- Waardering
- 2.343
haha ik begrijp wat je bedoeld. Drink je met water of melk?
altijd met water
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ik begrijp wat je bedoeld. Drink je met water of melk?
Is goed, bedankt! Vind de supersnelle levering wel een groot pluspunt overigens!

super servicehet is tof als je een opmerking schrijft bij je bestelling dat er dan ook rekening mee gehouden word

Bestelling ontvangen !! Toch een complimentje waard met al dat (soms toch) gezeik over laattijdige leveringen.. Woensdag betaald via bankoverschrijving,vanmorgen 9u10 ontvangen:-). En ik woon in Beveren-Waas,Belgie!
NR1 es proberen als pre workout,even genoeg van de stims
Daarbuiten alles netjes correct geleverd..D3,Optimen,bcaa,glucosamine,omega 3,Total muscle Solution en whey perfection. TOP!!
Mooi voorraadje! Dank je, voor het compliment en de order
Ik ben aan het kijken naar groene thee voor te cutten. Wat raden jullie hiervoor aan?
100% de beste koop.wanneer krijgen jullie Dutch Stinger PWO binnen? echt veruit de beste PWO die er is voor mij! Dikke Rush, totaal geen crash![]()
Klinkt wel goed.
Net in alle haast een bestelling geplaatst, jammer genoeg ben ik hierdoor vergeten mijn cadeau's te kiezen.
Zou ik alsjeblieft 2 samples van Micellar Casein Proteine erbij kunnen hebbe
Ref; 422436
BEDANKT@
Ik ben bang dat de bestelling al verwerkt is maar ik geef het direct even door
Suggesties voor whey smaken zijn altijd welkom toch? My 2 cents (crosspost uit Isolaat topic).
Wie wel eens in Rotterdam komt, ken wellicht de Ijssalon aan de Meent. Aldaar vind je allerlei interessante smaken die wellicht ook geschikt zijn voor Isolaat/Whey Perfection, waaronder:
-Bastogne;
-Oreo;
-Pistache;
-Oma's appeltaart (echt appeltaart smaak, wezenlijk anders dan de Whey Perfection smaak) en ook:
-Passievrucht;
-Mango (wie Indiaas eet, weet hoe lekker een Mango Lassi kan zijn, zou deze heel graag zien in het assortiment);
-Citroen (elke shake die ik heb geproeft, is zoet. Voor de afwisseling zou ik zeker iets zuurs prefereren);
-Dawet (Surinamers niet onbekend, lekker zoet, en de ijscoman die door de straten rijdt in de zomer, had deze smaak al zo'n 16 jaar terug in z'n assortiment).

Op de lijst! (we maken altijd een lijst, na de zomer gaan we dan de opties bekijken. Daar komt vast weer mooie aanvulling uit. 
Hey B&F aangezien ik teveel kreeg bij men bestelling en ik dit graag retour zou zenden naar jullie wil ik even checken is dit het retour adress ? Team www.bodyenfitshop.nl
Kuper 12
8447GK Heerenveen
Nederland

Ik ken het product eigenlijk niet als ik eerlijk benKlinkt wel goed.
![]()

Gebruik onderstaande maar dan kun je het pakket gratis versturen:
Body & Fitshop.nl
Postbus 1076
8440 VB Heerenveen
Dank je, waarderen we!![]()
Welke creatine (alleen creatine, geen andere stoffen er bij) is het beste? Er zijn zo veel verschillende soorten.
En wat is het nut om creatine na de training te nemen en op rustdagen?
Voor de training zie ik er het nut wel van, zodat je spieren worden voorzien van energie (mits je genoeg water drinkt) en daardoor zwaarder kan tillen.