Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een vraagje over de Constant Growth Protein die in de uitverkoop staat. Bij de samenstelling staat:

Serving Size: 28 gram
Servings per verpakking:64
Aantal kcal per serving:108

Eiwit 23 gram
Vet 0,5 gram
Koolhydraten 0,5 gram

23+0,5+0,5 = 24 Terwijl de serving size 28 gram is, waaruit bestaat de rest dan? Ik heb nl wel interesse, aangezien het zo goedkoop is...en ik een beetje uitgekeken ben op kwark.

Voornamelijk vocht en iets mineralen ed (als de inhoud eiwit, koolhydraten, vet) optelt kom je nooit op 100% omdat elk product ook 6-8% vocht bevat.

---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------

in TMS zit geen cafeïne of stimulerende middelen dus ik denk dat dat idd mogelijk is en wellicht ook een goede stack kan zijn als je naar een krachtige vetverbrander op zoek bent en nog alle extra's van TMS wilt :) maar mss eerst meer meningen afwachten

Klopt, dat kan inderdaad prima:cool:
De Stacker zal je naast een verbeterde vetverbranding ook meer energie geven tijdens de training.

hoi, weet je toevallig als de lean dessert van bsn en de vetknijptang al vertrokken is naar belgie ?

thxx

B&F, Weet niet wat er fout is gegaan

maar ik heb inplaats van constant muscle (miccelair casseine) een pot gehad met perfect carbs ofzo.

Foto's als bewijs. Smaakt heel zoet

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

[/COLOR]zal morgen ook ff bellen

Laatst bewerkt:
Vaste klant!

B&F, Weet niet wat er fout is gegaan

maar ik heb inplaats van constant muscle (miccelair casseine) een pot gehad met perfect carbs ofzo.

Foto's als bewijs. Smaakt heel zoet

---------- Toegevoegd om 23:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:16 ----------

[/COLOR]zal morgen ook ff bellen

Perfect carbs is een dextrose :P Dat is zoet ja.

Gisteren half 5 besteld nu in huis. Heerlijk..
Na de Whey perfection sample maar een hele pot besteld. Prima spul!

B&F. Weet je al wanneer Quake 10 van Scivation leverbaar is?

EDIT:
Nog bedankt voor de WP samples :)

De halterriem van M double you is dat een beetje wat? (Misschien zelf geprobeert B&F?)
En wat zijn de afmetingen van L en XL? Is goed voor alles te gebruiken? Squat etc

De halterriem van M double you is dat een beetje wat? (Misschien zelf geprobeert B&F?)
En wat zijn de afmetingen van L en XL? Is goed voor alles te gebruiken? Squat etc

Een riem zou ik zels eigenlijk in de winkel kopen en niet via internet bestellen. Eigenlijk net als met kleding..

Geef het referentienummer even, dan check ik het direct;)

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:31 ----------

NU:D Quake 10

Ik had Quake dus vorige week meebesteld met mn bestelling (ref.nr . 107427)
Deze is toen niet geleverd. Moet ik de Quake nu opnieuw bestellen of kun je het vandaag gewoon versturen?

Een riem zou ik zels eigenlijk in de winkel kopen en niet via internet bestellen. Eigenlijk net als met kleding..

Qua kleding vind ik die tank-top large perfect :D past als gegoten :D

je kan trouwens wel een halterriem even in de decathlon gaan passen ofzo en de afmetingen vergelijken en dan bestellen!

Laatst bewerkt:
Ik had Quake dus vorige week meebesteld met mn bestelling (ref.nr . 107427)
Deze is toen niet geleverd. Moet ik de Quake nu opnieuw bestellen of kun je het vandaag gewoon versturen?

Stuur ik vandaag, samen met de Solution 5. OK?

moet je voor 3 uur bestellen wil je dat je pakket volgende dag aankomt???

Laatst bewerkt:
samples zijn altijd welkom :D

bestelling referentienummer 108776 ;)

:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven