- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
als ik ga slapen met een crash slaap ik echt niet goed en wordt ik rond 4 uur zwetend wakker
dit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik ga slapen met een crash slaap ik echt niet goed en wordt ik rond 4 uur zwetend wakker
stuur even een emailtje naar info@bodyenfitshop.nl
- Eldert
Sorry, heb t super druk. Opgelost toch
- Eldert
We hebben de oude stevige shakers weer, in juni verwachten we de shaker pro!
- Eldert
denk zelfs dat ik jouw aan de lijn had toen ik terug belde. nou thx for fix 
Is idd opgelostdenk zelfs dat ik jouw aan de lijn had toen ik terug belde. nou thx for fix
![]()

ja ik zie het allemaal, zit er nut toch in. wel zoet spul zeg!

Bedankt voor je order, ik ga er voor je achteraan. Intern hier even overleggen met de avonddienst, aangezien we onze beloftes na horen te komen. Heb je voor mij het referentienummer van de bestelling? Overigens kan het soms zijn dat er wat vertraging op het moment van bestellen en ons systeem zit, waardoor die alsnog na 22u bij ons binnen gekomen is. Ik zoek het zo snel mogelijk voor je uit.

Bedankt voor je order, hij is onderweg!hier is mijn referentienr: 420585
khad betaald met bankcontact
bedankt
Ze staan al op de website, facebook en komen zo op het forum!

Ik had me zo verheugd op die witte chocola, maar mijn vriend heeft de Micellar Casein Perfection witte chocola gekocht en ik vond hem erg tegenvallen, helaas...

De Whey Perfection White Choco is heel erg lekker. Kun je eigenlijk niet vergelijken al vind ik de Micellar ook heel lekker. We hebben wat dat bettreft echt 1000% zeker de best smakende Micellar Casein maar dat smaakt nu eenmaal altijd anders als Whey. De structuur, oplosbaarheid, smaak is anders, dat is een eigenschap van het product.![]()

Dat filmpje van Olimp, haha echt baas.
Jammer, dat het spul redelijk prijzig is.
Bij Olimp zelf namelijk 39,99.
Dus ga er vanuit dat bij BodyenFit rond de 30-35 euro, en dat voor 25 doseringen, hmm.