XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maximize intense mango is lkrrrr !! damnn eindelijk eens een pre workout die heerlijk smaakt haha
En je kan er nog goed op trainen ook!:D
net bestelling gedaan met de opmerking: laat dat tshirt maar zitten, doe maar wat pre WO power samples ofzo.
tshirts zijn te klein, vetmeter ook eigenlijk....:(
nr.434109
Ik ga het voor je regelen, dat komt helemaal goed!
RALF! U joking? Dexaprine in de aanbieding? haha :D net nu ik deze nodig heb JOINK die neem ik mee :D Bedankt!
Haha, deze week 6 echt superaanbiedingen he.
Waarom is de opti-women nooit in de aanbieding? Ik heb de opti-men vitaminepillen al heel vaak langs zien komen, maar de opti-women nog nooit...
Dat durf ik niet te zeggen waarom dat het geval is. Stuur me anders een PM als je deze graag bestellen wilt. Dan zorg ik voor een uitzondering.
Serieus....

Heb woensdagavond optimen en Nr.1 besteld, zijn ze nu opeens allebei in de aanbieding. Scheelt toch mooi 7 euro.
k snap dat het heel vervelend is, maar we weten nooit precies wat er in de weekaanbieding gaat. Meetsal pas op donderdag, want dan komt de voorraad weer binnen.

Groetjes Ralf

beste,

ik heb 21-05 een bestelling gedaan bij jullie ,en laten verzenden via pakjegemak,maar heb geen sms gehad dat het pakje is bezorgd,misschien omdat ik een paar dagen in het buitenland was,maar is de bestelling verzonden?
Referentie nummer: 429822‏

effe mijn email kopiert,misschien hier sneller antwoord,omdat ik dalijk toch bij postkantoor in de buurt ben

Hoi B&F,

Even een lastig vraagje.
Gister was er niemand thuis om mijn pakketje aan te nemen.
Ik heb een niet thuis code gekregen alleen kan je die blijkbaar alleen diezelfde dag gebruiken, en dat heb ik niet gedaan.
Vandaag is er om 16:00 iemand thuis bij mij om het pakketje aan te nemen, maar daarvoor niet.

Dus om te voorkomen dat ze voor niets bij mij aan de deur komen. Zouden jullie kunnen vragen of ze het pakketje na 16:00 kunnen bezorgen?
Mijn referentie nummer is 431270

Alvast bedankt! :cool:

beste,

ik heb 21-05 een bestelling gedaan bij jullie ,en laten verzenden via pakjegemak,maar heb geen sms gehad dat het pakje is bezorgd,misschien omdat ik een paar dagen in het buitenland was,maar is de bestelling verzonden?
Referentie nummer: 429822‏

effe mijn email kopiert,misschien hier sneller antwoord,omdat ik dalijk toch bij postkantoor in de buurt ben
Dat gebeurt mij ook wel eens. Ik ga dan gewoon 1 dag later naar het afhaalpunt en vraag of ze even kijken, die ligt daar dan gewoon klaar.. :)

Hoi B&F,

Even een lastig vraagje.
Gister was er niemand thuis om mijn pakketje aan te nemen.
Ik heb een niet thuis code gekregen alleen kan je die blijkbaar alleen diezelfde dag gebruiken, en dat heb ik niet gedaan.
Vandaag is er om 16:00 iemand thuis bij mij om het pakketje aan te nemen, maar daarvoor niet.

Dus om te voorkomen dat ze voor niets bij mij aan de deur komen. Zouden jullie kunnen vragen of ze het pakketje na 16:00 kunnen bezorgen?
Mijn referentie nummer is 431270

Alvast bedankt! :cool:
Ze komen vandaag tussen 12:30 - 14:00 uur. Als je er dan niet bent, brengen ze deze naar je dichtstbijzijnde afhaallocatie. Ze laten dan opnieuw een briefje achter waar je deze dezelfde dag nog kan ophalen. Veel succes ermee!

Ralf

zojuist de whey perfection actie besteld+muscle protect+noshotgun :D

Flink pakket binnen gehad alleen de smaak van me whey is chocolate inplaats van white chocolate die ik besteld had, al mailtje gestuurd naar jullie!

428008

Ze komen vandaag tussen 12:30 - 14:00 uur. Als je er dan niet bent, brengen ze deze naar je dichtstbijzijnde afhaallocatie. Ze laten dan opnieuw een briefje achter waar je deze dezelfde dag nog kan ophalen. Veel succes ermee!

Ralf

Ah, mooi. Dat afhaal punt is 5 min van m'n huis vandaan dus dat komt goed uit.

Bedankt nog voor de moeite!

Helden!
Gisteren om 19.00u besteld en juist de potten in ontvangst genomen te Belgisch Limburg! Daar kan menig winkel/dienst in BE iets van leren zunne! :p

Top Service en de shakebekers zien er idd al beter uit. Ook al zijn het niet de luxe versies. Straks eens uitproberen.

zojuist de whey perfection actie besteld+muscle protect+noshotgun :D
Bedankt voor je order, we gaan er mee aan de slag. Morgen in huis!
Flink pakket binnen gehad alleen de smaak van me whey is chocolate inplaats van white chocolate die ik besteld had, al mailtje gestuurd naar jullie!

428008
Gaat mijn collega zo mee aan de slag. Het is echt onzettend druk en de nieuwe weekaanbieding lopen als een trein, dus je krijgt zo bericht!
Ah, mooi. Dat afhaal punt is 5 min van m'n huis vandaan dus dat komt goed uit.

Bedankt nog voor de moeite!
Graag gedaan. Geniet ervan!
Helden!
Gisteren om 19.00u besteld en juist de potten in ontvangst genomen te Belgisch Limburg! Daar kan menig winkel/dienst in BE iets van leren zunne! :p

Top Service en de shakebekers zien er idd al beter uit. Ook al zijn het niet de luxe versies. Straks eens uitproberen.
Graag gedaan. We doen elke dag opnieuw ons best! En binnenkort krijgen we tijdelijke shakers, namelijk deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Groetjes Ralf

Ja is geregeld, krijg een nieuwe toegestuurd en dan geef ik de verkeerde terug aan de postbode :D

Wanneer komt NO3 Chrome van cellucor binnen ?

Vandaag ? maandag ? dinsdag ?
Helemaal goed gegokt. We hebben het besteld, met een beetje geluk vandaag nog. Anders word het begin volgende week!

Groetjes Ralf

---------- Post toegevoegd Fri 25 May 2012 om 12:01 ----------

Ik hoop dat je goed geholpen bent!:thumbs: Volgens ons systeem is er een order ingeboekt voor het ophalen van het pakket en je pakket is ook opnieuw verzonden. Je hebt hierover (als het goed is) een verzendbevestiging gehad. Ik hoop dat het zo goed opgelost is en kun je genieten van een hele lekkere White Chocolade shake!

Groetjes Ralf

Mooie acties idd Ralf! Bij deze ;) ref 434302

Alvast fijn weekend gewenst!

:O wat een mooi shake bekers :)

Mooie acties idd Ralf! Bij deze ;) ref 434302

Alvast fijn weekend gewenst!
Bedankt voor je order. We gaan (weer) ons best doen!
:O wat een mooi shake bekers :)
Dat dacht ik! Deze hadden we vroeger ook (plusminus 4 jaar geleden) en die bevielen altijd goed. Dit hebben we dus nu tijdelijk even. Binnenkort komen de pro-shakers erbij en dan hebben we weer een mooi assortiment shakers!:eek:

Groetjes Ralf

Heb 3 mails gehad dat mijn bestelling is verzonden, krijg ik deze bestelling dan 3 keer aan? O.o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven