MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen probleem.

Dan moet ik dus niet wachten, volgende week even de casseïne bestellen :D

Is peptopro uit het assortiment? Of gewoon tijdelijk op?

De Peptopro is tijdelijk op. Komt weer terug:)

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 09:54 ----------

Beste B&F,

Nog een vraagje.. hoe groot zijn de vitamine C-1000 capsules? Ik weet dat de tabletten dikke pillen zijn, maar de capsules? Zit daar gewoon poeder in? Dan heb ik wel een idee namelijk. Deze bedoel ik: http://bodyenfitshop.nl/vitamine-c/now-foods/vitamine-c-capsules
Thanks en thumbs up voor de goede service tot nu toe.

Ja, een capsule is eigenlijk niets meer of minder als een omhulsel voor het poeder/de dosering inderdaad. Dank je!:)

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 09:56 ----------

Waarom mag 7-keto niet verkocht worden in Europa?

7-keto dhea. Is gekwalificeerd als medicijn:)

Laatst bewerkt:
B&F, ik had gisteren mijn bestelling gedaan in de ochtend om het zeker vandaag nog aan te krijgen. Zo stond het ook in m'n track en trace, enkel ik ga nu even kijken en zie dat het naar dinsdag is opgeschoven? (oke maandag feestdag, maar waarom vandaag niet?)
ref 434302

B&F, ik had gisteren mijn bestelling gedaan in de ochtend om het zeker vandaag nog aan te krijgen. Zo stond het ook in m'n track en trace, enkel ik ga nu even kijken en zie dat het naar dinsdag is opgeschoven? (oke maandag feestdag, maar waarom vandaag niet?)
ref 434302

Dat weet helaas alleen Postnl. Ik denk dat het puur een vertraging is. Zal mij niet verbazen als zij kampen met tekort aan personeel in deze dagen:rolleyes: Als het had gekund had ik nu direct voor je gebeld, zij zijn helaas ook pas dinsdag weer bereikbaar.:cool:

B&F:

Heeft jullie winkel in zwolle ook Intimidate liggen?
Ik kan hun niet bellen wat me telefoon is gisternacht verzopen in een glas bier:rolleyes:

Oke prima dan weet ik inderdaad voldoende :)!

Gister besteld en pakket word zo bezorgd, was net niet thuis en de dame van de pakketjes was al geweest maar ze schrijft haar nr altijd op en dan ken je bellen en komt ze weer langs

B&F:

Heeft jullie winkel in zwolle ook Intimidate liggen?
Ik kan hun niet bellen wat me telefoon is gisternacht verzopen in een glas bier:rolleyes:

Intimidate is nu net even op. We verwachten het midden aankomende week weer. Dan heeft Zwolle het ook de volgende dag.. Ik laat het hier direct weten zodra ze er weer zijn:)

Glas bier:D

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 13:09 ----------

Gister besteld en pakket word zo bezorgd, was net niet thuis en de dame van de pakketjes was al geweest maar ze schrijft haar nr altijd op en dan ken je bellen en komt ze weer langs

Dat is netjes inderdaad:)

Intimidate is nu net even op. We verwachten het midden aankomende week weer. Dan heeft Zwolle het ook de volgende dag.. Ik laat het hier direct weten zodra ze er weer zijn:)

Is ook een supp :D, lekker als ie ijskoud is.
Komt er ook een bier smaak bij de whey perfection? :D

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 13:09 ----------

Dat is netjes inderdaad:)
Jullie hebben dus helemaal niet meer? ook niet in heerenveen?

whey met een bier smaak :roflol:
En dan ook nog verschillende bier smaken he... grolsch, heiniken, amstel.. met een flinke kraag erop...

En dan ook nog verschillende bier smaken he... grolsch, heiniken, amstel.. met een flinke kraag erop...

Heineken is geen bier ;).

palm-pils.jpg

Zou het goed verkopen?:D

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 13:56 ----------

Niet direct het eerste waar ik zelf aan zou denken als ik eerlijk ben:)

---------- Post toegevoegd Sat 26 May 2012 om 13:57 ----------

Intimidate;
Is donderdag of vrijdag op gegaan, overal inderdaad. Het is onderweg. Ik hou je op de hoogte:)

Bestelling wederom netjuhs ontvangen. :)
PS ben benieuwd naar de ZMA! Vanavond ga ik het uitproberen!

Heey B&F,

Wilde net whey bestellen, zie tot mijn verbazing dat er een aantal smaken bij zijn gekomen. (had 2 emmers whey tot voor kort)

Welke smaken zijn het meest verkocht/welke smaken zijn het lekkerst?

Laatst bewerkt:
Heb m'n bestelling toch aangekregen, gekke jongens bij PostNL :D bedankt B&F ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven