AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Juist die moet ik ook hebben, micellar casein gaak bestellen :) :P
Ga ik weer lekker ijsjes van maken ^^
2 potten voor 50 euro? en mag je dan ook smaken kiezen?
Want dan ga ik dat vandaag of morgen doen.

En bestel ook alvast een fatburner maar weet nog niet zker welke :O.
Zit te denken aan hydroxycut hc-x.
Heb venom hyperdrive al gehad, die werkte wel lekker maar wil toch een keer wat anders proberen. Wat raadt jij me aan ilco?

En nog een goede multivitamine

Ja, de hoogste kwaliteit Micellar Caseine verkrijgbaar en we hebben toch de laagste prijs in Nederland kunnen handhaven:cool:

De smaken kun je kiezen inderdaad.

Qua fatburner zou ik kiezen tussen Lipo-6 X of de Hydroxycut, op de Lipo-6 X krijgen we nog iets betere reacties. Maar dit zal niet heel veel uitmaken.

Multi-Vitamines:
Multi-V van Sportpharma vind ik een zeer goede voordelige keuze.

-Opti-Men Optimum Nutrition
-ADAM Now Foods

L-Carnitine;
De hoeveelheid in Multi's is altijd minimaal terwijl je 1000 -1500 mg per dag neemt.
De beste keuze vind ik Transform.

Laatst bewerkt:
Ja, de hoogste kwaliteit Micellar Caseine verkrijgbaar en we hebben toch de laagste prijs in Nederland kunnen handhaven:cool:

De smaken kun je kiezen inderdaad.

Qua fatburner zou ik kiezen tussen Lipo-6 X of de Hydroxycut, op de Lipo-6 X krijgen we nog iets betere reacties. Maar dit zal niet heel veel uitmaken.

Multi-Vitamines:
Multi-V van Sportpharma vind ik een zeer goede voordelige keuze.

-Opti-Men Optimum Nutrition
-ADAM Now Foods
Dank je ik zal nu wel even wat gaan bestellen ^^. Bijna weer salaris he :roflol: Krijg ik dan nog wel wat leuke sampletjes :bow2:

Als je maar wat whey perfection en result creatine voor me bewaard voor over 2 weken! haha dan is die actie van result nog geldig toch?

Oeeh redelijke bestelling ^^
Kan jij der wat verschilde samptjes bij doen, maar geen hemorush ^^
Ref. 108396
De whey perfection cookies en cream komt nog wel anders wordt mijn kamer dalijk net een warenhuis ^^

Als je maar wat whey perfection en result creatine voor me bewaard voor over 2 weken! haha dan is die actie van result nog geldig toch?

JA! Zeker, we zijn heel tevreden over de Result.:)
De Whey Perfection gaat hard maar we hebben we heel goede afspraken gemaakt met de leverancier. Komt helemaal goed:D

Laat het maar even weten als je bestelt, dan maak ik er een mooi pakket van;)

JA! Zeker, we zijn heel tevreden over de Result.:)
De Whey Perfection gaat hard maar we hebben we heel goede afspraken gemaakt met de leverancier. Komt helemaal goed:D

Laat het maar even weten als je bestelt, dan maak ik er een mooi pakket van;)

thanx zal volgens mij een goede bestelling worden, zat te denken aan 9 kilo whey perfection, result creatine en misschien nog wat caseine eiwitten, maar zal het dan wel doorgeven.

Ik lees je antwoord morgen wel want ben nog ff tv kijken en dan slapen want kmoet er om 4.30 al weer uit :haar:

wel jammer dat de nieuwe caseine wat duurder is dan de ouwe en dat je minder krijgt (in gewicht dan)

Laatst bewerkt:
sh*t heb net nog de oude caseine besteld kan ik dit nog veranderen ilco??

wel jammer dat de nieuwe caseine een stuk duurder is dan de ouwe en dat je er ook minder voor krijgt (in gewicht dan)

Dit is het beste van het beste, met het hoogst mogelijke eiwitgehalte, laagste mogelijke aan vet en carbs (nagenoeg helemaal niets), betere smaak en betere oplosbaarheid en inderdaad iets duurder...(en dan werken we nog met zeer behoorlijke afnames en minimale marge) maar wel nog steeds de laagste prijs in Nederland:D

Maar je hebt gelijk, iets duurder als de vorige versie. Deze keuze hebben we bewust gemaakt. Ik hoop dat de klanten het hiermee eens zijn.
Wat jullie als klant willen en vinden is voor een bedrijf tenslotte het belangrijkst.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

sh*t heb net nog de oude caseine besteld kan ik dit nog veranderen ilco??

:DTuurlijk, krijg je voor deze keer de nieuwe versie voor dezelfde prijs.:cool:
Welke smaak? (aardbei, banaan of vanille)

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Oeeh redelijke bestelling ^^
Kan jij der wat verschilde samptjes bij doen, maar geen hemorush ^^
Ref. 108396
De whey perfection cookies en cream komt nog wel anders wordt mijn kamer dalijk net een warenhuis ^^

Mooie bestelling!:cool:

IK regel de samples voor je:)

Zal er extra cookie sampling voor je bij doen;)

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Ik lees je antwoord morgen wel want ben nog ff tv kijken en dan slapen want kmoet er om 4.30 al weer uit :haar:

pfff, dat is wel heel vroeg:cool:

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

thanx zal volgens mij een goede bestelling worden, zat te denken aan 9 kilo whey perfection, result creatine en misschien nog wat caseine eiwitten, maar zal het dan wel doorgeven.

Ok, super! :) Niet vergeten het mij even door te geven als je bestelt.;)
(PM)

Zo kan dit niet geloven. Doe maar banaan aub. Echt super service weer zoals ik van jullie (Ilco) gewend ben!!

TTOOPP SSSSERRRRVVVVIIICCCCEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!

Heb de Magic EAA besteld!
Trouwens erg fijn dat er geen minimum bedrag is voor gratis verzenden! :)

Zo kan dit niet geloven. Doe maar banaan aub. Echt super service weer zoals ik van jullie (Ilco) gewend ben!!

TTOOPP SSSSERRRRVVVVIIICCCCEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!

:) Regel ik morgenochtend direct voor je!

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

Heb de Magic EAA besteld!
Trouwens erg fijn dat er geen minimum bedrag is voor gratis verzenden! :)

Gezien;) Dank je, voor de bestelling!!

heb een reviewtje gemaakt over die RESULT! link
het is een aanrader ++ :D:lifter:

Dit is het beste van het beste, met het hoogst mogelijke eiwitgehalte, laagste mogelijke aan vet en carbs (nagenoeg helemaal niets), betere smaak en betere oplosbaarheid en inderdaad iets duurder...(en dan werken we nog met zeer behoorlijke afnames en minimale marge) maar wel nog steeds de laagste prijs in Nederland:D

Maar je hebt gelijk, iets duurder als de vorige versie. Deze keuze hebben we bewust gemaakt. Ik hoop dat de klanten het hiermee eens zijn.
Wat jullie als klant willen en vinden is voor een bedrijf tenslotte het belangrijkst.

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

:DTuurlijk, krijg je voor deze keer de nieuwe versie voor dezelfde prijs.:cool:
Welke smaak? (aardbei, banaan of vanille)

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

Mooie bestelling!:cool:

IK regel de samples voor je:)

Zal er extra cookie sampling voor je bij doen;)

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

pfff, dat is wel heel vroeg:cool:

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Ok, super! :) Niet vergeten het mij even door te geven als je bestelt.;)
(PM)
Juist, dankje man ^^. Had ik niet eens aan gedacht

Beste B&F, ik heb gisteren toch nog een sampletje via jullie site "besteld" met vooruitbetaling. Maar aangezien het bedrag €0,- was, kunnen jullie me vertellen of het goed is doorgekomen? Het gaat om Referentie nummer: 108233.

Mvgr,

BS

Beste B&F, ik heb gisteren toch nog een sampletje via jullie site "besteld" met vooruitbetaling. Maar aangezien het bedrag €0,- was, kunnen jullie me vertellen of het goed is doorgekomen? Het gaat om Referentie nummer: 108233.

Mvgr,

BS

dorgekomen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven