar toch genoeg, weet niet voor de rest hoe je schema eruitziet dus evt wat aanpassen aan carbs,..
ik ben nog bezig met mijn voedingsschema en dit leek me een goed ontbijt ipv brinta want dat vind ik niet naar binnen te krijgen. en aardappels of rijst eten we thuis ook weinig dus om alle koolhydraten uit brood te krijgen lijkt me moeilijk

Weet ik.. doe ik nou met de cookies & cream haha die potten vliegen er door bij me :zuip:
heb nu ook toevallig nog een pot van 4 kg cookies in mn kast staan :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 00:28 ----------

die vitamine d3 staat best wel aan een mooi prijsje :D
nice dat de cop, agmatine & crea orotate binnen zijn !

kun je ultra fine oats met whey combineren tijdens de cut of zijn er betere alternatieven voor in de cut

Jazeker, ik zelf neem ook altijd 50 gram whey en 30 gram Oats in de ochtend. :)

Weer een dikke bestelling geplaatst ben benieuwd hoe jullie dextrose fruit punch smaakt :D
Samples erbij zou leuk zijn
ref 366276

Bedankt voor je bestelling! :)

Die Nr.1 van jullie werkt echt goed!

Sta elke avond op de weegschaal en gebruik het nu vanaf afgelopen vrijdag en ik gain volgens mij ong 200gr per dag nu!?!?!?!?!?!

Top Spul!!!

It's no secret... It's Nr.1 ! :D

heb nu ook toevallig nog een pot van 4 kg cookies in mn kast staan :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 00:28 ----------

die vitamine d3 staat best wel aan een mooi prijsje :D
nice dat de cop, agmatine & crea orotate binnen zijn !

Bij Body En Fitshop blijven we inderdaad continue bezig met nieuwe innovaties!

-Leon

is er verschil tussen agmatine puur en de agamatine in capsules? _behalve dan dat het in capsules zit.
en COP alleen voor het trainen?

Had laatst een zak Ultra Fine Oats bij jullie besteld met referentie nr 365223 maar er zit geen maatschep bij :( Spijt me om het te vragen maar kan die alsjeblieft toch nog verzonden worden? Beetje moeilijk serveringen maken zonder.

is er verschil tussen agmatine puur en de agamatine in capsules? _behalve dan dat het in capsules zit.
en COP alleen voor het trainen?

Geen verschil verder. :)

Had laatst een zak Ultra Fine Oats bij jullie besteld met referentie nr 365223 maar er zit geen maatschep bij :( Spijt me om het te vragen maar kan die alsjeblieft toch nog verzonden worden? Beetje moeilijk serveringen maken zonder.

Er zit helemaal geen maatschep in de Ultra Fine Oats, sorry. :)

-Leon

Ik zie allemaal positieve reacties over de Nr.1, maar niemand die even een review schrijft he?! Maar waarmee kan ik de smaak / structuur vergelijken? wordt het net zo'n shake als de magnificent? en kan ik deze eventueel als vervanger gebruiken voor magnificent?

Ik zie allemaal positieve reacties over de Nr.1, maar niemand die even een review schrijft he?! Maar waarmee kan ik de smaak / structuur vergelijken? wordt het net zo'n shake als de magnificent? en kan ik deze eventueel als vervanger gebruiken voor magnificent?

Reviews komen eraan! Mensen zijn druk bezig. :)

-Leon

En jij kunt me niet een beetje meer over nr.1 vertellen Leon? want dan bestel ik even een potje!

Damn dat is balen. Enig idee of er nog nieuwe samples van komen? Heb een aantal PWO's geprobeerd maar nooit ergens wat van gevoeld en had 't idee na alle verhalen over noxipro dat daar wel verandering in zou komen..:rolleyes:

Nee helaas niet op korte termijn. :(

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven