MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
super service :)het is tof als je een opmerking schrijft bij je bestelling dat er dan ook rekening mee gehouden word

Bestelling ontvangen !! Toch een complimentje waard met al dat (soms toch) gezeik over laattijdige leveringen.. Woensdag betaald via bankoverschrijving,vanmorgen 9u10 ontvangen:-). En ik woon in Beveren-Waas,Belgie!

NR1 es proberen als pre workout,even genoeg van de stims:D
Daarbuiten alles netjes correct geleverd..D3,Optimen,bcaa,glucosamine,omega 3,Total muscle Solution en whey perfection. TOP!!

Bestelling ontvangen !! Toch een complimentje waard met al dat (soms toch) gezeik over laattijdige leveringen.. Woensdag betaald via bankoverschrijving,vanmorgen 9u10 ontvangen:-). En ik woon in Beveren-Waas,Belgie!

NR1 es proberen als pre workout,even genoeg van de stims:D
Daarbuiten alles netjes correct geleverd..D3,Optimen,bcaa,glucosamine,omega 3,Total muscle Solution en whey perfection. TOP!!

Nr 1 is een van onze meest verkochte producten. Het meest werkzame stoffen, daar gaat het om en vrij van stimulanten.:) Mooi voorraadje! Dank je, voor het compliment en de order:)

Nr.1 dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!

Ik ben aan het kijken naar groene thee voor te cutten. Wat raden jullie hiervoor aan?

wanneer krijgen jullie Dutch Stinger PWO binnen? echt veruit de beste PWO die er is voor mij! Dikke Rush, totaal geen crash:D:D

Net in alle haast een bestelling geplaatst, jammer genoeg ben ik hierdoor vergeten mijn cadeau's te kiezen.
Zou ik alsjeblieft 2 samples van Micellar Casein Proteine erbij kunnen hebbe :)
Ref; 422436
BEDANKT@

Suggesties voor whey smaken zijn altijd welkom toch? My 2 cents (crosspost uit Isolaat topic).

Wie wel eens in Rotterdam komt, ken wellicht de Ijssalon aan de Meent. Aldaar vind je allerlei interessante smaken die wellicht ook geschikt zijn voor Isolaat/Whey Perfection, waaronder:
-Bastogne;
-Oreo;
-Pistache;
-Oma's appeltaart (echt appeltaart smaak, wezenlijk anders dan de Whey Perfection smaak) en ook:
-Passievrucht;
-Mango (wie Indiaas eet, weet hoe lekker een Mango Lassi kan zijn, zou deze heel graag zien in het assortiment);
-Citroen (elke shake die ik heb geproeft, is zoet. Voor de afwisseling zou ik zeker iets zuurs prefereren);
-Dawet (Surinamers niet onbekend, lekker zoet, en de ijscoman die door de straten rijdt in de zomer, had deze smaak al zo'n 16 jaar terug in z'n assortiment).

• Like
Waarderingen: B&F
wanneer krijgen jullie Dutch Stinger PWO binnen? echt veruit de beste PWO die er is voor mij! Dikke Rush, totaal geen crash:D:D

Ik ken het product eigenlijk niet als ik eerlijk ben:) Klinkt wel goed.:)

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 07:36 ----------

Net in alle haast een bestelling geplaatst, jammer genoeg ben ik hierdoor vergeten mijn cadeau's te kiezen.
Zou ik alsjeblieft 2 samples van Micellar Casein Proteine erbij kunnen hebbe :)
Ref; 422436
BEDANKT@

Allereerst dank je voor de bestelling!:) Ik ben bang dat de bestelling al verwerkt is maar ik geef het direct even door:)

---------- Post toegevoegd Sat 12 May 2012 om 07:40 ----------

Suggesties voor whey smaken zijn altijd welkom toch? My 2 cents (crosspost uit Isolaat topic).

Wie wel eens in Rotterdam komt, ken wellicht de Ijssalon aan de Meent. Aldaar vind je allerlei interessante smaken die wellicht ook geschikt zijn voor Isolaat/Whey Perfection, waaronder:
-Bastogne;
-Oreo;
-Pistache;
-Oma's appeltaart (echt appeltaart smaak, wezenlijk anders dan de Whey Perfection smaak) en ook:
-Passievrucht;
-Mango (wie Indiaas eet, weet hoe lekker een Mango Lassi kan zijn, zou deze heel graag zien in het assortiment);
-Citroen (elke shake die ik heb geproeft, is zoet. Voor de afwisseling zou ik zeker iets zuurs prefereren);
-Dawet (Surinamers niet onbekend, lekker zoet, en de ijscoman die door de straten rijdt in de zomer, had deze smaak al zo'n 16 jaar terug in z'n assortiment).

Die zijn zeker altijd welkom. Dank je!:)
De Pistache zie ik toch vaak terug komen, daar gaan we zeker weer mee aan de gang. Passievrucht en Mango zijn ook opties:) Op de lijst! (we maken altijd een lijst, na de zomer gaan we dan de opties bekijken. Daar komt vast weer mooie aanvulling uit. :)

Hey B&F aangezien ik teveel kreeg bij men bestelling en ik dit graag retour zou zenden naar jullie wil ik even checken is dit het retour adress ? Team www.bodyenfitshop.nl
Kuper 12
8447GK Heerenveen
Nederland

• Like
Waarderingen: B&F
Gebruik onderstaande maar dan kun je het pakket gratis versturen:

Body & Fitshop.nl
Postbus 1076
8440 VB Heerenveen

Dank je, waarderen we!:)

Maandag doe ik hem in de bus voor mij zullen er wel kosten zijn want ik woon in belgie maar dat regelen we wel ik stop brieje bij

Peace !

Welke creatine (alleen creatine, geen andere stoffen er bij) is het beste? Er zijn zo veel verschillende soorten.

En wat is het nut om creatine na de training te nemen en op rustdagen?
Voor de training zie ik er het nut wel van, zodat je spieren worden voorzien van energie (mits je genoeg water drinkt) en daardoor zwaarder kan tillen.

Welke creatine (alleen creatine, geen andere stoffen er bij) is het beste? Er zijn zo veel verschillende soorten.

En wat is het nut om creatine na de training te nemen en op rustdagen?
Voor de training zie ik er het nut wel van, zodat je spieren worden voorzien van energie (mits je genoeg water drinkt) en daardoor zwaarder kan tillen.

-Creapure Creatine.

-Creatine is geen middeltje dat je energie geeft. Ook werkt het niet snel. Het tijdstip dat je het pakt maakt weinig uit. Gewoon elke dag 3-5 gram innemen met water, waardoor dit (langzaam) in je spieren terecht komt.

Het punt is dat je je spieren over een lange tijd verzadigd houdt met creatine waardoor je kracht en uithoudingsvermogen toenemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven