Waarschijnlijk is er wat fout gegaan tijdens het voorbereiden van je bestelling. Ik zie dat je deze eenmaal aangeboden krijgt!Heb 3 mails gehad dat mijn bestelling is verzonden, krijg ik deze bestelling dan 3 keer aan? O.o

Groetjes Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk is er wat fout gegaan tijdens het voorbereiden van je bestelling. Ik zie dat je deze eenmaal aangeboden krijgt!Heb 3 mails gehad dat mijn bestelling is verzonden, krijg ik deze bestelling dan 3 keer aan? O.o

Good old monohydraat (creapure)
NR.1 kan je ook kiezen maar dit is geen pure creatine meer, daar zitten nog heel wat andere dingen bij. Als je die kiest koop je best ook nog een potje creapure bij als aanvulling op de creatine die in NR.1 zit want creatine moet je meerdere malen per dag wat van innemen terwijl NR.1 enkel pre/post work-out is.
Ik zou zeggen, doe wat het best in je budget pastals je budget het toelaat kies dan voor NR.1 + creapure en anders enkel de creapure
Edit: de waarom.
- Nr.1 : kijk eens naar de ingrediënten, ga natuurlijk niet van allemaal gaan zeggen wat ze exact doen maar dat zijn dus een heleboel extra dingen die je een extra boost kunnen geven.
- Waarom monohydraat? Het is bewezen! Over alle andere (of meeste) zijn er vragen over de werking. Speciaal klinkende of duurdere creatine is vaak niet beter. Mono is het goedkoopst en is bewezen, ben je zeker van dat het werkt.
Verder laat ik het aan Ilco of groentje (Ralf) over. Ondertussen mss wel al wat minder groen.

Jazeker, Super Creatine is ook een erg goede combinatie. Creatine kun je altijd het beste met een koolhydraatbron innemen en deze bevat dit. Naast creapure zitten er andere goede creatines in en ingredienten die de werking sterker maken. Absoluut een aanrader.Goed man, Plusje voor jou!
Maar in super creatine zit ook creapure in. Kan ik net zo goed eigenlijk die nemen?
We doen altijd ons best om aan alle wensen te voldoen, echter lukt dat soms door de drukte niet altijd. Volgende bestleling probeer ik wel iets voor je te regelen! Ik ben blij dat je al met al alles goed ontvangen hebt!De bestelling is binnen. Helaas geen extra samples maar de gewone geselecteerde kadoos. En de Extra sample die ik gekregen had was van de zelfde smaak als dat ik gekocht heb. Ook een beetje jammer hahahaha. Maar het is binnen.
Straks nr1 bestellen, hoop dat die crea normaal doet ^^
Maart 2014. Dat is wel de bedoeling, echter we hebben nog een pallet staan met 1,3 diwat is de houdbaarheids datum van noxi pro?
Ze gaan het 1.3 di nog wat er uit halen toch?

Dit is het aminozuurprofiel van de Amino Capsules. Ik weet niet hoeveel 3 capsules (1 servering) is ,maar dat zou je even moeten wegen en omrekenen.Vraagje, komen de leucine pure caps nog terug? En graag wilde ik ook weten hoeveel mg leucine er per dosering zit in jullie amino capsules. Alvast bedankt!
Zodra Ilco er is update ik mijn post voor je
Groetjes Ralf
Ja is geregeld, krijg een nieuwe toegestuurd en dan geef ik de verkeerde terug aan de postbode![]()
Je moet je personeel beter in de gaten houden.
Ik had gister om 21:57 besteld, werd de dag erna pas verzonden...
Ze smokkelen gewoon een paar minuten van hun werkdag af![]()

@ Ralf zag dat de slankeiwit nu in de aanbieding is. Ik zal die ook bestellen. Kan je dan niet een mooi combi prijsje maken met de Whey perfection samples. Zeg bijvoorbeeld 38,90 voor een combi![]()
@B&F: dat kan toch niet met PostNL? Of hebben jullie een andere transportservice daarvoor?

Bedoel je zoiets?Hey, hebben jullie ook zoiets in jullie assortiment?
http://www.bodybuilding.com/store/7keto.html
Ik zocht op '7-keto' en er waren geen resultaten.
Vorige week m'n pakketje ontvangen en zoals beloofd nu ook de vetpercentagemeter binnengekregen! Bedankt Ralf & B&F!![]()

beste,
bestelling (refnr 430635) is zonet aangekomen, maar er is een klein foutje gebeurd:
Ik heb whey perfection 4540 gram creamy coconut gehad
en Whey perfection White chocolate.
deze laatste zou Miccelair Casein white chocolate moete zijn, was deze uitverkocht misschien?
smaak maakt me niet veel uit maar is wel totaal iets anders als de whey...

Hey, hebben jullie ook zoiets in jullie assortiment?
http://www.bodybuilding.com/store/7keto.html
Ik zocht op '7-keto' en er waren geen resultaten.