AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F shop ik heb even een vraagje sinds gistern ochtend kreeg ik een mail dat men pakket onderweg is met referentie 418278
Het enige nadeel is als ik track en trace link klik dat er staat
Afzender : Onbekend
Bezorgadress :Onbekend dan men huisnummer alleen en belgie
Bezorgdatum: Onbekend

En zo staat ie al van gistern ochtend :s
kunnen jullie aub iets meer te weten komen ?

Groeten !

Hey B&F shop ik heb even een vraagje sinds gistern ochtend kreeg ik een mail dat men pakket onderweg is met referentie 418278
Het enige nadeel is als ik track en trace link klik dat er staat
Afzender : Onbekend
Bezorgadress :Onbekend dan men huisnummer alleen en belgie
Bezorgdatum: Onbekend

En zo staat ie al van gistern ochtend :s
kunnen jullie aub iets meer te weten komen ?

Groeten !

Ik ben bang dat het systeem je adres niet helemaal heeft herkend. PM even, dan los ik het voor je op.

- Eldert

Vanaf welke aankoop prijs, kan ik een aantal samples van PRE workouts krijgen? Jack3d maximize, ... Momenteel heb ik hard maar ik zou graag eens vergelijken met andere.

Ook met die wetgeving in aantocht wil ik zeker weten wat beste van toepassing voor mij is, voor ik men massif stock aanleg :p

Volgende keer een hele grote batch Pam spray kopen dan, minimaal driedubbele wat jullie normaal bestellen; die krengen verkopen wel. XD Hoef je niet meer steeds opnieuw te bestellen.

Heb toch al van veel gehoord dat je er een chrash van krijgt ja, maar is natuurlijk persoonsgebonden. Just wait and see.. Je hebt het nu toch al genomen veronder stel ik :)

Hoe zit het eigenlijk met die shakebakers? die laatste versie die met die klikdop zegmaar) is echt zwaar ruk :P Toen ik hem oppakte aan de dop, pleurde ie uitelkaar :D gelijk stuk/ hij lekte btw ook. Hij sloot niet goed af ofzo.

Wat is er erg aan crash dan? Als je wil slapen alleen maar goed. Zoals al gezegd verschilt per persoon

Vanaf welke aankoop prijs, kan ik een aantal samples van PRE workouts krijgen? Jack3d maximize, ... Momenteel heb ik hard maar ik zou graag eens vergelijken met andere.

Ook met die wetgeving in aantocht wil ik zeker weten wat beste van toepassing voor mij is, voor ik men massif stock aanleg :p

stuur even een emailtje naar info@bodyenfitshop.nl;)

- Eldert

Heb even gebeld naar jullie :p denk dat men pm niet werkt ;)

Sorry, heb t super druk. Opgelost toch:)

- Eldert

Hoe zit het eigenlijk met die shakebakers? die laatste versie die met die klikdop zegmaar) is echt zwaar ruk :P Toen ik hem oppakte aan de dop, pleurde ie uitelkaar :D gelijk stuk/ hij lekte btw ook. Hij sloot niet goed af ofzo.

We hebben de oude stevige shakers weer, in juni verwachten we de shaker pro!:D

- Eldert

Een crash is toch goed als je wilt slapen, aangezien je tijdens de crash staande in slaap valt.

ja ik zie het allemaal, zit er nut toch in. wel zoet spul zeg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven