- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb even met de postNL contact opgenomen. Zij moesten een onderzoek starten en adviseerde ons het opnieuw op te sturen. Dus bij deze opnieuw verstuurd!ik heb hetzelfde probleem als frank92 , zaterdag een bestelling geplaatst , stond op post nl dat de leveringsdatum dinsdag 8/5/12 was. gisteren niet binnen gekomen . vandaag nogmaals op de site van postnl gekeken , nu staat er leveringsdatum : onbekend .
referentie : 416492

Grow.

Bedankt voor je order!net een kleine bestelling gedaan,
ref nummer: 419997
had eigenlijks alleen straps nodig maar toch weer xtend erbij gekocht
eens zien wat jullie met de opmerkingen doen haha

Ik heb Pink Magic getest en was er super tevreden over!B&F ik heb een vraagje, ik weet dat er een hoop verschillende meningen zijn over testo-boosters etc.
Maar ik vraag toch aan jullie.
Welke testo booster in jullie assortiment is volgens jullie het meest doeltreffend en werkzaam?
Pink Magic of A-HD. Over de intimidate komen de eerste reviews ook en die zijn positief. Absoluut ook een aanbeveling.B&F ik heb een vraagje, ik weet dat er een hoop verschillende meningen zijn over testo-boosters etc.
Maar ik vraag toch aan jullie.
Welke testo booster in jullie assortiment is volgens jullie het meest doeltreffend en werkzaam?
Stuur ik met je volgende bestelling meeIk heb mijn pakketje net aangekregen, alles perfect in orde
maar ik heb alleen geen shakebeker & noxipro pwo samples gekregen
net nu ik een shakebeker nodig had![]()

Eldert, ik zag laatst je statistieken hier op het DBB en vond ik erg indrukwekkend. Is het een mogelijkheid om eens samen te trainen? Ik kom ook uit de buurt van Heerenveen en denk dat ik veel van je kan leren.

Stoere praat over het internet...Altijd zo geweldig...allemaal bull van Eldert.. hij loopt daar alleen een beetje rond, mensen aankijken en af en toe pakt hij eens een gewichtje op...
Maar je bent van harte welcome om een x mee te trainen met mij en skyblazer in Heerenveen![]()
Vanmiddag me pakketje binnen gekregen, de Isolaat Perfection (smaak Coconut Ice Cream) is heerlijk!
Alleen jammer van het extra sample, deze zat er niet bij (in plaats van een keuze uit het tweede kado). Dit helaas al de 3e keer dat dit niet goed gaat, terwijl ik het duidelijk bij de opmerkingen heb neergezet.

Eldert, ik zag laatst je statistieken hier op het DBB en vond ik erg indrukwekkend. Is het een mogelijkheid om eens samen te trainen? Ik kom ook uit de buurt van Heerenveen en denk dat ik veel van je kan leren.

Bestelling weer zeer snel bezorgd. Heb in plaats van vit D van jullie huismerk die van NOW foods gekregen? Is hetzelfde qua dosering dus mij hoor je niet klagen, vraag me wel af met welke reden?
Straks de nutella eens proeven, ben benieuwd!

@ B&F hebben jullie een whey in het assortiment in pistache smaak?

De ideal optie werkt momenteel niet, dacht meld het even.
Dank je, voor het melden!Ik heb een keer ipv. Sport & Vitaliteit, Daily Vits van Now Foods gekregen.
Alleen er staat geen dosering op het potje. Op jullie site staat wel iets over de dosering, alleen dat is potje is net even anders dan die ik heb maar wel dezelfde naam. http://bodyenfitshop.nl/vitamines-en-mineralen/now-foods/daily-vits
Wat ik ook raar vind in die beschrijving is dat er staat dat 1 tablet per dag voldoende is, wat zou betekenen dat je er 100 dagen mee doet. Als dat waar is zit er een gigantisch prijsverschil tussen de multivit van jullie eigen merk en die van Now Foods.
Welke dosering moet ik nou aanhouden voor deze multivit van Now Foods?

@ B&F hebben jullie een whey in het assortiment in pistache smaak?