XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste bodyenfit,

hebben jullie mijn Persoonlijke bericht ontvangen?

geen idee of die goed verstuurd is namelijk :D

Groetjes, en een fijne zaterdag ;)

die nieuwe shake beker is niet al te best dop sluit niet goed af.... jammer.

Dat probleem is ondertussen allang bekend bij B&F, deze opmerking komt iedere dag wel minstens 2x voorbij hier.. Er komen in ieder geval binnenkort nieuwe versies van de shakers! Je kan deze desnoods als drinkbeker gebruiken en de dop weggooien :D

Simpele oplossing voor die "slechte" bekers: Schud met een theedoek ipv de dop, is wat onhandiger maar het werkt en het lekt niet.
Edit: of lekt de grote dop juist? Ben bij mij de kleine dopjes kwijt :o daarom doe ik het meestal zo.

Edit2:
Net me pakketje binnen gekregen, mooi optijd! Alles ziet er goed uit, de bidon zit zelfs in een soort plastic "tasje" verpakt haha.

Laatst bewerkt:
Pakket is goed aangekomen B&F.

Bedankt voor de extra samples!

inderdaad laatste tijd wat gehannes bij de post. Pakketjes die een dag of soms 2 langer blijven liggen. Ik merk dit zelf goed omdat ik zo'n beetje alles online koop. Daardoor heb ik een goede band met mijn postpakket meneer. Het is zelfs zo erg dat hij mij prive belt om te zeggen dat hij eraan komt haha.

btw mijn pakketje noxipro was goed ontvangen, dag na bestelling. alleen geen free sample :(

Wow, Lemon bubblegum bij de NR1.. wat een fijne smaak zit daaraan :D Yammie :D

De Nr 1 Bubblegum is heerlijk fris! Mijn favoriet:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 13:07 ----------

En alweer binnen, thanks!

Eens kijken hoe m'n vriendin reageert op dexaprine (zal wel beginnen met een halfje :D)

Top!! Met een halve tablet beginnen is inderdaad verstandig:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 13:08 ----------

Heb geen vertraging ondervonden hoor! Pakketje kwam net keurig op tijd binnen (gister besteld). Vroeg me alleen af of de melding van het bezorgen nieuw was ;)

Op zich is het zeker een vooruitgang de melding.:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 13:09 ----------

Beste bodyenfit,

hebben jullie mijn Persoonlijke bericht ontvangen?

geen idee of die goed verstuurd is namelijk :D

Groetjes, en een fijne zaterdag ;)

Ja, ontvangen. ik regel het voor je!:) Jij ook een fijn weekend.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 13:10 ----------

die nieuwe shake beker is niet al te best dop sluit niet goed af.... jammer.

We hebben nu weer nieuwe. PM mij je referentienummer maar even dan stuur ik je er even 1 na:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 13:10 ----------

Dat probleem is ondertussen allang bekend bij B&F, deze opmerking komt iedere dag wel minstens 2x voorbij hier.. Er komen in ieder geval binnenkort nieuwe versies van de shakers! Je kan deze desnoods als drinkbeker gebruiken en de dop weggooien :D

We hebben net nieuwe binnen gelukkig:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 13:11 ----------

Simpele oplossing voor die "slechte" bekers: Schud met een theedoek ipv de dop, is wat onhandiger maar het werkt en het lekt niet.
Edit: of lekt de grote dop juist? Ben bij mij de kleine dopjes kwijt :o daarom doe ik het meestal zo.

Edit2:
Net me pakketje binnen gekregen, mooi optijd! Alles ziet er goed uit, de bidon zit zelfs in een soort plastic "tasje" verpakt haha.

Dank je! Beetje aparte verpakking inderdaad voor de bidon:D

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 13:11 ----------

Pakket is goed aangekomen B&F.

Bedankt voor de extra samples!

Graag gedaan! Jij bedankt voor de bestelling:)

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 13:13 ----------

inderdaad laatste tijd wat gehannes bij de post. Pakketjes die een dag of soms 2 langer blijven liggen. Ik merk dit zelf goed omdat ik zo'n beetje alles online koop. Daardoor heb ik een goede band met mijn postpakket meneer. Het is zelfs zo erg dat hij mij prive belt om te zeggen dat hij eraan komt haha.

Klopt. Het schijnt dat vooral de " grote" webwinkels de post aardig onder druk zetten nu. Het geeft ons al veel stress kun je wel nagaan hoe groot de impact is bij bv Wehkamp of bol.com. Wel nette service!:cool:

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 13:13 ----------

btw mijn pakketje noxipro was goed ontvangen, dag na bestelling. alleen geen free sample :(

Pm mij het referentienummer maar even dan stuur ik je wat sampling na:)

Pfoei.. Ik maak net de pot Result! open:

Net weer teruggevonden.. is ondertussen alweer een tijdje geleden xd.

2i6oytv.jpg

Alles om die pot magnificent te winnen ^^

Isolaat perfection zonder smaak was niet op voorraad dus heb maar eens een smaakje genomen voor de verandering.

Coconut bounty. En de smaak was goooooeeeedddd... :eek:

Nu wordt het moeilijk om weer terug te gaan naar die smaakloze whey. :mad:

Van de week was er een probleem met mijn bestelling, maar na een telefoontje met Laurens was het binnen 5 minuten geregeld. Gisteren alles corrent ontvangen. Bedankt voor de service!

We hebben net nieuwe binnen gelukkig:)
Ow, dat is goed nieuws! Ik had gister juist expres GEEN shakebeker geselecteerd, maar voor de optie 'bidon' gekozen, met de opmerking dat i.p.v. de bidon extra samples welkom waren omdat ik al teveel bidons heb liggen (kan er bijna mee bowlen :D). Een maat van me had toevallig wel een shaker nodig, anders had ik hem die nieuwe versie cadeau kunnen doen. Weet ik het in ieder geval voor de volgende bestelling :)

De bestelling is goed aangekomen in ieder geval! De bidon zat er wel gewoon bij, ondanks dat wel extra samples, plus nog wat extra samples ter compensatie van een vorige levering. Dus erg tevreden!

Isolaat perfection zonder smaak was niet op voorraad dus heb maar eens een smaakje genomen voor de verandering.

Coconut bounty. En de smaak was goooooeeeedddd... :eek:

Nu wordt het moeilijk om weer terug te gaan naar die smaakloze whey. :mad:

Klopt, ben persoonlijk ook erg onder de indruk van de nieuwe smaken:)

- Eldert

Van de week was er een probleem met mijn bestelling, maar na een telefoontje met Laurens was het binnen 5 minuten geregeld. Gisteren alles corrent ontvangen. Bedankt voor de service!

Graag gedaan!;)

- Eldert

Ow, dat is goed nieuws! Ik had gister juist expres GEEN shakebeker geselecteerd, maar voor de optie 'bidon' gekozen, met de opmerking dat i.p.v. de bidon extra samples welkom waren omdat ik al teveel bidons heb liggen (kan er bijna mee bowlen :D). Een maat van me had toevallig wel een shaker nodig, anders had ik hem die nieuwe versie cadeau kunnen doen. Weet ik het in ieder geval voor de volgende bestelling :)

De bestelling is goed aangekomen in ieder geval! De bidon zat er wel gewoon bij, ondanks dat wel extra samples, plus nog wat extra samples ter compensatie van een vorige levering. Dus erg tevreden!

Mooi dat je tevreden bent, veel plezier van je bestelling!:cool:

- Eldert

Weer een deel van mijn vaste stack besteld!
Met weer als opmerking wat extra samples ipv. keycord. Hoop dat het deze keer weer lukt! :)
Ref. nummer: 403804

B&F, hardstikke bedankt! Top!

Hebben jullie Betaine HCl in het assortiment?

Vraagje:

FortiFX Proteinerepen waren 3 dozen voor 59,90. Maar deze optie is nu weg. Komt deze nog terug of is dat helaas pindareep :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven