XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helden:D

*
* Bezorgdatum
*

BODY & FIT SPORTSNUTRITION
KUPER 12
8447GK HEERENVEEN

vandaag
12:30 - 15:00 2012-04-24 12:30

Nvm.

Laatst bewerkt:
In muscle protect zit bijvoorbeeld 250 miligram beta alinene? Waarom zo weinig, losse verpakking beta alinene word 2500 miligram aanbevolen per iname na de training. Vanwaar komt het verschil, zit erover te denken om zelf een muscle protect te mixen van aantal ingredienten van muscle protect met iets hogere doses. Of is dat absoluut niet aan te raden?

Je kan inderdaad prima wat extra beta alanine er aan toevoegen als je de dosering te laag vind, kan absoluut geen kwaad

Helden:D

*
* Bezorgdatum
*

BODY & FIT SPORTSNUTRITION
KUPER 12
8447GK HEERENVEEN

vandaag
12:30 - 15:00 2012-04-24 12:30

Dank je!:D

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 10:29 ----------

mooi dat de oude bekers weer terug zijn. die laatste waren echt een ramp. nooit meer kopen die dingen!

Doen we ook niet!:) Wat een ramp inderdaad:cool:

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 10:30 ----------

eens even kijken of b en f hun citaten op de site waarmaken:d:d

om 21.58 besteld en betaald...morgen in huis? ben benieuwd toppers 405850

Dank je, voor de order!:)

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 10:31 ----------

heb een vraagje als het niet te laat is, is het mogelijk om ipv een shake beker die ik geselecteerd heb iets van een sample te krijgen ofzo. shake beker is niet echt nodig dus maar bedenk het ook nu pas :/
Referentie: 405816

Dank je, voor de bestelling!:) Deze is/was al direct voor je verwerkt:)

---------- Post toegevoegd Tue 24 Apr 2012 om 10:32 ----------

Kan u mij soms toevallig zeggen wat de samenstelling is per 100 gram van de Ultra fine Oats :)

Samenstelling per 100 gram::)
Energie 395 kcal
Eiwit 13,8 gram
Koolhydraten 67,9 gram
Vet 7,15 gram
Voedingsvezels 5,1 gram

Samenstelling per 30 gram
Energie 118,5 kcal
Eiwit 4,2 gram
Koolhydraten 20,4 gram
Vet 2,1 gram
Voedingsvezels 1,5 gram

Ja helemaal super, morgen ben ik er zelf niet. Ik word namelijk geopereerd. Als je het in de ochtend besteld, geef ik het aan mijn collega door. Zet er maar bij "sample afspraak met ralf" dan laat ik zorgen dat er wat extra's bij komt.

Groetjes Ralf

Bro,

heb mijn pakketje binnen. die sweater is echt super nice! thanks daarvoor man.
Alleen aardbei gekregen ipv frambozen (wat wel op mijn bon staat) maar verder geen probleem.

Fijne dag verder.

Bro,

heb mijn pakketje binnen. die sweater is echt super nice! thanks daarvoor man.
Alleen aardbei gekregen ipv frambozen (wat wel op mijn bon staat) maar verder geen probleem.

Fijne dag verder.

Dank je voor je begrip!!! Die sweater zitten inderdaad heel erg lekker. Prijs-kwaliteit echt top. We doen ze ook inkoop weg eigenlijk. Het is voor ons reclame dus daar hoeven we niks aan te verdienen.:)

Sweaters? o__________O

Waar staan die?

Schepje noxipro en schepje nr 1. Tesamen. Kan dat kwaad? Wil eens proberen vandaag.
En dan nog een vraagje. Als je nu louter nr 1 neemt als pre work out. En je doet er 10 Gr. Beta alanine bij. Zou dit voor nog meer uithouding zorgen tijdens de training.
Want zit nu eventjes op een punt dat ik niet vooruit geraak en vast zit met gewichten ook al heb ik men trainingsschema aangepast en voeding ook

Chill die sweaters :)!
@frank k heb dezelfde stats, k zal voor xl gaan.. en als ie dan nog ietswat te groot is was je hem een x lekker warm haha. L is bij mij vaak nèt te klein.

Chill die sweaters :)!
@frank k heb dezelfde stats, k zal voor xl gaan.. en als ie dan nog ietswat te groot is was je hem een x lekker warm haha. L is bij mij vaak nèt te klein.

Naast dat onze stats hetzelfde zijn lijk jij fysiek ook verdomd veel op mij... vaag!
Anyway, laat het me weten hoe xl zit (via pm).

Thanx!

B&F ik had een vraagje. Ik zat net te kijken door creatines op de site, maar ik zie geen Creatine AKG van eigen merk....komt ie nog terug? :)

+1. Ze waren onbruikbaar inderdaad.

We zijn zelf ook blij dat de oude vertrouwde shaker terugzijn;)

- Eldert

Schepje noxipro en schepje nr 1. Tesamen. Kan dat kwaad? Wil eens proberen vandaag.
En dan nog een vraagje. Als je nu louter nr 1 neemt als pre work out. En je doet er 10 Gr. Beta alanine bij. Zou dit voor nog meer uithouding zorgen tijdens de training.
Want zit nu eventjes op een punt dat ik niet vooruit geraak en vast zit met gewichten ook al heb ik men trainingsschema aangepast en voeding ook

Dit kan prima!:)

- Eldert

B&F ik had een vraagje. Ik zat net te kijken door creatines op de site, maar ik zie geen Creatine AKG van eigen merk....komt ie nog terug? :)

Deze komt helaas niet meer terug, maar je kan net zo goed de AKG van andere merken bestellen, het komt allemaal van dezelfde leverancier.:D

- Eldert

Komt jullie Vit d3 ook een x in de aanbieding? Kep een paar potjes nodig haha

Bestelling netjes aangekomen, klopt allemaal, en een noxi pro sample en maximize

Alleen 1vraagje, ligt het aan mij of is de afdronk van chocolate sensation wat zout? Kan ook aan mij gelegen hebben, beker niet afgespoeld namelijk..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven