- Waardering
- 145
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zou het niet eens willen proberen!OT; whey met biersmaak zou wel nice zijn maar misschien
te ver gezocht imo op den duur![]()

bang voor verslaving?

Heey B&F,
Wilde net whey bestellen, zie tot mijn verbazing dat er een aantal smaken bij zijn gekomen. (had 2 emmers whey tot voor kort)
Welke smaken zijn het meest verkocht/welke smaken zijn het lekkerst?

De smaken zijn stuk voor stuk heerlijk
hmmm die whey perfection witte chocola is die nog niet te bestellen ??
staat wel in de smaken lijst maar als ik op bestellen klik en ik wil daar een smaak ingeven dan staat ie er niet bij !!

Vergeet de alcohol erbij niet. Alleen de alcohol nog in poedervorm krijgen![]()
We hadden gisteren bedrijfs BBQ. Ik drink normaal niet zo veel maar heb nu tot redelijk hoofdpijn
Het was in ieder geval weer gezellig
Heb m'n bestelling toch aangekregen, gekke jongens bij PostNLbedankt B&F
![]()

Of je neemt de smaken van echte bieren zoals Duvel, Westmalle en Grimbergen![]()

Godver wat balen,
Gisteravond wat spullen besteld.
Ik werken, ouders weg en zus zou thuis zijn voor pakketje.
Ligt ze in de achtertuin te zonnen, heeft ze de bel niet gehoord
Dan dinsdag maar![]()
Dat zal dan inderdaad dinsdag worden.White chocolate is binnen en de verkeerde pot is mee terug gegeven aan meneer de postbode
Heel leuk die extra pre-workout samples B&F! ga ik zeker op knallen!
ps: de white chocolate is uiteraard heerlijk!
Dank je! 
En bestelling de dag nadien aangekomen (BE), top.
Ben benieuwd hoe de whey aardbei/kiwi smaakt![]()
Zeker met dit weer
Is er nu al bekend hoeveel sucralose er per maatbeker in de Whey Perfection zit?
B en f.
Indien ik vandaag een bestelling plaats, wordt dit dan dinsdag bezorgd?

@Body En Fitshop nu zie ik staan aardbei maar ik zie die niet in de lijst bij bestellen van de whey, hoe kan dat ?

Hoelang is de Combo-aanbieding Whey Perfection Superactie (die met 15 sachets erbij) nog geldig?
erg hard. Ik hoop volgende week de hele week nog maar ik kan het niet garanderen.
Ik wil bij deze nogmaals het idee opperen om de sachets ook te gaan verkopen per smaak. Misschien is het niet te doen voor elke smaak, maar voor de standaard favorieten (chocolade, aardbei, banaan, vanille?).
Ik heb nu de Variety voor op reis, en ik merk dat er een heleboel tussen zitten die ik gewoon niet zo lekker vind. Op zich geen probleem, het gaat om de eiwitten en niet om de smaak, maar het zou best prettig zijn om gewoon altijd bv. de chocolade (favorietje) weg te kunnen knallen.
Overigens mijn complimenten voor de Berry Blast, t*ring, die is écht lekker. Meestal ben ik niet zo van de fruitsmaken, maar deze is echt goed!
Voor de Whey Perfection zou het best een aanvulling zijn
Zo heb ik ook al is voorgesteld om een combipakket eiwitrepen aan te bieden. Zodat je even kan proeven voordat je gelijk een doos met 12 moet bestellen.![]()
B en f.
Indien ik vandaag een bestelling plaats, wordt dit dan dinsdag bezorgd?