- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m51
- Massa
- 41kg
- Vetpercentage
- 41%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarom doe ik het meestal zo.Wow, Lemon bubblegum bij de NR1.. wat een fijne smaak zit daaraanYammie
![]()

En alweer binnen, thanks!
Eens kijken hoe m'n vriendin reageert op dexaprine (zal wel beginnen met een halfje)

Heb geen vertraging ondervonden hoor! Pakketje kwam net keurig op tijd binnen (gister besteld). Vroeg me alleen af of de melding van het bezorgen nieuw was![]()

Beste bodyenfit,
hebben jullie mijn Persoonlijke bericht ontvangen?
geen idee of die goed verstuurd is namelijk
Groetjes, en een fijne zaterdag![]()
Jij ook een fijn weekend.die nieuwe shake beker is niet al te best dop sluit niet goed af.... jammer.

Dat probleem is ondertussen allang bekend bij B&F, deze opmerking komt iedere dag wel minstens 2x voorbij hier.. Er komen in ieder geval binnenkort nieuwe versies van de shakers! Je kan deze desnoods als drinkbeker gebruiken en de dop weggooien![]()

Simpele oplossing voor die "slechte" bekers: Schud met een theedoek ipv de dop, is wat onhandiger maar het werkt en het lekt niet.
Edit: of lekt de grote dop juist? Ben bij mij de kleine dopjes kwijtdaarom doe ik het meestal zo.
Edit2:
Net me pakketje binnen gekregen, mooi optijd! Alles ziet er goed uit, de bidon zit zelfs in een soort plastic "tasje" verpakt haha.

Pakket is goed aangekomen B&F.
Bedankt voor de extra samples!

inderdaad laatste tijd wat gehannes bij de post. Pakketjes die een dag of soms 2 langer blijven liggen. Ik merk dit zelf goed omdat ik zo'n beetje alles online koop. Daardoor heb ik een goede band met mijn postpakket meneer. Het is zelfs zo erg dat hij mij prive belt om te zeggen dat hij eraan komt haha.

btw mijn pakketje noxipro was goed ontvangen, dag na bestelling. alleen geen free sample![]()

Klopt, dat is de cordyceps. De lucht is niet lekker, de smaak is ook niet super maar wel redelijk. De werking is echt heel erg goed! 
Ow, dat is goed nieuws! Ik had gister juist expres GEEN shakebeker geselecteerd, maar voor de optie 'bidon' gekozen, met de opmerking dat i.p.v. de bidon extra samples welkom waren omdat ik al teveel bidons heb liggen (kan er bijna mee bowlen
). Een maat van me had toevallig wel een shaker nodig, anders had ik hem die nieuwe versie cadeau kunnen doen. Weet ik het in ieder geval voor de volgende bestelling 
Isolaat perfection zonder smaak was niet op voorraad dus heb maar eens een smaakje genomen voor de verandering.
Coconut bounty. En de smaak was goooooeeeedddd...
Nu wordt het moeilijk om weer terug te gaan naar die smaakloze whey.![]()

Van de week was er een probleem met mijn bestelling, maar na een telefoontje met Laurens was het binnen 5 minuten geregeld. Gisteren alles corrent ontvangen. Bedankt voor de service!

Ow, dat is goed nieuws! Ik had gister juist expres GEEN shakebeker geselecteerd, maar voor de optie 'bidon' gekozen, met de opmerking dat i.p.v. de bidon extra samples welkom waren omdat ik al teveel bidons heb liggen (kan er bijna mee bowlen). Een maat van me had toevallig wel een shaker nodig, anders had ik hem die nieuwe versie cadeau kunnen doen. Weet ik het in ieder geval voor de volgende bestelling
De bestelling is goed aangekomen in ieder geval! De bidon zat er wel gewoon bij, ondanks dat wel extra samples, plus nog wat extra samples ter compensatie van een vorige levering. Dus erg tevreden!

Weer een deel van mijn vaste stack besteld!
Met weer als opmerking wat extra samples ipv. keycord. Hoop dat het deze keer weer lukt!![]()
Ref. nummer: 403804
We gaan het regelen.