MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo b&f heel erg bedankt voor weer een super snelle levering en nog meer bedankt voor de gratis beker en samples van crack ga het zo snel mogenlijk proberen ga zo door met de geweldige service vriendelijke groet mark

dag B & F

mijn bestelling 108008 is gisterennacht betaald. kunnen jullie zsm sturen, mijn whey is op, zonet de doos in de vuilbak gesmeten...maw ik zit hier met een noodgeval :D

tussen haken, ik ga vanaf nu ook beginnen met s morgens mijn brinta in 1 shake met mijn whey te steken (de nieuwe)
welke smaak leent zich het best voor dit soort shakes in uw opinie?

ik heb voorlopig een klein doosje van 2 kilo van de berry smaak besteld. k zou moeten onderzoeken met welke smaak Perfection mijn brinta t beste smaakt...samples? :D :D

gr

s

Holy Living Shit!

dat was snel! Mijn Eeuwige Dank maat! en wat is die berry shake lekker :p

klein vraagje, weet jij tot wanneer die actie met Result! nog loopt?

gr

s

PS lekker zo een nieuwe shakebeker, ziet er zeer aerodynamisch uit!

Holy Living Shit!

dat was snel! Mijn Eeuwige Dank maat! en wat is die berry shake lekker :p

klein vraagje, weet jij tot wanneer die actie met Result! nog loopt?

gr

s

PS lekker zo een nieuwe shakebeker, ziet er zeer aerodynamisch uit!

Graag gedaan:)

Een vraagje over AAKG (pure pump)... is het maatschepje 5gram? Want voor CEE is het zelfde schepje 2.5gram, zou natuurlijk wel kunnen.

Een vraagje over AAKG (pure pump)... is het maatschepje 5gram? Want voor CEE is het zelfde schepje 2.5gram, zou natuurlijk wel kunnen.

schepje maakt niet echt uit, gooi het ff op de weegschaal..

in een klein schepje zou je een beetje lood kunnen leggen dat dan bvb 25gram zou weten of een paar pluimpjes dat 0.5gram zou wegen.. je moet eerder kijken naar de massadichtheid van het product..

maar zoals je al zegt, kan dit natuurlijk :cool: wil je zekerheid, leg het ff op de keukenweegschaal :cool:

Laatst bewerkt:
:)

De prijzen;
2270 gram 32,90
4540 gram 54,90

De andere smaken zijn net zo lekker:D

---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Mail mij nog eens, ik kan de mail niet vinden. Graag ook even het referentienummer erbij als je wilt dan heb ik meteen je adres. Ik laat het je weten als ik de mail heb..

Sorry Ilco ben effe druk bezig geweest. Ik heb ondertussen ff opgezocht wat het me kost om de emmer terug te sturen en dat is min 10€ + verplaatsingskosten dus voor een emmer twv 29,90 is dat een beetje loos. Ik doe em gewoon op of probeer em lokaal te verkopen.

Overigens waren de whey perfection samples qua prijs/kwaliteit top dus dat bestel ik id nabije toekomst zeker ;)

Ik ben altijd te vinden bij de B&F-shop in Zwolle. Het is en blijft net een snoepwinkel. Haha elke keer weet wat nieuws. Ik ben altijd zeer tevreden en kom er al 6 jaar.

Sorry Ilco ben effe druk bezig geweest. Ik heb ondertussen ff opgezocht wat het me kost om de emmer terug te sturen en dat is min 10€ + verplaatsingskosten dus voor een emmer twv 29,90 is dat een beetje loos. Ik doe em gewoon op of probeer em lokaal te verkopen.

Overigens waren de whey perfection samples qua prijs/kwaliteit top dus dat bestel ik id nabije toekomst zeker ;)

Dank je;)

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Ik ben altijd te vinden bij de B&F-shop in Zwolle. Het is en blijft net een snoepwinkel. Haha elke keer weet wat nieuws. Ik ben altijd zeer tevreden en kom er al 6 jaar.

We gaan al een aantal jaartjes mee;)

bedankt voor de samples,wel zou ik nog graag een opmerking geven over jullie aanbod vetverbranders.Ik zie namelijk de bomen door het bos niet meer,denk dat je best zou snoeien in jullie aanbod van vetverbranders,want als consument weet je echt niet meer welk je zou moeten nemen (overaanbod)

bedankt voor de samples,wel zou ik nog graag een opmerking geven over jullie aanbod vetverbranders.Ik zie namelijk de bomen door het bos niet meer,denk dat je best zou snoeien in jullie aanbod van vetverbranders,want als consument weet je echt niet meer welk je zou moeten nemen (overaanbod)

Is toch juist heerlijk een groot aanbod? Niet elke burner is het zelfde en niet elke burner slaat op iedereen even goed aan.

Zo kan je perfect jou eigen keuze maken of je een heftige, milde of normale etc neemt

Doe mij maar 1 waarvan je gaat hallucineren :rolleyes:. Hoef je gelijk niet meer te cutten zie je jezelf gelijk slank en breed ^^

Hey B&F

heb me bestelling netjes binnen gehad, plus 2shakebekers heb er nu een stuk of 18 :P hahaha

maar heb die E-911 van LG Sciences, en bij gebruiksaanwijzingen staat erbij dat je het onder te tong moet laten smelten. Maar dat duurt mij echt te lang. Kan je het ook gewoon kauwen ofzo ?

Net een bestelling geplaatst: 108606

Is het mogelijk een aantal proefmonsters mee te sturen van Revolutions - Crack?
Een aantal vrienden in de gym zijn nieuwsgierig.

Hey B&F

heb me bestelling netjes binnen gehad, plus 2shakebekers heb er nu een stuk of 18 :P hahaha

maar heb die E-911 van LG Sciences, en bij gebruiksaanwijzingen staat erbij dat je het onder te tong moet laten smelten. Maar dat duurt mij echt te lang. Kan je het ook gewoon kauwen ofzo ?

dat is voor de geleidelijke opname zo wordt de energie/kracht/focus gelijk verdeeld afgegeven.. anders krijg je piek/dal dus ik zou toch oplossen onder de tong aanraden :cool: onder de tong heeft denk ik ook het voordeel tot snellere opname but correct me if i'm wrong

total muscle solution + stacker

Is het te doen om bij de tms ook stacker 7 te nemen, of is dat juist af te raden. De stacker neem ik voor de cardio.

Is het te doen om bij de tms ook stacker 7 te nemen, of is dat juist af te raden. De stacker neem ik voor de cardio.

in TMS zit geen cafeïne of stimulerende middelen dus ik denk dat dat idd mogelijk is en wellicht ook een goede stack kan zijn als je naar een krachtige vetverbrander op zoek bent en nog alle extra's van TMS wilt :) maar mss eerst meer meningen afwachten

dat is voor de geleidelijke opname zo wordt de energie/kracht/focus gelijk verdeeld afgegeven.. anders krijg je piek/dal dus ik zou toch oplossen onder de tong aanraden :cool: onder de tong heeft denk ik ook het voordeel tot snellere opname but correct me if i'm wrong

Je hebt helemaal gelijk:D

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:32 ----------

Net een bestelling geplaatst: 108606

Is het mogelijk een aantal proefmonsters mee te sturen van Revolutions - Crack?
Een aantal vrienden in de gym zijn nieuwsgierig.

Weet het niet 100% zeker maar volgens mij moet dat wel lukken:)

moet zeggen dat ik zeker te vinden ben voor crack, heb ook de eer gehad een aantal samples van B&Fshop te morgen testen bij een bestelling en ging er erg hard op! Heb altijd een half zakje maar genomen ook omdat ik s'avonds train en ik anders wsl de hele nacht wakker lig :D goeie pomp, goeie focus, toenemende kracht!

Even een vraagje over de Constant Growth Protein die in de uitverkoop staat. Bij de samenstelling staat:

Serving Size: 28 gram
Servings per verpakking:64
Aantal kcal per serving:108

Eiwit 23 gram
Vet 0,5 gram
Koolhydraten 0,5 gram

23+0,5+0,5 = 24 Terwijl de serving size 28 gram is, waaruit bestaat de rest dan? Ik heb nl wel interesse, aangezien het zo goedkoop is...en ik een beetje uitgekeken ben op kwark.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven