MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste body en fit ik had vorige week donderdag een bestelling gedaan, deze is vrijdag bij de buren bezorgt omdat ik een lang weekend in belgie zat, net mijn pakketje opgehaald bij de buren zit er ipv de elite whey gourmet bars 12 stuks a 32gr proteine per bar, heb ik zijn kleine broertje in van 6 bars a 16 gr proteine... Niet helemaal de bedoeling denk ik?

Ordernr : 401946

Edit alweer netjes gefixed :D

Laatst bewerkt:
B&f, wat moet je precies doen om die samples van ronnie te krijgen? Snap het niet zo goed :o

Overgestapt van XXL naar Body en Fitshop. Ik ben benieuwd! Referentie nummer: 405719

wat moet ik doen voor dat facebook en noxipro, kan het niet vinde hoe het zit

Zal vragen of Ralf dit morgen kan verduidelijken. hij doet de Facebook acties:)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 21:20 ----------

Kan je samples krijgen van de nieuwe smaken van whey isolaat? Ik heb altijd smaken gekregen wat ik eerder had gekocht wat ik nogal raar vond, altijd strawberry en vanilla samples terwijl ik dus potten whey van dezelfde smaak had, nu wil ik een nieuwe smaak proberen maar weet niet of het een slim plan is. Ging over nutella,choclet coconot bounty en coconot ice cream

Van de nieuwe smaken hebben we helaas nog geen samples. Pas over 2-3 weken.:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 21:22 ----------

Als opmerking bij je bestelling zetten "sample noxipro facebook actie" zoiets, dan moet het goedkomen :)

Dank je:D ik zal vragen of Ralf dit morgen nog even kan bevestigen.

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 21:24 ----------

Hoi b&f

Kan je bij nr.1 nog extra l- Arginine, citrulline malate en beta alanine? Of totaal niet nodig? En wat zouden de doseringendan zijn van die 3 in samenspel met nr.1?

Het kan wel maar hoeft eigenlijk niet. :)
eventueel erbij:
1000 mg Beta-Alanine
2000mg Citrulline
500mg Arginine

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 21:26 ----------

Zo B&F
Ik heb jullie vandaag een nieuwe klant bezorgt.
Een vriend van mij, wie ook traint, wist niet goed welke whey te kopen & waar etc.
Dus heb ik jullie (terecht) de hemel ingeprezen en heeft hij bij jullie een bestelling geplaatst :D
Ref: 405584

Verzorgen jullie het pakketje goed met wat samples?

Alvast bedankt :thumb:

:thumb: Dank je! dat waarderen we enorm:) De order is al verwerkt. Morgen in huis!:)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 21:26 ----------

Beste body en fit ik had vorige week donderdag een bestelling gedaan, deze is vrijdag bij de buren bezorgt omdat ik een lang weekend in belgie zat, net mijn pakketje opgehaald bij de buren zit er ipv de elite whey gourmet bars 12 stuks a 32gr proteine per bar, heb ik zijn kleine broertje in van 6 bars a 16 gr proteine... Niet helemaal de bedoeling denk ik?

Ordernr : 401946

Edit alweer netjes gefixed :D
ja:)

---------- Post toegevoegd Mon 23 Apr 2012 om 21:27 ----------

B&f, wat moet je precies doen om die samples van ronnie te krijgen? Snap het niet zo goed :o

Van Ronnie Coleman supps bedoel je(?) Daar hebben we volgens mij nu geen samples meer van.:cool:

gevonde ;P

Laatst bewerkt:
Gelukkid zijn de oude shake bekers er weer die met die donker blauwe dop die zachte dingen lekken als de pest heb ze alle 2 kunnen kiepen hahaha :)

Kan u mij soms toevallig zeggen wat de samenstelling is per 100 gram van de Ultra fine Oats :)

heb een vraagje als het niet te laat is, is het mogelijk om ipv een shake beker die ik geselecteerd heb iets van een sample te krijgen ofzo. shake beker is niet echt nodig dus maar bedenk het ook nu pas :/
Referentie: 405816

Op hun facebook van B&F wordt je doorgelinkt naar de facebookpagina van Ronnie Coleman Signature Series, op hun pagina kun je de samples aanvragen van hun producten. Zij versturen deze en regelen dat je de samples ontvangt. B&F doet er verder niets mee, ze maken alleen reclame voor een andere pagina waar je gratis samples kan krijgen. Of nouja.. denk ik....;)

Op hun facebook van B&F wordt je doorgelinkt naar de facebookpagina van Ronnie Coleman Signature Series, op hun pagina kun je de samples aanvragen van hun producten. Zij versturen deze en regelen dat je de samples ontvangt. B&F doet er verder niets mee, ze maken alleen reclame voor een andere pagina waar je gratis samples kan krijgen. Of nouja.. denk ik....;)
Het is ondertussen al gelukt! ;)
Ik zag niet dat je bovenaan op free samples moest klikken :o

eens even kijken of b en f hun citaten op de site waarmaken:d:d

om 21.58 besteld en betaald...morgen in huis? ben benieuwd toppers 405850

mooi dat de oude bekers weer terug zijn. die laatste waren echt een ramp. nooit meer kopen die dingen!

In muscle protect zit bijvoorbeeld 250 miligram beta alinene? Waarom zo weinig, losse verpakking beta alinene word 2500 miligram aanbevolen per iname na de training. Vanwaar komt het verschil, zit erover te denken om zelf een muscle protect te mixen van aantal ingredienten van muscle protect met iets hogere doses. Of is dat absoluut niet aan te raden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven