En je kan er nog goed op trainen ook!Maximize intense mango is lkrrrr !! damnn eindelijk eens een pre workout die heerlijk smaakt haha

Ik ga het voor je regelen, dat komt helemaal goed!net bestelling gedaan met de opmerking: laat dat tshirt maar zitten, doe maar wat pre WO power samples ofzo.
tshirts zijn te klein, vetmeter ook eigenlijk....
nr.434109
Haha, deze week 6 echt superaanbiedingen he.RALF! U joking? Dexaprine in de aanbieding? hahanet nu ik deze nodig heb JOINK die neem ik mee
Bedankt!
Dat durf ik niet te zeggen waarom dat het geval is. Stuur me anders een PM als je deze graag bestellen wilt. Dan zorg ik voor een uitzondering.Waarom is de opti-women nooit in de aanbieding? Ik heb de opti-men vitaminepillen al heel vaak langs zien komen, maar de opti-women nog nooit...
k snap dat het heel vervelend is, maar we weten nooit precies wat er in de weekaanbieding gaat. Meetsal pas op donderdag, want dan komt de voorraad weer binnen.Serieus....
Heb woensdagavond optimen en Nr.1 besteld, zijn ze nu opeens allebei in de aanbieding. Scheelt toch mooi 7 euro.
Groetjes Ralf

ref 434302