AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
T lag aan ABN Amro.. onderhoudswerkzaamheden.... Maargoed jmmr want vanochtend is er een rekening vanaf gehaald waardoor ik niet genoeg had voor Eiwitten + Pre Workout.. dus heb alleen een Pre Workout besteld 10 min geleden.(aangezien ik nog eiwitten heb) , Eiwitten bestel ik dus volgende week.;)

Blij dat de storing niet bij ons lag. Toch altijd even schrikken. Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 18:15 ----------

Kan je Nr1. langer dan 6weken gebruiken?

Ja, dat kan. Er zal ook geen gewenning optreden als bij pre-workouts. De effecten voor prestaties, pomp en groei blijven 100%!:)

Nr 1

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 18:15 ----------

@B&F
Jullie zijn echt 99,9% zeker de beste webshop, als jullie nou die smartshaker in jullie assortiment nemen zijn jullie het 100%. Ik wil het niet ergens anders bestellen want dat voelt als vreemdgaan.

We moeten voor de 100% gaan. Ik weet niet of het makkelijk en snel lukt maar ik ga het proberen.:)

@B&F
Haha goedzo! De spiderbottle kan ook als dat beter uitkomt. Zijn beide erg goed.

Hoe kan het dat ik tegenwoordig geen mail meer krijg dat mijn pakket verzonden is?
Ik krijg dus ook geen track&trace nummer.

De Track & Trace mail wordt automatisch gegenereerd door Postnl bij het aanmaken van een zending. Wij versturen altijd direct dus ik zal morgen Postnl hierover contacteren.:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 18:19 ----------

@B&F
Haha goedzo! De spiderbottle kan ook als dat beter uitkomt. Zijn beide erg goed.

Ik zal eens kijken welke de beste mogelijkheid zal geven!:) Dank je

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 18:20 ----------

Dank voor je antwoord, net een bestelling geplaatst! Hoop dat mijn verzoek voor een specifieke smaak van de Whey Perfection Sachet wordt gehonoreerd ;)

Dank je, voor de bestelling!!:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 18:21 ----------

Kan het zijn dat Track & Trace eruit ligt?
Gister middag besteld, en ik krijg nu nog steeds een foutmelding.

Ref. nummer: 403804

Kan ook te maken hebben met het feit dat er in het weekend geen distributie is van Postnl. De eerste scan zal dan maandagnacht zijn waarna de trace direct werkt.:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 18:22 ----------

Misschien een keer white flood in de aanbieding? :) volgens mij is het een goede pwo maar ik zie niet veel mensen meer die het gebruiken.

Nee, klopt. Het is inderdaad een goede PWO maar zeker niet populair. Als ik eerlijk ben ook niet populair genoeg voor een weekaanbieding. als je deze wilt bestellen dan mag je mij wel een PM sturen dat zet ik de prijs wel wat lager voor je!:)

hebbe jullie wel eens smartshake verkocht? heb er een gekocht op fibo maar die is dus niet compleet en ben benieuwd als ze geen contact met mij opnemen het evt mogelijk is via jullie. als dat kan natuurlijk ;)

@b&f oké, bedankt! Ik zal het doen wanneer ik bestel.

hebbe jullie wel eens smartshake verkocht? heb er een gekocht op fibo maar die is dus niet compleet en ben benieuwd als ze geen contact met mij opnemen het evt mogelijk is via jullie. als dat kan natuurlijk ;)

Nee, hebben we ze nog niet verkocht en we hebben ook nog nooit contact met ze gehad. (We krijgen er wel vraag naar hier in het topic.)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 19:05 ----------

@b&f oké, bedankt! Ik zal het doen wanneer ik bestel.

ok:)

al iets gehoord van die animal kleding? of is dat plan van de baan geveegt?

Hey,
Ik vroeg me af of de CreaPure Creatine smaakloos was? Ik zoek namelijk een smaakloze creatine om in mijn ochtend shake en post-WO shake te doen.

Hoi B&F! Ik heb net een vrij grote bestelling geplaatst. Ik had vorige keer zo'n shakebeker met een veer in gekregen, nu staat deze niet meer bij de keuzes. Zit deze er automatisch bij of? Aangezien de promo nog wel bij sommige producten aangegeven staat. (Gratis beker twv 9,90euro bij een bestelling vanaf 29,90).

Cheers, en alvast bedankt voor de goede service!

Voilà net whey watermeloen besteld :). Die zie ik dinsdag dan wel verschijnen :). Ref 404 579

Leon/Ilco/..

Is het mogelijk om bij mijn bestelling ipv 2 kado's iets anders te krijgen of iets dergelijk?.. Heb ontelbaar veel samples en mijn shakebakers en bidonnen raak ik aan de stoeptegels niet kwijt :D

Thanks alvast

Zo ik heb body&fitshop weer wat rijker gemaakt. Tot nu toe mijn grootste bestelling ooit. Maarja het zijn alleen maar de belangrijke dingen. Ik heb eigenlijk 1 item wat later op de dag besteld. Ik hoop dat ze wel allemaal tegelijk komen.

Hoi b&f

Kan je bij nr.1 nog extra l- Arginine, citrulline malate en beta alanine? Of totaal niet nodig? En wat zouden de doseringendan zijn van die 3 in samenspel met nr.1?

Leon/Ilco/..

Is het mogelijk om bij mijn bestelling ipv 2 kado's iets anders te krijgen of iets dergelijk?.. Heb ontelbaar veel samples en mijn shakebakers en bidonnen raak ik aan de stoeptegels niet kwijt :D

Thanks alvast
hehe je mag die altijd aan mij geven hoor :o

al iets gehoord van die animal kleding? of is dat plan van de baan geveegt?
Ik ga het zo meteen voor je navragen zodra Ilco er weer is:cool:
Hey,
Ik vroeg me af of de CreaPure Creatine smaakloos was? Ik zoek namelijk een smaakloze creatine om in mijn ochtend shake en post-WO shake te doen.
De Creapure creatine van ons eigen mark is smaakloos. Deze kun je prima bij je pwo indoen;)
Hoi B&F! Ik heb net een vrij grote bestelling geplaatst. Ik had vorige keer zo'n shakebeker met een veer in gekregen, nu staat deze niet meer bij de keuzes. Zit deze er automatisch bij of? Aangezien de promo nog wel bij sommige producten aangegeven staat. (Gratis beker twv 9,90euro bij een bestelling vanaf 29,90).

Cheers, en alvast bedankt voor de goede service!
Bedankt voor je bestelling! Helaas hebben we de "pro-shaker" niet meer. Deze verwachten we volgende maand pas weer.
Voilà net whey watermeloen besteld :). Die zie ik dinsdag dan wel verschijnen :). Ref 404 579
Super, bedankt voor je bestelling. De Whey Watermeloen is echt een heerlijke frisse smaak. Je hebt hem dinsdag!
Leon/Ilco/..

Thanks alvast
Haha, snap ik. Das een nadeel als je vaste klant bent, zoveeeeel goodies:D Ja, als je dit als opmerking aangeeft bij de bestelling dat het even via Ralf of Ilco moet gaan, doen we er even wat extra's voor je bij.
Zo ik heb body&fitshop weer wat rijker gemaakt. Tot nu toe mijn grootste bestelling ooit. Maarja het zijn alleen maar de belangrijke dingen. Ik heb eigenlijk 1 item wat later op de dag besteld. Ik hoop dat ze wel allemaal tegelijk komen.
Bedankt voor je bestelling! Dinsdag in huis;) Ik ga er vanuit dat je alles in eens ontvangt!

Oh ja mannen, wil je een gratis NoxiPro sachet extra bij je bestelling? Check onze facebook!

Groetjes Ralf

Haha, snap ik. Das een nadeel als je vaste klant bent, zoveeeeel goodies:D Ja, als je dit als opmerking aangeeft bij de bestelling dat het even via Ralf of Ilco moet gaan, doen we er even wat extra's voor je bij.

Oh ja mannen, wil je een gratis NoxiPro sachet extra bij je bestelling? Check onze facebook!

Groetjes Ralf

Oke Ralf thanks, ik zal het bij opmerkingen zetten en deze link er even bij plaatsen. Bestel morgen, is dit prima?

Heb facebook gedaan voor je. Fijne dag, en je ziet mijn bestelling wel aangekomen.

gr.

Ja helemaal super, morgen ben ik er zelf niet. Ik word namelijk geopereerd. Als je het in de ochtend besteld, geef ik het aan mijn collega door. Zet er maar bij "sample afspraak met ralf" dan laat ik zorgen dat er wat extra's bij komt.

Groetjes Ralf

Ja helemaal super, morgen ben ik er zelf niet. Ik word namelijk geopereerd. Als je het in de ochtend besteld, geef ik het aan mijn collega door. Zet er maar bij "sample afspraak met ralf" dan laat ik zorgen dat er wat extra's bij komt.

Groetjes Ralf

zie berichtje. Succes morgen bro en alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven