XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie Betaine HCl in het assortiment?

Ja, normaal wel. Deze is helaas nu uitverkocht. we hopen deze eind aankomende week weer te hebben.

---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 18:49 ----------

Vraagje:

FortiFX Proteinerepen waren 3 dozen voor 59,90. Maar deze optie is nu weg. Komt deze nog terug of is dat helaas pindareep :)

Ik heb de prijs van de Forti FX Bars even aangepast voor je!:)

Forti FX Bars vaste lage prijs!:)

Isolaat perfection zonder smaak was niet op voorraad dus heb maar eens een smaakje genomen voor de verandering.

Coconut bounty. En de smaak was goooooeeeedddd... :eek:

Nu wordt het moeilijk om weer terug te gaan naar die smaakloze whey. :mad:

Waarom terug dan???

Zal ik Isolaat Perfection. Chocolate coconut bounty of Coconut ice cream bestellen?:D

Kan niet kiezen :)

Coco bounty!

Dat is minder.

Altijd een kleine kans dat die artificial smaakstoffen schadelijk zijn en zonder smaak bevat ietjes meer eiwitten.

Pff, ga gewoon genieten van de vele smaken die er zijn.. je weet niet wat je mist met die smaakloze zooi :P

En aan je foto te zien mogen er wel wat meer koolhydraten in!

:thumb: Ga hem nu bestellen.

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 00:24 ----------

Wtf... Kan niet bestellen.. IDEAL system failure...

Goeie keuze!:)

Ideal:
Check ik nu direct! Kom er zo op terug.

edit;
iDEAL werkt perfect. Misschien dat er een kleine storing is geweest maar alles werkt nu weer prima!:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 07:59 ----------

Alles doet het weer:) misschien een kleine storing geweest bij iDEAL.)

Die body&fitshop toch, enige klacht die ik heb is dat ze zo vriendelijk zijn dat ik me er een slecht persoon door ga voelen :roflol:

Even vraagje, in hoeverre verschilt jullie Dextrose Professional van de zakken Dextrose die ik voor 2,50/500gr bij De Tuinen kan kopen? Maken die toevoegingen die op de site staan echt zo veel verschil?

Die body&fitshop toch, enige klacht die ik heb is dat ze zo vriendelijk zijn dat ik me er een slecht persoon door ga voelen :roflol:

Te vriendelijk:D

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 10:59 ----------

Even vraagje, in hoeverre verschilt jullie Dextrose Professional van de zakken Dextrose die ik voor 2,50/500gr bij De Tuinen kan kopen? Maken die toevoegingen die op de site staan echt zo veel verschil?

De mineralen en taurine zijn natuurlijk wel een goede toevoeging. Tijdens de training verlies je mineralen door zweten die vul je dan weer direct aan, dat is wel belangrijk. De taurine geeft ook meerwaarde voor herstel. :) We kunnen ook overwegen om met " plain" dextrose te komen maar ik denk dat het de meerprijs van 1.50 per 500gram wel waard is:)

Hoe kan het dat ik tegenwoordig geen mail meer krijg dat mijn pakket verzonden is?
Ik krijg dus ook geen track&trace nummer.

De mineralen en taurine zijn natuurlijk wel een goede toevoeging. Tijdens de training verlies je mineralen door zweten die vul je dan weer direct aan, dat is wel belangrijk. De taurine geeft ook meerwaarde voor herstel. :) We kunnen ook overwegen om met " plain" dextrose te komen maar ik denk dat het de meerprijs van 1.50 per 500gram wel waard is:)

Dank voor je antwoord, net een bestelling geplaatst! Hoop dat mijn verzoek voor een specifieke smaak van de Whey Perfection Sachet wordt gehonoreerd ;)

Kan het zijn dat Track & Trace eruit ligt?
Gister middag besteld, en ik krijg nu nog steeds een foutmelding.

Ref. nummer: 403804

Misschien een keer white flood in de aanbieding? :) volgens mij is het een goede pwo maar ik zie niet veel mensen meer die het gebruiken.

Goeie keuze!:)

Ideal:
Check ik nu direct! Kom er zo op terug.

edit;
iDEAL werkt perfect. Misschien dat er een kleine storing is geweest maar alles werkt nu weer prima!:)

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 07:59 ----------

Alles doet het weer:) misschien een kleine storing geweest bij iDEAL.)

T lag aan ABN Amro.. onderhoudswerkzaamheden.... Maargoed jmmr want vanochtend is er een rekening vanaf gehaald waardoor ik niet genoeg had voor Eiwitten + Pre Workout.. dus heb alleen een Pre Workout besteld 10 min geleden.(aangezien ik nog eiwitten heb) , Eiwitten bestel ik dus volgende week.;)

Laatst bewerkt:
@B&F
Jullie zijn echt 99,9% zeker de beste webshop, als jullie nou die smartshaker in jullie assortiment nemen zijn jullie het 100%. Ik wil het niet ergens anders bestellen want dat voelt als vreemdgaan.

Kan je Nr1. langer dan 6weken gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven