Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op 21/05 Super Omega 3-6-9 (250caps van now foods) en Elite Whey gourmet bars (fudge brownie van Dymatize) besteld, op 22/05 alles geleverd gekregen (incl zakje whey perfection en shakebeker).
Bedankt voor de snelle afhandeling B&F
Daarnet ook de tweede bestelling alweer gedaan.
Now food Daily vits, Now foods green tea extract, now foods joint support en Elite whey gourmet bars (cookies and cream van dymatize)
referentie:433208
Super, bedankt voor je order. Deze gaan we direct verwerken. Morgen in huis!

Groetjes Ralf

Hey B & F.
Ik heb gister ochtend een bestelling geplaatst,
maar heb nog steeds geen mailtje gehad met "bestelling verzonden"
Is er misschien wat fout gegaan?
Mijn referentie nummer: 431407

Dit duurt meestal 1-2 dagen, in de meeste gevallen is dat afhankelijk van de bank. Belangrijk is om wel je referentienummer bij de overschrijving te vermelden, anders weet ons systeem niet welke bestelling bij de overschrijving hoort.

Groetjes Ralf

Stuurt het systeem een mail, wanneer ze de betaling ontvangen hebben cq kan jij even iets laten weten?
(Sorry voor mijn "wantrouwen" dat ik tov online-banking gekregen heb. :D)
(Referentie nummer: 431793)

B&F

Ik heb een vraag ik heb TMS, Magnificent en Whey perfection,

Ik neem me whey in de ochtend en voor en na de training (op trainingsdagen)
nu heb ik sinds kort weer TMS+Magnificent besteld en vroeg me af hoe ik het beste dat kan verdelen qua tijdlimieten, zowel voor als na de training.
Ik zat te denken aan:

60 min voor de training whey shake
15-30 min voor de training TMS

na de training direct Magnificent
30 min na de training whey

zijn de tijden een beetje goed verdeeld?

alvast bedankt :D

Stuurt het systeem een mail, wanneer ze de betaling ontvangen hebben cq kan jij even iets laten weten?
Zodra je betaling door hun ontvangen is, krijg je een verzendbevestiging. Dat betekend dat de betaling ontvangen is en je order vanaf dan onderweg is. Vaak heb je die de volgende dag (ik wel iig).

Hey B & F.
Ik heb gister ochtend een bestelling geplaatst,
maar heb nog steeds geen mailtje gehad met "bestelling verzonden"
Is er misschien wat fout gegaan?
Mijn referentie nummer: 431407

Nee, is gewoon verzonden:) Dank je, voor de bestelling. (mail naar je hotmail.)

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 18:40 ----------

Zodra de betaling binnen is ontvang je direct een mail.:)

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 18:41 ----------

B&F

Ik heb een vraag ik heb TMS, Magnificent en Whey perfection,

Ik neem me whey in de ochtend en voor en na de training (op trainingsdagen)
nu heb ik sinds kort weer TMS+Magnificent besteld en vroeg me af hoe ik het beste dat kan verdelen qua tijdlimieten, zowel voor als na de training.
Ik zat te denken aan:

60 min voor de training whey shake
15-30 min voor de training TMS

na de training direct Magnificent
30 min na de training whey

zijn de tijden een beetje goed verdeeld?

alvast bedankt :D

Ja, zo doe je het gewoon goed. Top!:)

Is Soul Ripper van Olimp ondertussen al binnen? :o

gister whey perfection + muscle protect combi en L-carnitine besteld. Was eerst van plan pas te bestellen als me whey op was maar die banaan komt ondertussen me strot uit dus voor afwisseling nu al chocola besteld. vandaag bezorgd. Alleen mijn carnitine zat er niet in direct gebeld half uurtje later keek ik in me mail box en een nieuwe verzend bevestiging. kan mijn carnitine dus morgen verwachten

Top service

B&f ik heb een lactose intolerantie maar wil toch whey perfection , casein bestellen.
Ik kan wel leven met de bijwerking maar wordt de proteine dan wel opgenomen? Anders hou ik het bij de isolaat.

Ohja bijwerking is soms diarree wordt het dan nog steeds opgenomen?

Is Soul Ripper van Olimp ondertussen al binnen? :o

Dinsdag of woensdag:) (eindelijk inderdaad:cool:)

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 20:00 ----------

Oke, en maakt het trouwens uit als je het bij elkaar doet? Dus bijvoorbeeld: 30 min voor de training whey+TMS?
en na de training precies hetzelfde met magnificent

Niet bij elkaar doen. Zoals je het doet gaat het goed. De TMS en Whey dus echt los laten staan ervoor en erna ook eerst Magnificent en 20 tot 30 minuten later de whey.:cool:

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 20:00 ----------

gister whey perfection + muscle protect combi en L-carnitine besteld. Was eerst van plan pas te bestellen als me whey op was maar die banaan komt ondertussen me strot uit dus voor afwisseling nu al chocola besteld. vandaag bezorgd. Alleen mijn carnitine zat er niet in direct gebeld half uurtje later keek ik in me mail box en een nieuwe verzend bevestiging. kan mijn carnitine dus morgen verwachten

Top service

Dank je, voor je begrip!!:)

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 20:02 ----------

Ohja bijwerking is soms diarree wordt het dan nog steeds opgenomen?

Ja, de werking zal hetzelfde zijn, de bijwerking lijkt mij erg lastig. Je zou dan eventueel ook Isolaat Perfection kunnen nemen.:)

Weten jullie de weekaanbiedingen al?

Dit is wss een rare vraag maar is er een of andere manier om creatine uit een product te halen met een scheikundige methode ofzo? Loop al een tijd te kwijlen van nr1 maar kan t niet kopen ivm crea

Is de CLA Mega verpakking uitverkocht misschien? Ik zie ze niet meer staan tussen de weekaanbiedingen.

Laatst bewerkt:
al voorproefje op wat er morge in aanbieding komt? :P moet whey hebbe maar als die er niet komt bestel ik die vnv denk ^^

Wanneer komt de low carb vital drink ( apple en peach-mango ) terug binnen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven