- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je voor je begrip!!! Die sweater zitten inderdaad heel erg lekker. Prijs-kwaliteit echt top. We doen ze ook inkoop weg eigenlijk. Het is voor ons reclame dus daar hoeven we niks aan te verdienen.![]()
Bestelling netjes aangekomen, klopt allemaal, en een noxi pro sample en maximize
Alleen 1vraagje, ligt het aan mij of is de afdronk van chocolate sensation wat zout? Kan ook aan mij gelegen hebben, beker niet afgespoeld namelijk..

Ja het eerste foutje bij een bestelling van B&F bij mij is een feit, gelukkig een klein foutje die goed voor mijn ego bleek te zijn
Had een XL riem (125 cm) besteld en heb een maatje L ontvangen, deze bleek gewoon perfect te passenmijn dag was gelijk goed.

Geen probleem kerel, alle credits aan Ralf.
trui zit perfect.
fijne dag verder

Jullie strakke prijzen zijn super! jammer dat eiwitrepen nog altijd wat duur blijven...is een aangename afwisseling op altijd maar die vloeibare shakes
Ps: gogogo B&F eiwitrepen met nutella smaak

Bestelling geplaatst met B-100 vitamine complex. Enzymen, om de vervelende luchtjes te verminderen en betere opname te verkrijgen van de proteine.
En gelijk maar Magic Creatine erbij. En natuurlijk een pot Whey.
En ik heb nog Magnificent en Nr 1 staan.
Ga straks super. Hahahaha
406420

Hard! is ook gewoon retelekkerVandaag Hard! binnen gehad & reageer er echt super op...
Heb hiervoor crack gehad, maar ging een stuk beter op Hard!.
Ik denk dat 50% van de werking waarschijnlijk psychologisch is, maargoed als t ervoor zorgt dat ik psychologisch opgefockt raak vindt ik t die 2 tientjes meer dan waard
Mijn complimenten.![]()

Vandaag Hard! binnen gehad & reageer er echt super op...
Heb hiervoor crack gehad, maar ging een stuk beter op Hard!.
Ik denk dat 50% van de werking waarschijnlijk psychologisch is, maargoed als t ervoor zorgt dat ik psychologisch opgefockt raak vindt ik t die 2 tientjes meer dan waard
Mijn complimenten.![]()
Hard! krijgt inderdaad veel betere reacties. Samen met Noxipro en Jack3D de top in de pre-workouts momenteel.
gister rond 7 uur besteld en staat nu bij de track en trace dat pakketje pas morgen aangeboden wordklote postnl ook.
gister rond 7 uur besteld en staat nu bij de track en trace dat pakketje pas morgen aangeboden wordklote postnl ook.

ja had ik ook al last van.
bezorger zal me vast leuk vinden (oats + grote tub whey)
ps: in de beschrijving van ideal body staat in de laatste paragraaf ursobolic acid ipv ursolic acid.

. Wel jammer dat mijn opmerking bij de bestelling over specifieke smaak van Sachet niet is gehonoreerd 
stomme vraag misschien maar is zoon trui chill om te traine? lijkt me wel keer lache en anders nog voor de vrije tijd ^^
Zondagavond besteld, net kwam de bezorger langs. Wel jammer dat mijn opmerking bij de bestelling over specifieke smaak van Sachet niet is gehonoreerd
![]()

Na bijna 6kg Isolaat Perfection en 2kg Micellar Casein Perfection kan ik bijna geen banaan meer zien. De smaak Coconut Ice Cream (Isolaat) is een zeer welkome vervanger! Smaakt en ruikt prima icm halfvolle melk.
Aangezien ik shakes bij uitzondering met melk drink, ben ik benieuwd hoe deze met water smaakt. Banana milkshake smaakt nauwelijks naar banaan met water, al kan dat ook de gewenning zijn.
De Isolaat variety pack waarin de nieuwe smaken zijn opgenomen, kan wat mij betreft niet snel genoeg komen!