Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je order, ik ga er voor je achteraan. Intern hier even overleggen met de avonddienst, aangezien we onze beloftes na horen te komen. Heb je voor mij het referentienummer van de bestelling? Overigens kan het soms zijn dat er wat vertraging op het moment van bestellen en ons systeem zit, waardoor die alsnog na 22u bij ons binnen gekomen is. Ik zoek het zo snel mogelijk voor je uit.

hier is mijn referentienr: 420585
khad betaald met bankcontact :D
bedankt

Nieuwe weekaanbiedingen?

hier is mijn referentienr: 420585
khad betaald met bankcontact :D
bedankt
Bedankt voor je order, hij is onderweg!
Ze staan al op de website, facebook en komen zo op het forum!;)

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 07:47 ----------

Weekaanbiedingen

Hydroxycut Hardcore Pro Series
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
120 capsules nu 29,90 euro

Transform (L-Carnitine Tartrate)
60 capsules nu 9,90 euro

BCAA Pure Caps
200 capsules nu 13.50 euro

Magnificent
2100 Gram (30 doseringen) nu 19,90 euro

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 07:49 ----------

Nieuwe smaak, nu voorradig:
Rara welke smaak is het?:D:D

white.jpg

:zuip::zuip:

Groetjes Ralf

Ik had me zo verheugd op die witte chocola, maar mijn vriend heeft de Micellar Casein Perfection witte chocola gekocht en ik vond hem erg tegenvallen, helaas...

Ik had me zo verheugd op die witte chocola, maar mijn vriend heeft de Micellar Casein Perfection witte chocola gekocht en ik vond hem erg tegenvallen, helaas...

De Whey Perfection White Choco is heel erg lekker. Kun je eigenlijk niet vergelijken al vind ik de Micellar ook heel lekker. We hebben wat dat bettreft echt 1000% zeker de best smakende Micellar Casein maar dat smaakt nu eenmaal altijd anders als Whey. De structuur, oplosbaarheid, smaak is anders, dat is een eigenschap van het product.:)

De Whey Perfection White Choco is heel erg lekker. Kun je eigenlijk niet vergelijken al vind ik de Micellar ook heel lekker. We hebben wat dat bettreft echt 1000% zeker de best smakende Micellar Casein maar dat smaakt nu eenmaal altijd anders als Whey. De structuur, oplosbaarheid, smaak is anders, dat is een eigenschap van het product.:)

Ja ik vond de Micellar wel lekker maar ik proefde geen witte chocola, eigenlijk smaakte het gewoon naar vanille. Ik wacht wel tot de whey in een sample pack zit en probeer hem dan. :)

Normaal gesproken wissel ik veel af met mijn whey smaakjes (isolaat), en de smaak Nutella vond ik toch wel erg aantrekkelijk klinken. Toen ik de pot openmaakte vond ik het erg lekker ruiken! Maar ik associeerde de geur niet helemaal met Nutella.. Voor de grap even een pot Nutella open getrokken en daaraan geroken ter vergelijking. Gek genoeg vond ik de whey zelfs lekkerder ruiken. De smaak echter... :o
Met water smaakte het oké, maar het totaal niet naar Nutella. Vaak maak ik shakes met havermeel, en ik moet zeggen dat de smaak daardoor al een stuk realistischer werd. De andere nieuwe smaakjes ben ik ook benieuwd naar, maar ik wacht tot die ook in het variatie pakket zitten. Nutella viel me toch een beetje tegen..

variatie packs helpt je van zoveel huilende klanten af :D mooi om te zien dat er om smaak niet van te twisten!

Ik heb nog nooit met tegen zin een eiwit shake gedronken van bodyenfitshop, ze zijn altijd trijoen x beter als die no-xplode (preworkout) shakes :roflol: daar moest ik gewoon van kokhalzen.

Goeie aanbiedingen !

Dat filmpje van Olimp, haha echt baas.
Jammer, dat het spul redelijk prijzig is.

Bij Olimp zelf namelijk 39,99.
Dus ga er vanuit dat bij BodyenFit rond de 30-35 euro, en dat voor 25 doseringen, hmm.

Laatst bewerkt:
ben benieuwd naar de white chocolate. Hebben jullie ze ook al in testers?

Dat filmpje van Olimp, haha echt baas.
Jammer, dat het spul redelijk prijzig is.

Bij Olimp zelf namelijk 39,99.
Dus ga er vanuit dat bij BodyenFit rond de 30-35 euro, en dat voor 25 doseringen, hmm.

Kwaliteit heeft nou eenmaal een prijs :)
Betaal ook 39,99 voor mesomorph en heb er tot nu toe geen spijt van. Gebruik al sinds eind januari en een 1 scoop heeft nog steeds zelfde effect als toen. Bij andere pwo's had ik vaak na 2-3 weken al dat ik er niks van voelde en naar 1,5-2 scoops moest.

http://en.olimp-supplements.com/?p=3&id=261

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven