XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus alle producten (pre workouts) met dit product '(1,3 dimethylsmylamine)' worden uit de schappen gehaald en aangepast?

Zoja moet ik wel hugh stock aanleggen thuis..

Of je koopt 5g(=150-200 dosis) dmaa op ebay voor nog geen 20 euro en smijt het alsnog door je preworkout :D

Is dat ook bij de versie die jullie nu aanbieden? Aangezien bij de beschrijving nog staat dat er 1,3 inzit.
Edit: Is de prijs van Dexaprine gestegen? Dacht toch echt dat ik eergisteren 24,99 zag staan, en nu 27,99.
Alle producten die in de US gemaakt worden gaan een andere versie krijgen. Ik weet niet precies wat Ilco gaat doen, maar verwacht dat het hier erook uit gaat. Wat betreft de prijs van de Dexaprine, ja, die is gestegen.
Oké dankje.
Vanwaar het grote prijs verschil tussen de multivit van Now Foods en die van jullie eigen merk?
Want met die Now Foods kan ik voor een tientje 100 dagen voorruit. En met Sport & Vitaliteit voor die zelfde prijs 30 dagen.

Vandaar ook mijn vraag over de dosering omdat je Sport & Vitaliteit 3 keer per dag moet nemen.
De Sport en Vitaliteit is veel uitgebreider en hierdoor krijg je veel meer vitamines binnen. De Daily Vits is hoger gedoseerd en heeft minder vitamines, waardoor het hoger gedoseerd hebt.
Dus alle producten (pre workouts) met dit product '(1,3 dimethylsmylamine)' worden uit de schappen gehaald en aangepast?

Zoja moet ik wel hugh stock aanleggen thuis..
Reken er maar wel op.

Groetjes Ralf

Alle producten die in de US gemaakt worden gaan een andere versie krijgen. Ik weet niet precies wat Ilco gaat doen, maar verwacht dat het hier erook uit gaat. Wat betreft de prijs van de Dexaprine, ja, die is gestegen.

De Sport en Vitaliteit is veel uitgebreider en hierdoor krijg je veel meer vitamines binnen. De Daily Vits is hoger gedoseerd en heeft minder vitamines, waardoor het hoger gedoseerd hebt.

Reken er maar wel op.

Groetjes Ralf
Dus jullie gaan Hard! ook aanpassen dan?

Wordt 1,3-DMAA van de markt gehaald oid?

De nieuwe dexaprine:

2h3ucnk.jpg

Ik vond deze formule eerst maar waardeloos omdat er dus geen 1,3 in zat en ook geen schildklierstimulerende middelen meer. Maar na wat googlewerk ben ik toch wat interessante dingen te weten gekomen. Zo is rauwolscine een bron van alpha-yohimbine, en zijn er een aantal onderzoeken die laten zien dat isopropyloctopamine significant lipolytisch is. Dit zou dus betekenen dat de nieuwe dexaprine in feite een betere fatburner is dan de oude, al zij het dat hij minder merkbare energie geeft (dat was voor een groot deel die 1,3). Op zich vind ik dat wel een goede ontwikkeling, aangezien ikzelf van de 1,3 soms wat nare bijwerkingen had. Daar komt bij dat het vetverbrandende effect van dexaprine voor mij het belangrijkst is.

Dit alles is natuurlijk maar theorie, en ik ben dus benieuwd naar ervaringen op lange termijn met de nieuwe dexaprine. Even de amerikaanse fora in de gaten houden dus.

De nieuwe dexaprine:

http://i46.tinypic.com/2h3ucnk.jpg

Ik vond deze formule eerst maar waardeloos omdat er dus geen 1,3 in zat en ook geen schildklierstimulerende middelen meer. Maar na wat googlewerk ben ik toch wat interessante dingen te weten gekomen. Zo is rauwolscine een bron van alpha-yohimbine, en zijn er een aantal onderzoeken die laten zien dat isopropyloctopamine significant lipolytisch is. Dit zou dus betekenen dat de nieuwe dexaprine in feite een betere fatburner is dan de oude, al zij het dat hij minder merkbare energie geeft (dat was voor een groot deel die 1,3). Op zich vind ik dat wel een goede ontwikkeling, aangezien ikzelf van de 1,3 soms wat nare bijwerkingen had. Daar komt bij dat het vetverbrandende effect van dexaprine voor mij het belangrijkst is.

Dit alles is natuurlijk maar theorie, en ik ben dus benieuwd naar ervaringen op lange termijn met de nieuwe dexaprine. Even de amerikaanse fora in de gaten houden dus.
Ik ga er vanuit dat je informatie juist is, maar het ingredient 'rauwolfia' mogen we niet verkopen. Dit staat op de verboden lijst van het WVA. Het ingredient Yohimbe/rauwolfia is ontzettend populair en zat vroeger ook altijd in Lipo 6x/Black, OxyElite en veel andere fatburners. Ben benieuwd hoe het verder afloopt, want eerlijk is eerlijk. Dexaprine is gewoon heel goed. Zodra ik iets weet, laat ik het direct weten. Voorlopig hebben we in ieder geval de oude Dexaprine voorradig.

Ralf

B&F zijn er al weer grippers in het assortiment en waar staan deze eventueel? 2e vraag, mogen we stiekem vast weten wat er in de weekaanbieding komt?

Ik ga er vanuit dat je informatie juist is, maar het ingredient 'rauwolfia' mogen we niet verkopen. Dit staat op de verboden lijst van het WVA. Het ingredient Yohimbe/rauwolfia is ontzettend populair en zat vroeger ook altijd in Lipo 6x/Black, OxyElite en veel andere fatburners. Ben benieuwd hoe het verder afloopt, want eerlijk is eerlijk. Dexaprine is gewoon heel goed. Zodra ik iets weet, laat ik het direct weten. Voorlopig hebben we in ieder geval de oude Dexaprine voorradig.

Ralf
^^ Daar was ik al bang voor ...

Ik volg nu al een tijdje hetzelfde voedingsschema om op gewicht te blijven. Lukt prima. Ik test nu ideal body van b&f en ik verlies serieus meer vet. Aders op quads komen zichtbaar ( Gister 1 aan de zijkant, vandaag 1 10 centimeter boven mn knie, horizontaal ) Review komt binnekort als ik door de 2 potjes heen ben, tot nu toe prima!

Ik volg nu al een tijdje hetzelfde voedingsschema om op gewicht te blijven. Lukt prima. Ik test nu ideal body van b&f en ik verlies serieus meer vet. Aders op quads komen zichtbaar ( Gister 1 aan de zijkant, vandaag 1 10 centimeter boven mn knie, horizontaal ) Review komt binnekort als ik door de 2 potjes heen ben, tot nu toe prima!
Goed om te lezen. Een aantal collega's testen het ook en zijn er zeer tevreden over. Hoe is je krachttoename en hoeveel slik je per dag? Ben benieuwd naar je review en progressiefoto's worden zeker gewaardeerd.

Groetjes Ralf

Goed om te lezen. Een aantal collega's testen het ook en zijn er zeer tevreden over. Hoe is je krachttoename en hoeveel slik je per dag? Ben benieuwd naar je review en progressiefoto's worden zeker gewaardeerd.

Groetjes Ralf

Ik neem er 9 per dag. 's ochtends, tijdens het avondeten en voor het slapen. Ik train op het moment echt heel licht met heel licht gewicht ivm een blessure, maar de eerste 5 weken ben ik telkens op hetzelfde vetpercentage gebleven en na nu ongeveer 2 weken met ideal body zie ik serieus verschil, ook mn familie en vrienden zien het. Aders komen veel meer bloot te liggen. Ik gebruik geen andere fatburners op het moment ( Ja een beetje caffeine in mn pwo maar dat maakt niet zoveel uit ) Heb eerst ook een tijdje dexaprine gebruikt met hetzelfde voedingsschema en ik zie met ideal body écht meer verschil.

Edit: Ik heb alvast een review geschreven op jullie site bij ideal body, kijk maar even!

Laatst bewerkt:
B&F,

Ik heb eergisteren een bestelling geplaatst bij jullie en die heb ik gister binnengekregen. Ik heb alleen het verkeerde besteld zag ik. Ik moest straps hebben maar ik heb van die bandjes besteld die je polsen ondersteunen.

Ik zou ze graag willen ruilen, maar hoe gaan we dit doen?

Gr
Roy

De nieuwe dexaprine:

http://i46.tinypic.com/2h3ucnk.jpg

1,3 is minder fantastisch dan je zou denken , gewoon een tip dat ik je geef.;)

Als ik agmatine neem, hoelang duurt het voordat het zuurstofgehalte in mn bloed weer hoog is? Hoeveel dagen moet ik het dan innemen? Volgens mijn theorie helpt agmatine en dus zuurstof in het bloed > hersenen met leren. Heb examens dus worth a shot.

B&F,

Ik heb eergisteren een bestelling geplaatst bij jullie en die heb ik gister binnengekregen. Ik heb alleen het verkeerde besteld zag ik. Ik moest straps hebben maar ik heb van die bandjes besteld die je polsen ondersteunen.

Ik zou ze graag willen ruilen, maar hoe gaan we dit doen?

Gr
Roy
Roy, je krijgt zometeen een PM!:D

Ralf

bestelling is net aangekomen :)
inclusief de extra sample van noxi-pro, wordt morgen leuk trainen.

hebben jullie trouwens opeens andere bidons?
want deze die ik nu binnen heb gekregen is blauw, nouja het dopje is blauw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven