MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Krijgen jullie weer DAA van jullie eigen merk? :)

Godver wat balen,
Gisteravond wat spullen besteld.
Ik werken, ouders weg en zus zou thuis zijn voor pakketje.
Ligt ze in de achtertuin te zonnen, heeft ze de bel niet gehoord:mad:
Dan dinsdag maar :(

White chocolate is binnen en de verkeerde pot is mee terug gegeven aan meneer de postbode :)

Heel leuk die extra pre-workout samples B&F! ga ik zeker op knallen!

ps: de white chocolate is uiteraard heerlijk!

En bestelling de dag nadien aangekomen (BE), top.
Ben benieuwd hoe de whey aardbei/kiwi smaakt :D

Heineken is geen bier ;).

palm-pils.jpg
:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
net precies wat ik denk dus :rolleyes:
OT; whey met biersmaak zou wel nice zijn maar misschien
te ver gezocht imo op den duur :p

hmmm die whey perfection witte chocola is die nog niet te bestellen ??
staat wel in de smaken lijst maar als ik op bestellen klik en ik wil daar een smaak ingeven dan staat ie er niet bij !!

Heey B&F,

Wilde net whey bestellen, zie tot mijn verbazing dat er een aantal smaken bij zijn gekomen. (had 2 emmers whey tot voor kort)

Welke smaken zijn het meest verkocht/welke smaken zijn het lekkerst?

We hebben al 24 smaken voor de Whey Perfection inderdaad:)

Meest verkocht:
Banaan
Aardbei
Vanilla
Chocolate

Persoonlijke favorieten:
Stracciatella
Frambozen
Chocolate Coconut
Cookies
White Chocolate
En ga zo maar door:D De smaken zijn stuk voor stuk heerlijk:)

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 10:48 ----------

hmmm die whey perfection witte chocola is die nog niet te bestellen ??
staat wel in de smaken lijst maar als ik op bestellen klik en ik wil daar een smaak ingeven dan staat ie er niet bij !!

Jawel, de onderste smaak. Ruim op voorraad:)

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 10:51 ----------

Vergeet de alcohol erbij niet. Alleen de alcohol nog in poedervorm krijgen :scratch:

Kan geen alcohol meer zien:D We hadden gisteren bedrijfs BBQ. Ik drink normaal niet zo veel maar heb nu tot redelijk hoofdpijn:D Het was in ieder geval weer gezellig:)

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 10:53 ----------

Heb m'n bestelling toch aangekregen, gekke jongens bij PostNL :D bedankt B&F ;)

Top, goed om te lezen. Jij bedankt voor de order!:)

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 10:54 ----------

Of je neemt de smaken van echte bieren zoals Duvel, Westmalle en Grimbergen ;)

De wat zwaardere bieren:D

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 10:54 ----------

Krijgen jullie weer DAA van jullie eigen merk? :)

Weet ik nog niet helemaal zeker als ik eerlijk ben.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 10:55 ----------

Godver wat balen,
Gisteravond wat spullen besteld.
Ik werken, ouders weg en zus zou thuis zijn voor pakketje.
Ligt ze in de achtertuin te zonnen, heeft ze de bel niet gehoord:mad:
Dan dinsdag maar :(

Ai:cool: Dat zal dan inderdaad dinsdag worden.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 10:55 ----------

White chocolate is binnen en de verkeerde pot is mee terug gegeven aan meneer de postbode :)

Heel leuk die extra pre-workout samples B&F! ga ik zeker op knallen!

ps: de white chocolate is uiteraard heerlijk!

Voor elkaar:) Dank je! :)

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 10:56 ----------

En bestelling de dag nadien aangekomen (BE), top.
Ben benieuwd hoe de whey aardbei/kiwi smaakt :D

Laat maar even weten. Ben zelfs altijd wel enthousiast over de wat frissere fruitsmaken:) Zeker met dit weer:)

@Body En Fitshop nu zie ik staan aardbei maar ik zie die niet in de lijst bij bestellen van de whey, hoe kan dat ?

aha pfffff gezien ik had ff nie opgelet my bad ....

kleine aanvulling op de biersmaken Duvel heeft nu een nieuwe tripelhop een jaarbier en die is weer goed...

voor de echte biersmaken neem je een echte trapist met een voorkeur voor west-vleteren

Ik wil bij deze nogmaals het idee opperen om de sachets ook te gaan verkopen per smaak. Misschien is het niet te doen voor elke smaak, maar voor de standaard favorieten (chocolade, aardbei, banaan, vanille?).

Ik heb nu de Variety voor op reis, en ik merk dat er een heleboel tussen zitten die ik gewoon niet zo lekker vind. Op zich geen probleem, het gaat om de eiwitten en niet om de smaak, maar het zou best prettig zijn om gewoon altijd bv. de chocolade (favorietje) weg te kunnen knallen.

Overigens mijn complimenten voor de Berry Blast, t*ring, die is écht lekker. Meestal ben ik niet zo van de fruitsmaken, maar deze is echt goed!

Zo heb ik ook al is voorgesteld om een combipakket eiwitrepen aan te bieden. Zodat je even kan proeven voordat je gelijk een doos met 12 moet bestellen. :)

B en f.

Indien ik vandaag een bestelling plaats, wordt dit dan dinsdag bezorgd?

Hoelang is de Combo-aanbieding Whey Perfection Superactie (die met 15 sachets erbij) nog geldig?

@Body En Fitshop nu zie ik staan aardbei maar ik zie die niet in de lijst bij bestellen van de whey, hoe kan dat ?

Je kunt de smaken kiezen in het pulldown menu " smaak:":)

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 15:34 ----------

Hoelang is de Combo-aanbieding Whey Perfection Superactie (die met 15 sachets erbij) nog geldig?

Weet ik serieus niet. Het gaat heeeeeeel:cool: erg hard. Ik hoop volgende week de hele week nog maar ik kan het niet garanderen.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 15:37 ----------

Dat zou ik echt moeten nakijken (uit je vraag begrijp ik dat we dat we dit nog niet gedaan hebben) Ik ben zelf dinsdag weer op kantoor en doe het dan dezelfde dag voor je:)

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 15:39 ----------

Ik wil bij deze nogmaals het idee opperen om de sachets ook te gaan verkopen per smaak. Misschien is het niet te doen voor elke smaak, maar voor de standaard favorieten (chocolade, aardbei, banaan, vanille?).

Ik heb nu de Variety voor op reis, en ik merk dat er een heleboel tussen zitten die ik gewoon niet zo lekker vind. Op zich geen probleem, het gaat om de eiwitten en niet om de smaak, maar het zou best prettig zijn om gewoon altijd bv. de chocolade (favorietje) weg te kunnen knallen.

Overigens mijn complimenten voor de Berry Blast, t*ring, die is écht lekker. Meestal ben ik niet zo van de fruitsmaken, maar deze is echt goed!

Probleem is dat we nu e.a. ivm de drukte even lastig kunnen managen. Zodra er een beetje ruimte is dan wil ik wel kijken of we dit kunnen doen:) Voor de Whey Perfection zou het best een aanvulling zijn:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 15:40 ----------

Zo heb ik ook al is voorgesteld om een combipakket eiwitrepen aan te bieden. Zodat je even kan proeven voordat je gelijk een doos met 12 moet bestellen. :)

Probleem is dan dat we altijd met open dozen zitten. En welke repen/merken pak je dan. In de praktijk soms lastig toe te passen.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 15:40 ----------

B en f.

Indien ik vandaag een bestelling plaats, wordt dit dan dinsdag bezorgd?

Woensdag inderdaad:)

B&F, dr is nu al een actie met caseine geweest, 5LB whey. maar komt dr ook een actie met die grote emmers whey?

ik bestel namelijk nooit die 5LB , maar meteen die emmers :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven